Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko oikeasti että Suomessa on saatanan palvojia?

Vierailija
22.11.2014 |

MInä en usko, joku suljetun osaston teini voi olla niin sekaisin, mutta muuten suomalainen aines on aika tervettä tässä suhteessa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:32"]Tunnen, nuorin on 25v, loput päälle 35v :) Itse olen 16v satanasti, en usko "Jumalaan", en "Saatanaan", vaan jokainen on oma jumalansa.

Täällä ei ole ketään yliluonnollista olentoa, joka voi parantaa sun syövän, jos vähän rukoilet, eikä ketään sarvipäistä olentoa, joka kiduttaa sua "Helvetissä", jos elät huonosti. En myöskään usko "taivaaseen", tai "helvettiin".

Me synnytään tänne, eletään täällä, kuollaan, ja siihen se loppuu. Ei ole mtn sieluja, ei mtn välitiloja. Heikot kuolee aiemmin, vahvat myöhemmin, mutta kaikki me kuollaan joskus.

Mun satanismi eroaa ateismista sillä tapaa, että nykyään pyhitän itselleni aikaa, vaikka se olisi vain 5min viikossa. On ainakin 5min enemmän, mitä ateistina. Ateistina mun oli pakko _ihan_koko_ajan tehdä jotain, en osannut antaa itseni rentoutua. Ikinä. Nyt annan, vaikka se olisi vain se 5min viikossa. Ja kunnioitan muita ihmisiä enemmän. Mun uskolla ei ole mtn tekemistä saatananpalvonnan kanssa :) The End. t. 16v
[/quote]

Miksi et voi "ateistina" pyhittää itsellesi aikaa, vaan tarvitset jonkun satanismi -nimikkeen siihen?
[/quote]

Onhan se nyt paljon "coolimpaa" sanoa olevansa satanisti kuin tusina-ateisti! :D (Ohis)

Vierailija
2/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 16:53"]

Illuminaatit, jotka koostuvat maailman superrikkaasta eliitistä, ovat saatananpalvojia. Illuminaatti pyrkii muodostamaan Uuden maailmanjäjestyksen, New World Orderin, globaalin diktatuurin, jonka johtajaksi Antikristus nousee. Ihmiset pakotetaan ottamaan käteensä tai otsaansa mikrosiru, jota ilman ei voi ostaa mitään ja jolla valvotaan ihmisten kaikkia liikkeita. Tämä on Ilmestyskirjassa mainittu Pedon merkki. Joka kieltäytyy ottamasta Pedon merkkiä ja kumartamasta Antikristusta, joutuu kidutettavaksi ja tapettavaksi.

Illuminaatit kokoontuvat vuosittain salaisessa Bilderberg-kokouksessa, jossa myös Suomen poliittiset ja taloudelliset johtajat ja median edustajat juoksevat demokratiaa halveksumassa.

[/quote]

Tajuatko edes miten sekaisin olet?

[/quote]

Illuminaatin tavoitteet on kirjattu kaikkien nähtäviksi ns. Georgian opaskiviin. Kivissä kerrotaan tavoitteesta perustaa yksi maailmanhallitus. Lisäksi mainitaan, että ihmiskunnan väkiluku on vähennettävä alle 500 miljoonaan. Tämä tarkoittaa, että illuminaatti aikoo massamurhata yli 6,5 miljardia ihmistä. Tämä historian suurin teurastus aiotaan toteuttaa illuminaatin järjestämissä katastrofeissa, jotka on mainittu jo Ilmestyskirjassa.

Geenimuokatuilla viruksilla tapetaan ihmisiä kuin kärpäsiä ja tätä testataan nyt Afrikassa ebolan kanssa. HAARPilla ja muilla skalaariaseilla voidaan synnyttää maanjäristyksiä, tsunameja, hurrikaaneja ja tiputtaa asteroideja maapallolle. Loppu hoidetaan perinteisellä sodankäynnillä ja ydinaseilla.

Lopulta ihmiskunta on niin surkeassa jamassa, että ihmiset iloiten luopuvat vapaudestaan ja hyväksyvät Antikristuksen herrakseen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones
[/quote]
Kuulostaa melkein uskottavalta, koska on tullutkin kaikenmaailman viruksia jotka tappaa useita ihmisiä. Mies sanoi kerran että ihmisiä vähennetään maapallolta näillä keinoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:24"]

Hyvinkään paloittelusurman tekijät olivat saatananpalvojia. Suomen historian karmeimpia rikoksia. http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Hyvinkään_paloittelusurma

[/quote]

Jossain haastattelussa Elg kertoi, että koko juttu oli joku humalaisen päähänpisto. Iltapaskalehdet tietysti kusi hunajaa, kun vähänkin viitattiin saatananpalvontaa.

