Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sadistiset vanhemmat

Vierailija
22.11.2014 |

Tuli vaan mieleen.

Luulin joskus, että jokainen vahempi haluaa lastensa parasta.

Ajankohtainen aihe: joululahjat.

Saatteko jotain sairasta tyydytystä, kun ette hanki lapsillenne sitä, mitä he toivovat?

Onko kivaa nähdä pettynyt lapsi?

Mietin just suhdetta omiin vanhempiini.

Toivoin ihania barbietaloja, barbieita, my little ponyja yms. mutta en saanut.

Sain sitten villasukkia, vaatteita (joita muutenkin on pakko ostaa), värityskirjan (joo, se oli ostettu sen takia että se on halpa) tai jotain muuta paskaa, mitä en halunnut.

Mikäköhän mielensairaus mun vanhemmilla on?

Isällä oli kuitenkin varaa ostaa tupakkaa, osia tietokoneeseen, käydä baarissa yms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, jos lapsuutesi on ollut tuollaista, mutta en usko että ratkaisu tilanteessa olisi ollut ostaa sinulle kaikki toivomasi lelut. Itse pyrin kasvattamaan lapseni niin, etten opeta häntä haalimaan materiaa. Kyllä hän leluja ja lahjoja saa, mutta ei todellakaan kaikkea mitä haluaa. En myöskään voisi kieltää ensin hänelt jotain ja sen perään ostaa itselleni jotain turhuuksia, mutta kuten totesin, onko materia onnellisuuden mittari? Tuleeko siitä aidosti onnelliseksi? -Itse en näe asiaa niin.

Vierailija
2/4 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks uus alotus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:17"]Miks uus alotus?
[/quote]

Ap:lla on selvästi paha mieli ja haluaa tästä avautua.

Vierailija
4/4 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni on tuollainen. Mitä tahansa siltä pyytää, niin sitä ei koskaan saa, vaan joku hieman erilainen tuote. Esimerkkejä on miljoonia:

- Haluaisin sitä Valion suklaajäätelö, hän ostaa lakritsijäätelöä, jossa on suklaahippuja.

- Haluaisin salami-sipuli -pitsan, hän ostaa salami, kinkku, paprika -pitsan.

- Haluaisin panadolia, hän ostaa buranaa.

Mitä ikinä pyydänkin, koskaan, ei koskaan tuo sitä mitä pyydän. Jos kysyn miksi, hän suuttuu. Tämä on yksi hänen tapansa toteuttaa sadistista käytöstään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän