Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko juhliminen lähinnä vain välttämätön paha jotta löytää kumppanin

Vierailija
22.11.2014 |

Kaikki vakiintuneet tuttuni sanovat että ei sitä enää jaksaisi, ihanaa olla vain kotona lauantai-iltana.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin kumppanin netistä, joten juhliminen ei ole välttämätön paha.

Vierailija
2/16 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vain juhlin. Paljonkin. Yökerhoissa en tosin käy. Ne ovat sinkuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:55"]Kyllä minä vain juhlin. Paljonkin. Yökerhoissa en tosin käy. Ne ovat sinkuille.
[/quote]
Missäs niin sanotaan että yökerhot on sinkuille? :o

Vierailija
4/16 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään juhlia edelleen, vaikka oon ollu parisuhteessa saman miehen kanssa 17 vuotta.

Vierailija
5/16 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Miksi siellä muuten käy lähinnä nuoria sinkkuja?

Vierailija
6/16 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:55"]Kyllä minä vain juhlin. Paljonkin. Yökerhoissa en tosin käy. Ne ovat sinkuille. [/quote] Missäs niin sanotaan että yökerhot on sinkuille? :o

[/quote]

Vietissä nro 3

Vierailija
7/16 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaanko nykykielessä juhlimisella baarissa hillumista ja ryyppäämistä? Minusta juhliminen on vaikka häät tai synttärit.

Vierailija
8/16 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään juhlimisesta, vaikka avomies löytyy. Olen aina ollut menevä ja ihmisten kanssa viihtyvä, joten kaikki juhlat tupareista häihin on kivoja. Viihdyn pubeissa, baareissa ja yökerhoissa, lisäksi käydään muutaman kerran vuodessa kavereiden kanssa risteilemässä ja ulkomailla.

Hauskaa voi pitää toki muutenkin, mutta mulle juhliminen on syömistä, juomista, juttelua ja tanssimista kavereiden kanssa. En ole viettien varassa kulkeva eläin, joten voin hyvin hengata yökerhossa ilman munan metsästämistä.

Vierailija
9/16 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 15:11"]

Itse tykkään juhlimisesta, vaikka avomies löytyy. Olen aina ollut menevä ja ihmisten kanssa viihtyvä, joten kaikki juhlat tupareista häihin on kivoja. Viihdyn pubeissa, baareissa ja yökerhoissa, lisäksi käydään muutaman kerran vuodessa kavereiden kanssa risteilemässä ja ulkomailla.

Hauskaa voi pitää toki muutenkin, mutta mulle juhliminen on syömistä, juomista, juttelua ja tanssimista kavereiden kanssa. En ole viettien varassa kulkeva eläin, joten voin hyvin hengata yökerhossa ilman munan metsästämistä.

[/quote]

En minäkään, joten siksi ei kiinnosta viettien varassa elävien eläinten tekemä soidinmusiikki tai seksikkääksi pukeutuminen. En myöskään välitä heikkolaatuisesta keskusteusta. Yökerhossa ei voi jutella kunnolla. Yökerhossa on ahdasta ja likaista.

Vierailija
10/16 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juhlin ennen kumppania ja nykyään käydään yhdessä juhlimassa. Kotona on tylsää. Tosin ollaan vasta 23, se selittänee.

Vierailija
11/16 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lenkkipolulla hikisenä ja mies pyysi kahville. Menin,enkä ole katunut. Tätä ennen toinen mies soitti ovikelloa ja pyysi lenkille. Lenkille hus hus koko porukka!

Vierailija
12/16 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään juhlia (mun kohdalla tarkoittaa tanssimista; lavoilta yökerhoihin) vaikken ryyppääkkään. Kumppanin löytäminen ei ole koskaan ollut prioriteellilstalla kovin korkealla, vaikkakin olen suhteiluun taipuvainen.

Vierailija
13/16 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En minäkään, joten siksi ei kiinnosta viettien varassa elävien eläinten tekemä soidinmusiikki tai seksikkääksi pukeutuminen. En myöskään välitä heikkolaatuisesta keskusteusta. Yökerhossa ei voi jutella kunnolla. Yökerhossa on ahdasta ja likaista.

[/quote]

Olipas ahdasmielisen ja yleistävän kuuloinen viesti. Itse pidän elektronisesta musiikista, makuja on erilaisia. Pukeudun tyylikkäästi, vaikken näe seksikästä pukeutumistakaan pahana. Fiorella-kuteet toki erikseen. Keskustelut minun ja ystävieni välillä ovat pääasiassa hyviä ja hauskoja, ikävää jos omasi ovat heikkolaatuisia. Ja se millaista yökerhoissa on, riippuu pitkälti paikasta. Itse asun pk-seudulla, joten valikoimaa riittää; likaisissa ja ahtaissa paikoissa ei tarvitse käydä.

Vierailija
14/16 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 15:53"]

[/quote]

[/quote]

Olipas ahdasmielisen ja yleistävän kuuloinen viesti. Itse pidän elektronisesta musiikista, makuja on erilaisia. Pukeudun tyylikkäästi, vaikken näe seksikästä pukeutumistakaan pahana. Fiorella-kuteet toki erikseen. Keskustelut minun ja ystävieni välillä ovat pääasiassa hyviä ja hauskoja, ikävää jos omasi ovat heikkolaatuisia. Ja se millaista yökerhoissa on, riippuu pitkälti paikasta. Itse asun pk-seudulla, joten valikoimaa riittää; likaisissa ja ahtaissa paikoissa ei tarvitse käydä.

[/quote]

Itsekin asun pk-seudulla. Sun laatuvaatimuksista en voi sanoa, mutta jytkeessa ei voi jutella kun puolet jutuista menee ohi. Tätä en näe laadukkaana. Missä paikoissa käyt? Menetkö oikasti esim Venueen juttelemaan kavereiden kanssa? Ja kyllä nuo paikat on usein paskaisia. Käypä sellaisessa selvin päin päiväsaikaan. Kampin Bruuveri on hyvä esimerkki puhtaasta ja siististä baarista.

Muutenkin lasken yökerhoiksi Sedulat ja vastaavat. Nuo muut on clubeja.

Vierailija
15/16 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 ja 14 jatkaa: Eri asia mennä keikalle katsomaan jotain hyvää artistia tai dj:tä mutta se ei ole enää sitä soidinmenorumbaa vaan silloin keskitytään esitykseen.

Vierailija
16/16 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarithan on pääasiassa seksin hakemiseen ainakin miesten taholta, ei parisuhteen etsimistä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi