Miksi ihmiset haukkuu Robinin nykyistä tuukkaa?
Minusta kivaa vaihtelua, kun ei ole superkliinisen poppipojan näköinen aina. Mieluummin voisi kyllä olla ihan vaan oman värinen kokonaan.
Kommentit (35)
Tätiluukissa crimplenemekko päällä
Vierailija kirjoitti:
Alkaa muistuttamaan sellaista epävakuuttavaa transua mut kai se on tätä päivää...
Miten niin tätä päivää? Pitkiä tukkia on ollu jo jostain 60-luvulta lähtien. Ja mieti jotain 1700-luvun miesten peruukkeja
Robin alkaa viimein uskaltaa olla ja näyttää siltä mitä on,ja se ei välttämättä ole ihan kaikkien söpöön teinipoikalookkiin mieltyneiden makuun. Toisaalta pelkkä hiuskuontalo on jotain mikä voi olla jotain ihan muuta vaikka jo huomenna.
Ja kohta varmaan "korjaa" sukupuolensa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä erityisen feminiinistä on tässä kaverissa? Oikeasti?!
Jonkinlainen tyylillinen/ulkoinen muutos lienee menossa kyllä. Mikäpäs siinä. Toinen ei tykkää, ja toinen vasta tykkääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä erityisen feminiinistä on tässä kaverissa? Oikeasti?!
Ei Roomaakaan rakennettu päivässä, yleensä transitioitumisprosessi alkaa juuri hiusten kasvattamisesta.
Mulla tulee vaan mieleen lihava italiaano tuosta lookista, miehellä hihaton paita päällä ja paksu kultaketju kaulassa ja paksuissa sormissa kultasormukset. Näen sellaisella miehellä tuon hiustyylin. Mutta Robinin oma valinta, jos itse tykkää, ei muiden mielipiteellä väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee vaan mieleen lihava italiaano tuosta lookista, miehellä hihaton paita päällä ja paksu kultaketju kaulassa ja paksuissa sormissa kultasormukset. Näen sellaisella miehellä tuon hiustyylin. Mutta Robinin oma valinta, jos itse tykkää, ei muiden mielipiteellä väliä.
Kirjoitin siis kommenttini ennen kuin näin kuvan. Muistelin, että yhdessä kuvassa hänellä tuo hiuspituus, mutta se kammattu suoraan taaksepäin otsalta..
Onko Robin se, joka ennen hymyili, mutta on nykyisin vakava ja komea?
Vierailija kirjoitti:
Onko Robin se, joka ennen hymyili, mutta on nykyisin vakava ja komea?
Vakava ja rappiolla ilmeisesti osan mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tuukka uusi poikaystävä?
Mitä sitten jos olisikin.
No minulle sopii kyllä, jos jono lyhenee 😋