Mitä nainen tarkoittaa tavismiehellä (kuvaesimerkit)?
Naiset jakavat miehet pääsääntöisesti seuraaviin luokkiin:
<1% komistukset
80% tavikset
20% rumat
Naisten puheista voisi päätellä että tavisten välillä kyse on makuasioista, tasot koskevat vain miesmalleja ja törkyturpia.
Tässä esimerkki, naisten silmissä tavis. Komeat kasvot, pituudesta kertovat vartalon mittasuhteet, pitkät raajat, suora kroppa leveähköillä hartioilla.
https://ean-images.booztcdn.com/levi-men/1300x1700/lsm0051412760_cdarki…
Tässä esimerkki, myös naisten silmissä tavis. Kuvan perusteella lyhyt, pyöreämmät kasvot, pyöreämmät silmät, ja korkeampi hiusraja.
https://thumbs.dreamstime.com/z/regular-guy-full-body-11373526.jpg
Tasoero näiden miesten välillä on selkeä, jokainen pystyy helposti päättelemään kumpi saa Tinderissä matcheja. Mutta jos kysyt naisilta, vastaavat he "molemmat taviksia, makuasia, juuri minä en tykkää jälkimmäisestä miehestä".
Kommentit (32)
Niin, sanoin myöntäväni että e r i t y i s e n hyvä ulkonäkö v o i a u t t a a tutustumisessa.
Uhriutujamies luki tämänkin heti niin, että muut kuin miesmallit eivät edes voi tutustua naiseen.
Vaikka sama ilmiö koskee aivan jokaista ihmistä.
Kirjoitan nyt vain yhden virkkeen kappaleita, jos se auttaisi.
Sisälukutaitokin auttaa naisen kanssa paljon enemmän kuin mikään ulkonäkö.
Lukutaidoton tai vain teknisesti lukutaitoinen aikuinen ihminen, joka ei ymmärrä lukemaansa, on kehitysvammaisen tasolla henkisesti.
Silloin äo on alle 60.
Jokaisen kannattaa etsiä elämäntoveria siitä omasta viiteryhmästään.
Tavismies on akateeminen, vähintään 180cm pitkä, puhuu vähintään suomea, englantia ja ruotsia ja on koulustaan vastaavassa työssä. Hänellä on pitkä parisuhde rakastamansa naisen kanssa ja ehkä lapsia. Ulkonäkö on sivuseikka. Muut on mun mielestä jotenkin poikkeavia.
Eka ei ollut tavis. Kamalat vaatteet vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tavis.
Ei toki klassinen maskuliinisen komea mies, mutta pretty boy-kategoriassa ihan huipputasoa ja itse asiassa omaa myös paljon miehekkäitä/kulmikkaita piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
1nc3lien logiikka: Mikä tahansa teoria naisista on automaattisesti totta, jos minä postaan sen.
Tämä! Inc3lien logiikka on hämmästyttävä. Täällä he kertovat tietåvånsä mitä naiset ajattelevat, mutta kuitenkin ovat ikisinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1nc3lien logiikka: Mikä tahansa teoria naisista on automaattisesti totta, jos minä postaan sen.
Tämä! Inc3lien logiikka on hämmästyttävä. Täällä he kertovat tietåvånsä mitä naiset ajattelevat, mutta kuitenkin ovat ikisinkkuja.
Miksi tuossa olisi ristiriita?
Tässähän keskustellaan ulkonäöstä.
Ensimmäisen kuvan mies komistus. Toisella runsaasti ylipainoa- jos olisi normaalipainoinen , olisi ihan komea.
Alottajalla on kyllä vääristynyt käsitys naisten mausta. Taitaa olla niitä joille missit ihanteineen edustaa kaikkia naisia.
Oma ikäistä tämä on mielestäni perus hyvännäköinen:
http://www.startupdonut.co.uk/sites/default/files/skinny-man_200x300.png
Vanheten sitten vähemmän karvaa päässä ja enemmän mahaa. Ja toki oikeasti hyviä kroppia on kaikenmuotoisia. N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se vaadittu laatikkoleuka puuttuu, mitä v**tua se sitten tarkottaakin. :D
Käviskö hei semmoinen arpakuution näköinen pää laatikkoleuasta?
Minulla on taas hyvin laaja käsitys taviksesta. Jotenkin niputan miehet niin, että tavikset ovat niitä miehiä, jotka minusta ihan hyvännäköisiä, mutta eivät sillä tavalla erotu kuitenkaan joukosta. En kirjoita tätäkään ikävässä mielessä koska olen kuulemma itsekin vain ok erään miehen sanoin ja myönnän sen, että ulkonäkö hyvin tavallinen. Siinä mielessä olen itsekin se tavis. Kuitenkin itselle jotkut miehet ovat sellaisia joilla jokin ulkönäöllinen asia saa kiinnostumaan. Yleensä he myös erottuvat porukasta jotenkin. Rumana en pidä oikeastaan melkein ketään. Voin sen suoraan sanoa ja jos mietin esim kouluja missä olen käynyt niin hyvin harva en ollut mikään ruma. Tosin on minuakin rumaksi haukuttu joten ehkä en senkään takia halua ajatella muista pahaa. Tämä nyt omaa pohdintaa. Samalla jos laittaisin tänne linkkejä miehistä mistä itse pidän paljon niin varmaan monet pitäisivät heitäkin hyvinkin tavallisina tai jotenkin oudon näköisinä. Minulle tavis onkin sellainen tavallinen mies ja monet jotka jäävät mieleen omaavat sitten jonkun muista erottuvan piirteen.
N27
aina naurattaa kun naiset servaa itsensä :D