Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen mielestäni kaunis raskaana!

Vierailija
22.11.2014 |

Nyt rv 32. Maha alkaa olla ihana pallo! Ihmiset tuijottavat ja hymyilevät. Tuntuu kertakaikkiaan kauniilta! Kiva pitää tiukkoja masua korostavia paitoja. Olisinpa aina vähän raskaana <3

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Tunnen olevani kaunis mutta en siltikään haluaisi olla aina raskaana, todellakaan. RV35 mennään. 10kg tullut mutta ei ole turvotuksia ja olen hoikka edelleen vaikkakin vatsa jo iso, pyöreä pallo.

Vierailija
2/8 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin luulin, kunnes katsoin valokuvia myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vähän outoa kun jotkut miehet kuolaavat pallomahaa ja pulleita tissejä! Yllättävän monet... eikö sen pitäisi olla epäseksikästä kun joku kantaa jonkun muun vauvaa...

Vierailija
4/8 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin molemmissa raskauksissa kasvot kaunistuivat, iho paremmassa kunnossa ja piirteet pehmeämmät.

Vierailija
5/8 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnet on vahvat, iho hyvässä kunnossa, tukka pitkä ja tuuhea. Maha on kauniin muotoinen ja rinnat nätit. Jo alkuraskaudessa monet sanoivat että silmistä huomaa kun ne hehkuvat :)

Vierailija
6/8 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:31"]

Minusta on vähän outoa kun jotkut miehet kuolaavat pallomahaa ja pulleita tissejä! Yllättävän monet... eikö sen pitäisi olla epäseksikästä kun joku kantaa jonkun muun vauvaa...

[/quote]

No ainakin tuolla toisessa ketjussa pidettiin ällöttävänä miestä, jonka mielestä nainen on raskaana ollessaan kaunis ja seksikäs. Outoa. 

No mut näyttää ne hyvältä silti. Ällötyksenkin uhalla. 

Vierailija
7/8 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kaunis vatsani kanssa. Rv 27 ja aika suuri pallomaha on jo. 

Vierailija
8/8 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kyllä imartelevaa kun miehet on jotenkin lääpällään :) vaikka kuolaa niin ei kuitenkaan ahdistele! Lisäksi ollaan niin herrasmiestä että... harmi ettei oma mies ole kovin innostunut raskauskropasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä