Tuore miesystävä käy nypityttämässä kulmansa exänsä luona
Eli tällaista tänään. Perustelee sillä että ex oli ensimmäinen joka tätä selvästi pyhää riittiä ehdotti, hän osaa tehdä sen niin ettei satu ja hän kokee näyttävänsä paremmalta kun kulmat on nypitty. Olen samaa mieltä, sillä miehen kulmat kasvavat yhteen.
MUTTA kun minäkin sen voisin tehdä. Kokeiltiinkin, mutta mies suuttui parin karvan jälkeen ja väitti että sattuu pirusti. Mielipiteitä?
Kommentit (27)
Mä käyn mun eksien luona poistattamassa pimpsakarvani. Kunkin eksän vuorollaan. En ymmärrä, mitä kellään voisi olla tätä toimivaa järjestelyä vastaan.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:33"]Mä kans käyn eksän luona nuoletuttamassa pimpan. Nyksä kun ei osaa niin hyvin :/
[/quote]
Meillä ex tulee tekemään tuon minun luokse. :)
Minä nypin myös exäni kulmakarvat ja leikkaan hiukset, mutta kummallakaan ei ole vielä uutta tyttö-/poikaystävää niin eipä haittaa. Ja tosiaan ollaan vaan kavereita, eikä siellä muuta tapahdu. Mutta sitten jos jompikumpi (niin kuin varmaan jossain vaiheessa käy) löytää uuden kumppanin, ja jos tätä yhtään häiritsee, niin lopetetaan tuo "rituaali" :D
-
mutta on ihan mahollista että ovat vain kavereita, tosin tuo että suuttuu kun sinä nypit ja muka sattuu, niin on vähän outoa.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:26"]
Mikä tässä on siis ongelma?
[/quote]
Naisten narsistinen omistushalu miehestään.
Minun ukko käy munakarvansa parturoimassa exällään.
Hyvä, että kulmat ovat siistit.
Pidän koomisena sitä, että mies ei osaa nyppiä itse kulmiaan.
Osta miehelle jokin näppärä nyppimisvimpain, joka on tehty ihmisille, jotka eivät siedä pientä kipua.