Menossa kuulusteluihin pahoinpitelyn uhrina
Miten tuo homma toimii käytännössä? Mitä siellä sanotaan? Kyseleekö se vai pitääkö mun kertoa itse tarinaa?
Oon tosi huono puhumaan ja asia ahdistaa tosi paljon. Entä jos en muista kertoa kaikkea?
Mites vaatimukset? En tajua näistä mitään ja inhottaa kun olen tässä tilanteessa. Onko oikeasti käytännön hyötyä edes vaatia mitään, kun tekijä on rahaton ja tuloton? Voinko vaatia jotain muuta kuin rahaa?
Mieluiten vaatisin sen hoitoon.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hyvä nainen suostu sovitteluun! Ja vie KAIKKI todisteet poliiisille.
On aika ristiriitaista samaan aikaan tuomita jehovien/lestadiolaisten tms. omat "oikeudenkäynnit" ja samaan aikaan ajaa samaa järjestelmää valtaväestöön sovittelun muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot totuudenmukaisesti mitä tapahtui ja lisäät, että vei rolexin kädestä ja ray-banit silmiltä niin oppii maksamisen kautta, että pahalla on paskainen palkkio.
Ei.
Joku nainen oli valehdellut rskaajalleen ja naista pidettiin sen vuoksi epäluotettavana. Miettikää jos yrittää pelastautua teolta valheella ja oikeus pitää sitten epäluotettavana...
Poliisi kyselee ja sinä vastaat lopuksi luet tekstin läpi ja allekirjoitat.
voithan ottaa myös avustajan mukaan sinne..
Pysy sitten tarinassa, nämä eksien kostot kurahtaa yleensä aina siihe kun tarina muuttuu matkalla
Vierailija kirjoitti:
Pysy sitten tarinassa, nämä eksien kostot kurahtaa yleensä aina siihe kun tarina muuttuu matkalla
Ai. Niinkö sulle kävi?
Tuolla on neuvoja, ja voi ottaa yhteyttäkin. Mikseipä yleisöön voisi pyytää omaa läheistä tueksi?
Vierailija kirjoitti:
Kerrot totuudenmukaisesti mitä tapahtui ja lisäät, että vei rolexin kädestä ja ray-banit silmiltä niin oppii maksamisen kautta, että pahalla on paskainen palkkio.
Eiköhän tuo riitä, että lääkäri on kirjannut tietoihin mm "tapon yrityksen", koska osa teoista on ollut "hengenvaarallisia" ja poliisi on kuvannut kuristusjäljet kaulassani.
Turha sitä on valehtelemaan käydä, kuten sanoin ei edes kiinnosta raha, ei se mun kylkiluuta tai mielenterveyttä korjaa ja rolexit on rumiakin.
Mitä tulee tuohon, joka kommentoi exälle kostamisesta niin en edes alennus vastaamaan, toivottavasti tunnet olosi fiksuksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletpas kyllä harvinaisen idiootti.
Ei ole mitään pelättävää vain se poliisi ja tyhjä paperi edessä. Kirjoittaa ylös mitä sanot. Poliisi ei välttämättä osaa kirjoittaa pilkkuja oikein joten voit pyytää sen katsottavaksi. Että kronologinen järjestys oikea. Kysy samalla, voitko saada nyt lähestymiskiellon! Sen voi saada jos luvatta lähestyy jossain. Tai puhelimella ahdistaa. Ja varmasti jos vielä käy kiinni.
No ei se äijä varmaan paremmaksi muutu ja kohta sillä on uusi muija kainalossa. Sinäkin todennäköisesti retkahdat kohta toiseen samanlaiseen ja jne.. Kyyninen kommentti näin sosiaalialalla olleelta.
Vierailija kirjoitti:
Tarkista ainakin, että poliisi kirjoittaa paperille juuri sen mitä haluatkin oikeudessa kertoa.
Jos olisi vain rehellinen eikä keksi tarinoita niin ei tule ristiriitoja
Valehtelu ei lisää uskottavuutta.