Minkä takia keskustelun aloitukset Tinderissä ovat niin huonoja?
Minkä takia naiset eivät keksi mitään omaperäisempää aloitusta kuin "moi" tai "mitä kuuluu?" Tinderissä?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Siksi että vain huonot naiset ovat tinderissä.
Ei siinä kummallisia avauksia tarvita. Tinder profiilin luominen tarkoittaa sitä että aikoo antaa kymmenille miehille joka reikään ilman kumia mutta uskotella samalla käyvänsä "treffeillä" ja olevansa mielettömän suosittu kun uusi mies löytyy lykkimään vaikka joka ilta.
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä kummallisia avauksia tarvita. Tinder profiilin luominen tarkoittaa sitä että aikoo antaa kymmenille miehille joka reikään ilman kumia mutta uskotella samalla käyvänsä "treffeillä" ja olevansa mielettömän suosittu kun uusi mies löytyy lykkimään vaikka joka ilta.
Viiltävä ja realistinen analyysi tinder-naisista. Itsekin olen huomannut millä tahdilla naiset haluavat ilman kumia, pitää oikein itse pukea se kumi ja he ovat pettyneitä kun ei nai paljaalla.
Koska hyvän one linerin keksiminen on ihan saakelin vaikeaa.
Kuinka innovatiivisia sun sähköpostien otsikot ovat?
Saattaako sinne jopa lipsahtaa "moikka" tai "siitä projektista" tai "perjantaita"?
Ja koska se vastapuoli Tinkussa kuitenkin paljastuu pian surkeaksi, ei siihen jaksa panostaa liiaksi.
No aika pitkälti tuota ne miestenkin aloitukset on. Parempi ja aidompi aloitus kuin joku väkisin väännetty poikkeava läppä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiltävä ja realistinen analyysi tinder-naisista. Itsekin olen huomannut millä tahdilla naiset haluavat ilman kumia, pitää oikein itse pukea se kumi ja he ovat pettyneitä kun ei nai paljaalla.
Lähes aina saa tinder -naisilta paljaalla ja saa siemenet päästää uintiretkelle. On se miehen elämä hienoa, kun nautintoa on puhelin appi tarjoaa....
Miksi suuri osa tälläkin palstalla kirjoittaa todella surkeasti? Ihan sama syy Tinderissä kuin muualla.