Turn offeista: deittaamallani miehellä oli pitkät kynnet. Kuvottaa
Yksi turn offien kuninkaista, pitkät kynnet miehellä... tekee ihan pahaa. Sanomattakin selvää ettei enempää treffejä tule! Hyi yöks.
Mitkä tällaiset "pikkujutut" ovat saaneet av-laiset näyttämään punaista valoa ilman että tarvitsee edes toista kertaa pohtia?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:35"]
Jos hän on kitaristi joka soittaa ilman plektraa, se ei onnsitu ilman pitkiä kynsiä. Tosin ei niitä joka sormessa tarvitse olla tässäkään tilanteessa.
[/quote]
suosittelen vahvasti kaikille mieskitaristeille sitä plektran käyttöä.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:35"]
Jos hän on kitaristi joka soittaa ilman plektraa, se ei onnsitu ilman pitkiä kynsiä. Tosin ei niitä joka sormessa tarvitse olla tässäkään tilanteessa.
[/quote]
suosittelen vahvasti kaikille mieskitaristeille sitä plektran käyttöä.
[/quote]
En nyt keksi äkkiseltään mitään hyvää selitystä pitkille kynsille! No ehkä sen jos on toinen käsi paketissa eikä pysty itse leikkaamaan niitä terveen käden kynsiä sitten... deittini ei myöskään ollut kitaristi mutta kitaristit huomio, käyttäkää sitä plekua, pitkät kynnet on aina yököttävät!!
ap
No mun mieheni on kitaristi ja hioo pitkän peukalonkyntensä hyvin tarkasti juuri oikean saundin saamiseksi :D Ei haittaa mua yhtään. Myös plektroja lojuu ympäri kämppää - eri tilanteisiin on eri työvälineet.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:57"]
No mun mieheni on kitaristi ja hioo pitkän peukalonkyntensä hyvin tarkasti juuri oikean saundin saamiseksi :D Ei haittaa mua yhtään. Myös plektroja lojuu ympäri kämppää - eri tilanteisiin on eri työvälineet.
Mua kyllä yököttäisi vaikka miten olisi hiottu!
ap
Ilman pitkiä kynsiä ei saa korvavaikkua korvasta!
Päätit sitten nostaa vuosia vanhan ketjun kynsistä?
Vierailija kirjoitti:
Naisille kaikki kynnet on ok. Miehille sallitaan vain yksi tietty malli.
Jotenkin tuttua.
Harvan mielestä naisellekaan ovat erityisen ok sellaiset kynnet, joiden on vain annettu kasvaa ilman mitään siistimistä: ei muotoiltu viilaamalla, kynsinauhat repsottaa jne.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 10:37"]
Pitkät kynnet naisella on naiselliset, lyhyet kynnet on poikamaiset. Oletan, että pitkäkyntiset naiset pitää hygieniasta huolta, joten en katso tätä miinukseksi.
-mies-
Mielipideasioita...
Olen eri mieltä. Naisella lyhyet kynnet voivat olla todella seksikkäät, esim. viininpunaiset tai metallinsininset. Tai ihan ranskainen manikyyrikin on todella naisellinen lyhyissäkin kynsissä.
Se on jo tullut harvinaisen selväksi että akkojen mielestä kaikki on ihan superii mitä akat nyt keksiikään ja miehille on yksi ainoa oikea tapa, jos nyt sitäkään. Kasvakaa vähän naispennut.