Vanhemmat, miksim olette sadisteja lapsianne kohtaan?
Tuli vaan mieleen.
Luulin joskus, että jokainen vahempi haluaa lastensa parasta.
Ajankohtainen aihe: joululahjat.
Saatteko jotain sairasta tyydytystä, kun ette hanki lapsillenne sitä, mitä he toivovat?
Onko kivaa nähdä pettynyt lapsi?
Mietin just suhdetta omiin vanhempiini.
Toivoin ihania barbietaloja, barbieita, my little ponyja yms. mutta en saanut.
Sain sitten villasukkia, vaatteita (joita muutenkin on pakko ostaa), värityskirjan (joo, se oli ostettu sen takia että se on halpa) tai jotain muuta paskaa, mitä en halunnut.
Mikäköhän mielensairaus mun vanhemmilla on?
Isällä oli kuitenkin varaa ostaa tupakkaa, osia tietokoneeseen, käydä baarissa yms.
Kommentit (23)
Meidän lapsilla on jo kaapit pullollaan vastaavia leluja, joita toivovat joululahjaksi. Lapset kirjoittavat joulupukille listan ja vuodesta riippuen toteutan niistä 2-3kpl/lapsi. Sen lisäksi hankin jotain muuta, jolla leikkivät, mutta eivät hoksaa toivoa (esim. viime jouluna yhteiseksi: iPad ja Stiga-rattikelkka). Mielestäni lasten ei kuulu saada jokaista toivomaansa lelua, en itsellenikään hanki jokaista toivomani esinettä.
Se ettei osaa haluta mitään, tarkoittaa ettei voi ostaa mitään kivaa siksi että siitä voisi olla iloa?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 20:47"]
Mä koitan tehdä jonkun päätelmän mun vanhempien mielenmaisemista.
[/quote]
Ehkä sun vanhemmat ei tykkää kiinalaisesta krääsästä kotona, eikä muutenkaan "kaupallisesta" joulusta. Saattaa toki olla että olet sattunut saamaan vanhemmiksi kaksi sairasta mulkkeroa, mutta luulisi että eivät olisi ostaneet yhtään mitään jos nauttisivat lapsensa itkusta ja pettymyksestä. Onko niin että äidilläsi ei ollut varaa, ja isäsi ei vaan välittänyt lapsen tarpeista? Täällähän kerrotaan tämän tästä perheistä joissa vanhemmilla on eri rahat, ja eri elintasot, ja jos äidin elintaso on se alhaisempi, myös lapset pysyvät siellä alemmalla tasolla jonka äiti pystyy tarjoamaan.