Otin miehen ja sen eksän seksivideot miehen "rikkinäiseltä" kovalevyltä
Helvetin ukko sano, että oli poistanut. Oksettaa vieläkin sen lumpun rämemajava. Ei ihme, että mies valitsi mut. Oon sentään 16v nuorempi ja osaan pitää pilluni siistittynä.
Muuta kysyttävää?
Kommentit (79)
Puhut todella asiattomasti täysin ulkopuolisesta naisesta. Ilmeisesti jotain hyvää hänessä on, kun seksiä on haluttu videoida. Karvoitus on täysin luonnollinen asia eikä vaikuta haluihin tai kyvykkyyteen mitenkään. Surullista, että arvotat ihmisiä alapään ulkonäön mukaan.
Mikä tässä nyt oli se ongelma? Mies on valehdellut tuhonneensa seksivideot? Valehtelu on törkeää, ja eksän kanssa tehtyjen videoiden säilyttäminen. Ole vihainen miehellesi! Tuskin ko. naisraukka olisi halunnut videota muiden nähtäväksi.
Nyt menee pahasti yli, ap! Rauhotu.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:45"]
Nyt menee pahasti yli, ap! Rauhotu.
[/quote] En osaa/pysty/halua. Tuun varmaan hulluksi. En kestä olla ton ukon kanssa saman katon alla. Menisin lenkille, mutta pitäis olla syy, että näin myöhään menen. Argh! Ap
Ap, hanki apua. Ei ole tervettä penkoa miehen tavaroita, saati katsella jotain seksivideota, jossa mies esiintyy exänsä kanssa.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:48"]
Ap, hanki apua. Ei ole tervettä penkoa miehen tavaroita, saati katsella jotain seksivideota, jossa mies esiintyy exänsä kanssa.
[/quote] No onko normaalia piilotella jotain muka rikkinäistä konetta varaston perällä? Ja valehdella omalle vaimolleen? Kysynpä vaan. Ap
Naurattaa itseänikin, että tulin vouhkoamaan vauvapalstalle! Ainakin saan purkaa olojani. Ap
Älä nyt jumalauta sotke viatonta naista sinun ja miehesi sotkuihin. Ja poista välittömästi tuo kuva. Täällä vauvapalstalla riehuminen ei auta tilanteessasi. Rauhoituttuasi juttelet miehen kanssa kuten aikuiset juttelevat. Etteköhän saa asian sovittua.
MIten se on siis sitä kattonu, jos se kone on ollu varastossa?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:52"]
MIten se on siis sitä kattonu, jos se kone on ollu varastossa?
[/quote] Ei sitä koskaan tiedä. Varmaan sillon kattellu, kun oon ollu työmatkalla! Ap
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:52"]
Älä nyt jumalauta sotke viatonta naista sinun ja miehesi sotkuihin. Ja poista välittömästi tuo kuva. Täällä vauvapalstalla riehuminen ei auta tilanteessasi. Rauhoituttuasi juttelet miehen kanssa kuten aikuiset juttelevat. Etteköhän saa asian sovittua.
[/quote] En osaa poistaa aijaasta kuvia, sori! Ap
Voi jeesus miten sairas ja mustasukkainen voi ihminen olla. Hanki ap hoitoa, toivon todella ettei tuo kuva ole miehesti exästä.
Ei ihmekään että miehesi on pitänyt seksivideot tallessa, vaikutat nimittäin sen verran kipeeltä ämmältä että mielummin sitä runkkailee terveelle, karvaiselle eksälle kuin mt-ongelmaiselle posliinipillulle :-D
Ajeltu pinppi on infektioriski ja iljettävän tuntuinen. Kasvata AP vain karvat takaisin, niin ei tarvi miehesi haikailla eksiä.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:54"]
Voi jeesus miten sairas ja mustasukkainen voi ihminen olla. Hanki ap hoitoa, toivon todella ettei tuo kuva ole miehesti exästä.
Ei ihmekään että miehesi on pitänyt seksivideot tallessa, vaikutat nimittäin sen verran kipeeltä ämmältä että mielummin sitä runkkailee terveelle, karvaiselle eksälle kuin mt-ongelmaiselle posliinipillulle :-D
[/quote] Miehellä itsellään on 2 diagnoosia, mulla sentään vaan 1! Eikä mulla vaan niitä mustasukkaisuusongelmia ole, tietäisitpä vaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:55"]
Ajeltu pinppi on infektioriski ja iljettävän tuntuinen. Kasvata AP vain karvat takaisin, niin ei tarvi miehesi haikailla eksiä.
[/quote] Ei mulla ole kaljua pillua. Ihan karvat, siisti kiitorata löytyy. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:03"]
Helvetin ukko sano, että oli poistanut. Oksettaa vieläkin sen lumpun rämemajava. Ei ihme, että mies valitsi mut. Oon sentään 16v nuorempi ja osaan pitää pilluni siistittynä. Muuta kysyttävää?
[/quote]
Olet provo
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:03"]
Helvetin ukko sano, että oli poistanut. Oksettaa vieläkin sen lumpun rämemajava. Ei ihme, että mies valitsi mut. Oon sentään 16v nuorempi ja osaan pitää pilluni siistittynä. Muuta kysyttävää?
[/quote]
Olet provo
[/quote] Toivoisin, että olisin. Ap
Mies ei nuku vielä. Pitäiskö lätkästä pari screen shottia noista huomiseksi jääkaapin oveen? Ap
Keksin! Vois eksälle lähettää fbssä viestinä sen "Nettiin" laulun. Ap
Ymmärrän, mulla suututtaa sun puolesta, mutta toisaalta alko vi*****a se ku miehes exxää haukuit niin paljon vaikka eihän se mitään sille oo voinu että miehes on säästäny niiden yhteisen seksivideon. Koita jaksaa, ite ottasin asian puheeksi miehen kans ja keskustelun lopputuloksesta riippuen harkitsisin suhteen jatkumista.