Otin miehen ja sen eksän seksivideot miehen "rikkinäiseltä" kovalevyltä
Helvetin ukko sano, että oli poistanut. Oksettaa vieläkin sen lumpun rämemajava. Ei ihme, että mies valitsi mut. Oon sentään 16v nuorempi ja osaan pitää pilluni siistittynä.
Muuta kysyttävää?
Kommentit (79)
Arvatkaa mitä?? Mä kerroin miehen eksälle nähneeni videot. Sehän vasta sekos! Ap
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 11:34"]
Arvatkaa mitä?? Mä kerroin miehen eksälle nähneeni videot. Sehän vasta sekos! Ap
[/quote]
Ei sulla ole mitään asiaa puuttua moisiin videoihin, sen enempää kuin esim. miehesi ja sen eksän väliseen kirjeenvaihtoon. Toivottavasti miehesi jättää moisen skitson akan.
Toivottavasti miehesi ja eksänsä palaavat yhteen. Yhteinen vihollinen yhdistää.
säälittävä paska joka meuhkaa jostain karvotuksesta! nolo nolo nolo nolo nolo nolo nolo
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:03"]
Helvetin ukko sano, että oli poistanut. Oksettaa vieläkin sen lumpun rämemajava. Ei ihme, että mies valitsi mut. Oon sentään 16v nuorempi ja osaan pitää pilluni siistittynä. Muuta kysyttävää?
[/quote]
Pistä jakoon. Jos kunnon karvapimppa, niin kiinnostaa ihan simona. Sun kynitty pakastebroileris taas ei kiinnosta pätkääkään.
Hmm. Pakko sanoa, että loukkaantuisin itse paljon jos miehellä olisi tarve säästellä moisia videoita. Suosittelen keskustelemaan asiasta miehen kanssa..
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:36"]
KIVITTÄKÄÄ. Ja ennenkun joku kysyy... Tummaihoisen verta tosta naisesta löytyy! Ja videot ovat VANHOJA nainen nyt yli 40v. Ap
[/quote]
Ooohhh!!! Tollasia kunnon aitoja luomutuheroita näkee nykyään enää aniharvoin. Täydellinen!!!
Tosin ovat ilmeisesti tulossa pikkuhiljaa uudelleen muotiin, näin ainakin maailmalla huhuillaan. Luomuaikaa kainalokarvoineen todella odotan kuin kuuta nousevaa!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:03"]Helvetin ukko sano, että oli poistanut. Oksettaa vieläkin sen lumpun rämemajava. Ei ihme, että mies valitsi mut. Oon sentään 16v nuorempi ja osaan pitää pilluni siistittynä.
Muuta kysyttävää?
[/quote]
Siis 16v nuorempi :) oot varmaan ihan teini?
Miksi et ottanut neitsytmiestä. Täällä riehut sekopäänä.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 04:48"]
Hmm. Pakko sanoa, että loukkaantuisin itse paljon jos miehellä olisi tarve säästellä moisia videoita. Suosittelen keskustelemaan asiasta miehen kanssa..
[/quote]
Loukkaannutko myös, jos miehellä on edellisen avioliiton hääkuva tallessa?
Ei meillä ollut alunperinkään mitään kysyttävää.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 06:24"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:03"]Helvetin ukko sano, että oli poistanut. Oksettaa vieläkin sen lumpun rämemajava. Ei ihme, että mies valitsi mut. Oon sentään 16v nuorempi ja osaan pitää pilluni siistittynä.
Muuta kysyttävää?
[/quote]
[/quote] 26v. Ap
En printannut jääkaapin oveen mitään. Olis ollut liian näkyvillä. Teippasin kuvan miehen läppärin näyttöön, siinäpähän odottaa kun mies menee koneelle. Ap
[/quote]
Sillä nousee kikkeli kuvasta
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:41"]
Mies ja sen eksä eronnut lähemmäs 10v sitten. Miehen kanssa oon ollut kohta 5v, joista 2v naimisissa. Sain tietää videoista, mutta mies sano, että meni samalla kun tietokone meni rikki 4v sitten. Ja mä uskoin... Tänään siivosin varaston ja löysin "RIKKINÄISEN" koneen. Pakkohan sitä oli tutkia.
Tiiän että oon ilkeä ja lapsellinen, mut ihan tosissaanko mies on valehdellut mulle vuosia? Mistä muusta se valehtelee. Ap
[/quote]
Oot ihan sekasin. Eiköhän se mies ole vaan ajatellut, että kun kone kerran on rikki ei niitä videoitakaan enää ole. Ei kymmenen vuotta sitten vielä kaikki olleet niin perillä tietotekniikasta kuin nykyään. En itse näe tossa edes sitä valehtelua. Ainoa sika tässä koko touhussa olet sinä, joka laitat toisen ihmisen kuvan nettiin ilman lupaa. Todella kuvottavaa touhua.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 06:24"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:03"]Helvetin ukko sano, että oli poistanut. Oksettaa vieläkin sen lumpun rämemajava. Ei ihme, että mies valitsi mut. Oon sentään 16v nuorempi ja osaan pitää pilluni siistittynä. Muuta kysyttävää? [/quote] Siis 16v nuorempi :) oot varmaan ihan teini? [/quote] 26v. Ap En printannut jääkaapin oveen mitään. Olis ollut liian näkyvillä. Teippasin kuvan miehen läppärin näyttöön, siinäpähän odottaa kun mies menee koneelle. Ap [/quote] Sillä nousee kikkeli kuvasta
[/quote]
Ei mikään ihme, jos se todella oli tuo upea hairy tuhero, jonka kuva on tässä ketjussa, nimittäin niin nousi minullakin.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:03"]
Helvetin ukko sano, että oli poistanut. Oksettaa vieläkin sen lumpun rämemajava. Ei ihme, että mies valitsi mut. Oon sentään 16v nuorempi ja osaan pitää pilluni siistittynä. Muuta kysyttävää?
[/quote]
Toimita muijalle oma kopio. "Entisten aikojen muistoksi". :))
Taisi ex olla seksuaalisesti kokeilevampi ja rohkeampi : D pikkulikkojen kanssa on pikkusievää seksiä, kypsien naisten kanssa irstasta ja tyydyttävää.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 06:24"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:03"]Helvetin ukko sano, että oli poistanut. Oksettaa vieläkin sen lumpun rämemajava. Ei ihme, että mies valitsi mut. Oon sentään 16v nuorempi ja osaan pitää pilluni siistittynä.
Muuta kysyttävää?
[/quote]
[/quote] 26v. Ap
En printannut jääkaapin oveen mitään. Olis ollut liian näkyvillä. Teippasin kuvan miehen läppärin näyttöön, siinäpähän odottaa kun mies menee koneelle. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:12"]
Moi, ylilaudan jonne!
*PUS*
[/quote] Myönnän, lurkkaan siellä. Olen 26v tosin ja käyn ihan töissä jokapäiväisesti. Ap