Suositelkaa hyviä silmänympärysvoiteita
Ikäkriisi painaa... Olisiko jollakin suositella silmänympärysvoidetta, jolla oikeasti olisi joku vaikutus ryppyihin?
Acon voide aiheutti näppyjä silmäluomiin, liian rasvainen voide mulle. Nyt olen käyttänyt puoli vuotta favoran kiinteyttävää ja ravitsevaa silmänympärysvoidetta. Se kyllä kosteuttaa eikä ärsytä ihoa, mutta en ole havainnut ihon kiinteytymistä, rypyt näkyy edelleen selvästi. Jos teillä on joku luottotuote, niin nyt ois hyvä hetki paljastaa!
Kommentit (45)
Mä käytän noita lidlin cien-merkin voiteita. Olen käyttänyt jo monta vuotta.
Jos on jo ryppyjä. Ei ne poistu . Lisääntyy vähitellen.
Mullakin menee ääni Lidlin cien voiteille. Maksaa pari euroa ja ajaa asian.
Nivean sininen metallipurkki tekee melkoisia ihmeitä. Ei se ryppyjä poista (niin kuin ei mikään EU:n hyväksymä kosmetiikka, joka ei saa imeytyä ihon pintakerroksia syvemmälle), mutta kosteutettu iho on heti sileämmän oloinen. Tuo Nivean purkki ei maksa kuin muutaman euron, niin kokeilla kyllä kannattaa.
Luis widmerin on aika hyvä. Reilun kokoinen liekkikin on joten kestää kauan. Sitä voi käyttää myös hoitavan yönaamion tavoin, illalla levittää kasvoille ja kaulalle yöksi vaikuttamaan. Alle joku kosteuttava seerumi niin kuin talvi-iho tykkää :)
Mikään voide ei auta ryppyihin. Etsit nyt tuotetta jota ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Luis widmerin on aika hyvä. Reilun kokoinen liekkikin on joten kestää kauan. Sitä voi käyttää myös hoitavan yönaamion tavoin, illalla levittää kasvoille ja kaulalle yöksi vaikuttamaan. Alle joku kosteuttava seerumi niin kuin talvi-iho tykkää :)
liekki = purkki😄
La roche posey on hyvä ja kosteuttava.
Pois ei saa kuin kauneuskirurgi, paras ennaltaehkäisy lisärypyille on aurinkosuojavoide ympäri vuoden ja retinoli.
Vierailija kirjoitti:
Louis Widmer Eye Countour Creamille ääni täältäkin.
Kallista on, mutta riittoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Pois ei saa kuin kauneuskirurgi, paras ennaltaehkäisy lisärypyille on aurinkosuojavoide ympäri vuoden ja retinoli.
Silmälaseissa on 100 % UV-suoja. Aurinkolaseissa myös.
Silmänympärysvoide on samaa kamaa kuin se kasvovoide. Se on vain pakattu pienempään purkkiin. Hyvän ihovoiteen voit levittää myös silmienympärille. Luomille kuulu eikä tarvitse laittaa mitään.
Rypyt pitää ehkäistä. Mene plastiikkakirurgille.
Täällä ei olla vielä kerrottu hyvin säilynyttä salaisuutta, jonka ap voi toteuttaa heti. Pirkan silmänympärysvoide on todella hyvä ja tämä on yleisesti tiedetty asia kosmetiikkatietäjien keskuudessa. Käypä ostamassa.
Shiseidon Benefiance, käyttänyt jo vuosia. Tehoaa oikeasti ryppyihin, ja superkosteuttava. Toinen suosikki Louis Widmer tuhtina, erittäin kosteuttavana voiteena. Tämän ryppyjä hävittävä vaikutus tosin ei ole yhtä tehokas kuin Shiseidolla. Olen kokeillut kymmeniä silmänympärysvoiteita sekä selektiivisiltä, apteekki- että markettimerkeiltä, ja nämä 2 ehdottomasti parhaimmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Nivean sininen metallipurkki tekee melkoisia ihmeitä. Ei se ryppyjä poista (niin kuin ei mikään EU:n hyväksymä kosmetiikka, joka ei saa imeytyä ihon pintakerroksia syvemmälle), mutta kosteutettu iho on heti sileämmän oloinen. Tuo Nivean purkki ei maksa kuin muutaman euron, niin kokeilla kyllä kannattaa.
En suosittele laittamaan silmänympärysiholle tällaista vahvasti hajustettua jankkia. Sopii korkeintaan jalkojen rasvaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä mulla toimii on mieheni sperma jota levitän ja annan vaikuttaa.
Tätä minäkin käytän, niin ihanan pehmeän samettista ja riittoisaa, suosittelen kaikille
Vierailija kirjoitti:
Silmänympärysvoide on samaa kamaa kuin se kasvovoide. Se on vain pakattu pienempään purkkiin. Hyvän ihovoiteen voit levittää myös silmienympärille. Luomille kuulu eikä tarvitse laittaa mitään.
Kokeilin tuota ja aloin saamaan alaluomiin valkoisia miliumeita, ikäviä näppyjä. Aloin taas käyttämään Lidlin silmänympärysvoidetta ja enää niitä ei ilmaannu.
Jos ei ole taipumusta silmäpusseihin, silmänympärysvoiteena voi käyttää aivan samaa voidetta kuin mitä käyttää kasvoihinkin. Näin sanoo ihotautien lääkäri (väitellyt, en muista nimeä).
Erillinen silmänympärysvoide on kasvoveden ohella suurin huijaus mitä naisille myydään. Kasvovedestä on hyötyä lähinnä silloin jos meikinpoistoaineella ei saa kasvoja riittävän puhtaaksi, mutta muutoin sen hyöty on vähäinen.
Jugurttitattikastike.