Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen eksynyt merivoimien alukselle

Vierailija
22.11.2014 |

Miehen pyynnöstä lähdin sellaiseen merivoimien laivaan, piti kuulemma ottaa kuvia jostain tankista. Äsken kuului joku hälytys ja minua alkoi pelottaa, joten hakeuduin paniikissa johonkin hiljaisempaan käytävään eri kerroksessa. Nyt hälytys on ohi, mutta tuntuu, ettei minun kuuluisi olla täällä. :(

Laiva on kovin sokkeloinen, en tiedä mihin suuntaan pitäisi mennä. Soitin miehelle pari kertaa, mutta se vaan höpötti jostain pyssyistä ja ruokapakkauksista, joita saa kuulemma ottaa kuusi, en ymmärtänyt mitään. Ei vaikuta, että hän osaisi auttaa minua juuri nyt.

Mitä pitäisi tehdä? Kannelta olisi helpompi hahmottaa sijainti, mutta siellä on jotain tärkeän oloisia sotilaita kiertelemässä aseiden kanssa. Sinne en ainakaan halua!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalääkkeet nassuun ja unten maille :)

Vierailija
2/5 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämaalainen alus? Jos venäläinen niin varaudu siperian reissuun.

Suomella ei niin isoja laivoja ole, että niihin eksyisi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne kannelle ja päivitä tänne tilannetta.

Vierailija
4/5 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen venäläisessä sukellusveneessä. Sellainen pulpahti mökkirantaan ja toki uteliaana menin katsomaan, että mikä se on. Luukku oli auki ja kömmin sisälle. Sitten alus lähtikin sukelluksiin ja nyt mennään jossain, en tiedä missä...

Vierailija
5/5 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:11"]Minä olen venäläisessä sukellusveneessä. Sellainen pulpahti mökkirantaan ja toki uteliaana menin katsomaan, että mikä se on. Luukku oli auki ja kömmin sisälle. Sitten alus lähtikin sukelluksiin ja nyt mennään jossain, en tiedä missä...
[/quote]

Haha olis aika hassua jos näin kävisi. Sitten nukahtais ja heräis jossain murmanskissa