Miksi Itä-Suomessa naiset ovat vastoin kaikkia odotuksia
Kauniimpia kuin muualla? Siis ihan oikeasti. Olen Espoossa asuva mies ja pääkaupunkiseudulla kauniit naiset ovat harvinaisempia kuin jossain Pohjois-Karjalan tuppukylässä. Äskenkin marketissa (n 9000 asukkaan kylä) käydessäni järkytyin kuinka kauniita naisia on ja monia! Eikö täällä pitäisi olla maalaisjuntteja mongoligeeneillä?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 15:25"]Ainakin Joensuussa asuu Suomen rumin ja tyhmin läski. [/quote] Ei asu, asuu pyhäjoella.
[/quote]
Ei, vaan Seinäjoelta on kotoisin.
[/quote]
Saattaa asua Espoossakin. Ainakin yks tyhmä ja vähän läskikin, ruma.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 15:22"] Itä-Suomessa asuu paljon Venäjältä saapuneita. :) [/quote]Ei asu. Missit on tullu vuosikymmeniä Itä-Suomesta ennen kuin sielä onnähtykään venäläisiä [/quote] Oliko historian arvosanasi yli 5 peruskoulussa?
[/quote]Ei ne pitkäsääriset venäläiset ole koskaan rajan tuntumassa asuneet vaan etelässä
Ne on ne evakkokarjalaiset sukujuuret, kuulkaa.
Itä-Suomessa asuu paljon Venäjältä saapuneita. :)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 15:22"]
[/quote] Kyseessä olevat naiset olivat suomalaisia.
Ainakin Joensuussa asuu Suomen rumin ja tyhmin läski.
Mielenkiintoinen, ehkä tosikin tuo olettamasi. Mutta miksi maalaisjuntti olisi jotenkin kauniin vastakohta? Eikö juuri sellainen olekin se oikeasti kaunis nainen. Miten maalaisjuntteisuus näkyy naisesta ulospäin, mitä oikeastaan edes tarkoitat maalaisjuntilla naisella? Meikkaamattomuus, hiusten laittamattomuus? Että sitten laitettunako olisikin kaunis, jos muuten ei ole. Eikö useimmat ihmiset ole kuitenkin kauniita. Silmät, hymy, ystävällinen ilme.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 15:24"]
[/quote] Kyseessä olevat naiset olivat suomalaisia.
[/quote] Niin, mutta kenties venäläiset sukujuuret.
En ole täysin samaa mieltä kauneudesta, mutta lihavia itärajalla ei paljon näy!
[/quote]Ei asu. Missit on tullu vuosikymmeniä Itä-Suomesta ennen kuin sielä onnähtykään venäläisiä
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 15:32"]
En ole täysin samaa mieltä kauneudesta, mutta lihavia itärajalla ei paljon näy!
[/quote]Hohhoh. Kainuuhan on Suomen lihavinta seutua eikä Pohjois-Karjalakaan kauaksi jää.
Pitää vielä lisätä että täällä Itä-Suomessa pienillä paikkakunnilla ei vastapainoksi näy yhen ainoata komeata miestä, vaikka kauniita naisia on. Ap
Pitää vielä lisätä että täällä Itä-Suomessa pienillä paikkakunnilla ei vastapainoksi näy yhen ainoata komeata miestä, vaikka kauniita naisia on. Ap
Ovat erilaisia ehkäpä eksoottisia siihen mihinkä olet tottunut. Eivät nuoret siellä ole sen lihavampia. Mun suomenruotsalainen puolisoni aikanaan sanoi samaa, kun sukuni kotikulmilla käytiin. Se on se erilaisuus :-)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 15:33"]
[/quote]Ei asu. Missit on tullu vuosikymmeniä Itä-Suomesta ennen kuin sielä onnähtykään venäläisiä
[/quote]
Hmm... Vai ihan jo vuosikymmeniä on ollut missejä vaan ei venäläisiä...
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 15:20"]Kauniimpia kuin muualla? Siis ihan oikeasti. Olen Espoossa asuva mies ja pääkaupunkiseudulla kauniit naiset ovat harvinaisempia kuin jossain Pohjois-Karjalan tuppukylässä. Äskenkin marketissa (n 9000 asukkaan kylä) käydessäni järkytyin kuinka kauniita naisia on ja monia! Eikö täällä pitäisi olla maalaisjuntteja mongoligeeneillä?
[/quote]
Taidat itse olla maalaiskuntien kuningas mongoloidin geeneillä.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 15:25"]Ainakin Joensuussa asuu Suomen rumin ja tyhmin läski.
[/quote]
Ei asu, asuu pyhäjoella.
En tiiä, itse asun Espoossa ja juurikin sieltä idästä tullut.
Pääkaupunkiseudulla nuoret naiset uskaltaa pukeutua ns. persoonallisesti (=rumasti), eli esim. turkoosit muovisankalasit, oksennuksenvärinen kaftaani jne.. Itä-Suomessa tyyli on yleensä varovaisempi ja silmää miellyttävämpää. Olen itse Itä-Suomesta ja asun pk-seudulla. Tämä on sitten ihan yleistys, ei koske kaikkia :)