Vierailija
4/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, nuorin on 25v, loput päälle 35v :) Itse olen 16v satanasti, en usko "Jumalaan", en "Saatanaan", vaan jokainen on oma jumalansa.

Täällä ei ole ketään yliluonnollista olentoa, joka voi parantaa sun syövän, jos vähän rukoilet, eikä ketään sarvipäistä olentoa, joka kiduttaa sua "Helvetissä", jos elät huonosti. En myöskään usko "taivaaseen", tai "helvettiin".

Me synnytään tänne, eletään täällä, kuollaan, ja siihen se loppuu. Ei ole mtn sieluja, ei mtn välitiloja. Heikot kuolee aiemmin, vahvat myöhemmin, mutta kaikki me kuollaan joskus.

Mun satanismi eroaa ateismista sillä tapaa, että nykyään pyhitän itselleni aikaa, vaikka se olisi vain 5min viikossa. On ainakin 5min enemmän, mitä ateistina. Ateistina mun oli pakko _ihan_koko_ajan tehdä jotain, en osannut antaa itseni rentoutua. Ikinä. Nyt annan, vaikka se olisi vain se 5min viikossa. Ja kunnioitan muita ihmisiä enemmän. Mun uskolla ei ole mtn tekemistä saatananpalvonnan kanssa :) The End. t. 16v

Vierailija
5/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 16:24"]

Löytyy löytyy, mutta ei mitään lapsienuhraajia ja ihmissyöjiä. Tuo on vaan uskovaisten propagandaa. Oikean saatananpalvonnan idea on kehittää itseään ja olla oikeudenmukainen. Uhraamatta. ;)

[/quote]Sekoitat nyt saatananpalvonnan Crowleyn "Tee mitä haluat"-satanismiin, joka on enemmän ääriliberaalisuutta.

Vierailija
6/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:32"]Tunnen, nuorin on 25v, loput päälle 35v :) Itse olen 16v satanasti, en usko "Jumalaan", en "Saatanaan", vaan jokainen on oma jumalansa.

[/quote]

Niin ja en usko illuminatiin, kun joku kuitenkin vetää sen tähän. En usko pätkääkään.

Vierailija
7/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 16:38"]

Vapaamuurarit palvovat Luciferia eli Saatanaa ja heitä on Suomessa tuhansia korkeissa viroissa ja yhteiskunnan johdossa.

[/quote]

Miksi tällaisen valheen kirjoitat?

[/quote]

Suomalaiset salaseurat on hupaisia ukkokerhoja ulkomaisiin verrattuna. Siellä ne on oikeasti sekaantuneet valtapolitiikkaan, joissa sukutaustallakin on vielä iso painoarvo jo yliopistoista lähtien.

Vierailija
8/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 16:24"]

Löytyy löytyy, mutta ei mitään lapsienuhraajia ja ihmissyöjiä. Tuo on vaan uskovaisten propagandaa. Oikean saatananpalvonnan idea on kehittää itseään ja olla oikeudenmukainen. Uhraamatta. ;)

[/quote]

Nyt sä puhut satanismista, et saatananpalvonnasta.

Vierailija
9/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
10/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:01"]

Vapaamuurarit palvovat Luciferia eli Saatanaa ja heitä on Suomessa tuhansia korkeissa viroissa ja yhteiskunnan johdossa.

[/quote]

[/quote]

Vapaamuurarien suurin oppi-isä, ylimmän asteen vapaamuurari Albert Pike, on paljastanut kirjassaan Morals & Dogma, että Lucifer eli Saatana on vapaamuurarien palvoma Valontuoja.

"Lucifer, the Son of the Morning! Is it he who bears the Light, and with its splendors intolerable blinds feeble, sensual, or selfish Souls? Doubt it not!"

[/quote]

Vanhassa mytologiassa Saatana on aamutähti ja paratiisista karkotettu ex-ylienkeli.

Vierailija
11/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:32"]

Tunnen, nuorin on 25v, loput päälle 35v :) Itse olen 16v satanasti, en usko "Jumalaan", en "Saatanaan", vaan jokainen on oma jumalansa. Täällä ei ole ketään yliluonnollista olentoa, joka voi parantaa sun syövän, jos vähän rukoilet, eikä ketään sarvipäistä olentoa, joka kiduttaa sua "Helvetissä", jos elät huonosti. En myöskään usko "taivaaseen", tai "helvettiin". Me synnytään tänne, eletään täällä, kuollaan, ja siihen se loppuu. Ei ole mtn sieluja, ei mtn välitiloja. Heikot kuolee aiemmin, vahvat myöhemmin, mutta kaikki me kuollaan joskus. Mun satanismi eroaa ateismista sillä tapaa, että nykyään pyhitän itselleni aikaa, vaikka se olisi vain 5min viikossa. On ainakin 5min enemmän, mitä ateistina. Ateistina mun oli pakko _ihan_koko_ajan tehdä jotain, en osannut antaa itseni rentoutua. Ikinä. Nyt annan, vaikka se olisi vain se 5min viikossa. Ja kunnioitan muita ihmisiä enemmän. Mun uskolla ei ole mtn tekemistä saatananpalvonnan kanssa :) The End. t. 16v

[/quote]

Saatananpalvonta ja satanismi eivät ole samoja asioita.

Kyllä, Suomessa on saatananpalvojia. Ei ole kyse uskonasiasta, varsinkaan siitä, uskooko av-mamma niitä olevan tai ei.

Vierailija
12/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauko Röyhkä ainakin tunnustautui saatananpalvojaksi julkisesti joitakin vuosia sitten. Ehkei Kaukoa sitten ole olemassa.

Vierailija
13/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:00"]

Illuminaatit, jotka koostuvat maailman superrikkaasta eliitistä, ovat saatananpalvojia. Illuminaatti pyrkii muodostamaan Uuden maailmanjäjestyksen, New World Orderin, globaalin diktatuurin, jonka johtajaksi Antikristus nousee. Ihmiset pakotetaan ottamaan käteensä tai otsaansa mikrosiru, jota ilman ei voi ostaa mitään ja jolla valvotaan ihmisten kaikkia liikkeita. Tämä on Ilmestyskirjassa mainittu Pedon merkki. Joka kieltäytyy ottamasta Pedon merkkiä ja kumartamasta Antikristusta, joutuu kidutettavaksi ja tapettavaksi.

Illuminaatit kokoontuvat vuosittain salaisessa Bilderberg-kokouksessa, jossa myös Suomen poliittiset ja taloudelliset johtajat ja median edustajat juoksevat demokratiaa halveksumassa.

[/quote]

[/quote]

Illuminaatin tavoitteet on kirjattu kaikkien nähtäviksi ns. Georgian opaskiviin. Kivissä kerrotaan tavoitteesta perustaa yksi maailmanhallitus. Lisäksi mainitaan, että ihmiskunnan väkiluku on vähennettävä alle 500 miljoonaan. Tämä tarkoittaa, että illuminaatti aikoo massamurhata yli 6,5 miljardia ihmistä. Tämä historian suurin teurastus aiotaan toteuttaa illuminaatin järjestämissä katastrofeissa, jotka on mainittu jo Ilmestyskirjassa.

Geenimuokatuilla viruksilla tapetaan ihmisiä kuin kärpäsiä ja tätä testataan nyt Afrikassa ebolan kanssa. HAARPilla ja muilla skalaariaseilla voidaan synnyttää maanjäristyksiä, tsunameja, hurrikaaneja ja tiputtaa asteroideja maapallolle. Loppu hoidetaan perinteisellä sodankäynnillä ja ydinaseilla.

Lopulta ihmiskunta on niin surkeassa jamassa, että ihmiset iloiten luopuvat vapaudestaan ja hyväksyvät Antikristuksen herrakseen.

[/quote]

Siis häh, noi kivet on pystytetty vuonna 1979, mitä tekemistä niillä on muinaisten ja nykyisten salaseurojen kanssa jne.?

Vierailija
14/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:36"]

[/quote]

[/quote]

Suomalaiset salaseurat on hupaisia ukkokerhoja ulkomaisiin verrattuna. Siellä ne on oikeasti sekaantuneet valtapolitiikkaan, joissa sukutaustallakin on vielä iso painoarvo jo yliopistoista lähtien.

[/quote]

Suomalainen ex-vapaamuurari Juhani Julin koki hämäräperäisen kuoleman alettuaan julkisesti paljastamaan vapaamuurarien saloja ja kritisoimaan järjestöä sekä syyttämään sitä epäkristillisyydestä. Julin erosi vapaamuurareista saatuaan selville, että yli 33-asteen vapaamuurarien jumala on Lucifer.

Että sellainen harmiton ukkokerho.

http://www.magneettimedia.com/ex-vapaamuurari-juhani-julin-kertoo-vapaamuuraruuden-saloista-12/

http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2011/10/ex-vapaamuurarin-hamara-kuolema.html

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/usko/1518/entinen_vapaamuurari_vetosi_piispoihin_viimeiseen_saakka

Vierailija
15/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:32"]

Tunnen, nuorin on 25v, loput päälle 35v :) Itse olen 16v satanasti, en usko "Jumalaan", en "Saatanaan", vaan jokainen on oma jumalansa. Täällä ei ole ketään yliluonnollista olentoa, joka voi parantaa sun syövän, jos vähän rukoilet, eikä ketään sarvipäistä olentoa, joka kiduttaa sua "Helvetissä", jos elät huonosti. En myöskään usko "taivaaseen", tai "helvettiin". Me synnytään tänne, eletään täällä, kuollaan, ja siihen se loppuu. Ei ole mtn sieluja, ei mtn välitiloja. Heikot kuolee aiemmin, vahvat myöhemmin, mutta kaikki me kuollaan joskus. Mun satanismi eroaa ateismista sillä tapaa, että nykyään pyhitän itselleni aikaa, vaikka se olisi vain 5min viikossa. On ainakin 5min enemmän, mitä ateistina. Ateistina mun oli pakko _ihan_koko_ajan tehdä jotain, en osannut antaa itseni rentoutua. Ikinä. Nyt annan, vaikka se olisi vain se 5min viikossa. Ja kunnioitan muita ihmisiä enemmän. Mun uskolla ei ole mtn tekemistä saatananpalvonnan kanssa :) The End. t. 16v

[/quote]

Saatananpalvonta ja satanismi eivät ole samoja asioita.

Kyllä, Suomessa on saatananpalvojia. Ei ole kyse uskonasiasta, varsinkaan siitä, uskooko av-mamma niitä olevan tai ei.

[/quote]

satanismi ja saatananpalvonta on helppo sekoittaa toisiinsa. onhan homo ja homofoobikkokin sama asia!

Vierailija
16/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:01"]

[/quote]

[/quote]

Vapaamuurarien suurin oppi-isä, ylimmän asteen vapaamuurari Albert Pike, on paljastanut kirjassaan Morals & Dogma, että Lucifer eli Saatana on vapaamuurarien palvoma Valontuoja.

"Lucifer, the Son of the Morning! Is it he who bears the Light, and with its splendors intolerable blinds feeble, sensual, or selfish Souls? Doubt it not!"

[/quote]

Vanhassa mytologiassa Saatana on aamutähti ja paratiisista karkotettu ex-ylienkeli.

[/quote]

Tarkoitat siis varmaankin lähinnä 1700-luvun romanttisten runoilijoiden kehittämissä tarinoissa.

Vierailija
17/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä 16-veet satanistit jaksaa aina naurattaa :D lol :D:D

Vierailija
18/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Saatana olemassa. oon nähnyt, telkkarissa!

Vierailija
19/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siis häh, noi kivet on pystytetty vuonna 1979, mitä tekemistä niillä on muinaisten ja nykyisten salaseurojen kanssa jne.?

[/quote]

Kivien pystyttämisen takana oli illuminaatti Ted Turner. Kivet on osoitus illuminaattien ylimielisyydestä.

Vierailija
20/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:50"]

[/quote]

[/quote]

Suomalainen ex-vapaamuurari Juhani Julin koki hämäräperäisen kuoleman alettuaan julkisesti paljastamaan vapaamuurarien saloja ja kritisoimaan järjestöä sekä syyttämään sitä epäkristillisyydestä. Julin erosi vapaamuurareista saatuaan selville, että yli 33-asteen vapaamuurarien jumala on Lucifer.

Että sellainen harmiton ukkokerho.

http://www.magneettimedia.com/ex-vapaamuurari-juhani-julin-kertoo-vapaamuuraruuden-saloista-12/

http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2011/10/ex-vapaamuurarin-hamara-kuolema.html

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/usko/1518/entinen_vapaamuurari_vetosi_piispoihin_viimeiseen_saakka

[/quote]

Sun lähteet on vähintäänkin kyseenalaiset.. :D Magneetimedia, nwo-havainnot ja uskonnollinen julkaisu. Julin oli löytynyt sairauskohtauksen saaneena mönkijän alta. Illuminatiko kävi kaatamassa mönkijän hänen päälleen, ensin antaen riehua 3 vuotta paljastelemassa muurarien salaisuuksia? Olisi sen salamurhan voinut vähän tyylikkäämminkin hoitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan