Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei karkkipäiviä lapsille!

Vierailija
22.11.2014 |

Älkää rajoittako karkin saatavuutta!

Lapsi oppii aikuisena, että on ok juoda perjantaipullo (joka on aikuisen vastine karkkipäivälle).

Minä olen aina saanut karkkia milloin vain. Tulos: kun se ei ole ollut kielletty herkku, en ole edes halunnut syödä sitä – en lapsena enkä aikuisena. Ei reikiä hampaissa, ei perjantaipullotapaa. Olen onnellinen ihminen :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo

Vierailija
2/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, mulla oli lapsena karkkipäivä aina perjantaisin ja harvoin nykyään tekee mieli mitään makeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi perjantaipullo on paha?

Vierailija
4/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin just! Teette karkkipäivälapsistanne alkkiksia!

Vierailija
5/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Eli missä vaiheessa lapsi oppii rajoittamaan syömistään? Montako pussia meni alussa? Kuinka nuorena annoit ekan kerran, samalla kuin aloitit kiinteät? Lapseni 2,5v ei ole vielä kertaakaan saanut karkkeja. Olen kuitenkin jo havainnut että on perso makealle. Mansikoita söisi vaikka litran kerralla ja kun saa kerhossa mehua , sitäkin vetäisi niin paljon kun saa. Olisi varmaan pitänyt aloittaa ne karkit ajoissa..??

Vierailija
6/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli skidinä karkkipäivät, vedin viinaa vuoden jonka jälkeen olin ensin 5 vuotta täysin alkoholittomalla linjalla ja nyt muutaman vuoden ajan olen saattanut ottaa ehkä kerran kuussa siideri tai bissen, joskus menee pitkiäki aikoja täysin ilman alkoa.

Vierailija
7/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on hoettu ainakin jo 80-luvulta asti. Jos saa karkkia vähän joka päivä niin tuleeko niistä sitten tissuttelijoita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän