Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

28v, 37v, 42v. Äidiksi. Mielipiteitä?

Vierailija
22.11.2014 |

Mies saman ikäinen kun minä (47v)

Lapset:

19v. Tyttö.

10v. Tyttö.

5v. Poika.

Asiallisia vastauksia kaivataan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä nyt pitäisi olla jotain mieltä? Mä olen 29v, ja mun kaikki kolme lasta oli tehty kun olin 26v. Nyt olen 29v, lapset on 10v, 5v ja 3v. Mies on 32v.

Vierailija
2/17 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mummoäiti, en hyväksy. Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että onko vanhemmilla ja nuoremmilla sama isä. Tai miksi esikoisen ja nuorempien välillä on niin suuri ikäero. Yllättikö vauvakuume vai mitä :). Sinänsä en ihmettele sinun ikää.

Vierailija
4/17 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että lapsesi ovat pienenä saaneet vanhempien lähes jakamattoman huomion. Ihanaa, että kokevat myös sisaruuden ilot.

Vierailija
5/17 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:27"]

Miksi tästä nyt pitäisi olla jotain mieltä? Mä olen 29v, ja mun kaikki kolme lasta oli tehty kun olin 26v. Nyt olen 29v, lapset on 10v, 5v ja 3v. Mies on 32v.

[/quote] Huvikseen! Huvin vuoksi ja penkkiurheilun kannalta. :)

Vierailija
6/17 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama henkilö tekee joka päivä saman aloituksen, iät ehkä vähän vaihtelee vuodella parilla ja lapsien lukumäärä. Eilen viimeksi oli. Ja aina tuo sama fraasi lopussa "asiallisia vastauksia kaivataan". Mitäköhän tämä henkilö hakee näillä? Jotain suurta vääntöäkö asiasta? Hanki elämä Ap.

Vierailija
7/17 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:28"]

[/quote] APUA! Mitä teen?? ;( tapanko nyt lapseni, kun sinä et sattumoisin jostain syystä pysty ihan hyväksymään, toisten perheiden ratkaisuja...

Vierailija
8/17 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista miettiä, että oikeastaan koko aikuisikä sulla on mennyt vain lasten kanssa. Varmasti parisuhde ja ura jääneet sen vuoksi vähemmälle huomiolle, vaikka nekin on tärkeitä asioita. Kun itse lapsia joskus vanhempana ehdin tehdä, aion hankkia neljä viiden vuoden sisään.

Vierailija
9/17 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:31"]

Tulee mieleen, että onko vanhemmilla ja nuoremmilla sama isä. Tai miksi esikoisen ja nuorempien välillä on niin suuri ikäero. Yllättikö vauvakuume vai mitä :). Sinänsä en ihmettele sinun ikää.

[/quote] Meistä vain tuntui sopivalta hankkia tuon ikäisenä lapset, ei siinä sen kummempaa. :)

Vierailija
10/17 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:34"]

Hyvä, että lapsesi ovat pienenä saaneet vanhempien lähes jakamattoman huomion. Ihanaa, että kokevat myös sisaruuden ilot.

[/quote] Kiitos mielipiteestäsi! :) näin mekin ollaan ajateltu.

Vierailija
11/17 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:37"]

Tämä sama henkilö tekee joka päivä saman aloituksen, iät ehkä vähän vaihtelee vuodella parilla ja lapsien lukumäärä. Eilen viimeksi oli. Ja aina tuo sama fraasi lopussa "asiallisia vastauksia kaivataan". Mitäköhän tämä henkilö hakee näillä? Jotain suurta vääntöäkö asiasta? Hanki elämä Ap.

[/quote] Hanki itse.

Vierailija
12/17 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:38"]

Surullista miettiä, että oikeastaan koko aikuisikä sulla on mennyt vain lasten kanssa. Varmasti parisuhde ja ura jääneet sen vuoksi vähemmälle huomiolle, vaikka nekin on tärkeitä asioita. Kun itse lapsia joskus vanhempana ehdin tehdä, aion hankkia neljä viiden vuoden sisään.

[/quote] Niin varmaan pystyt hankkimaan :DD juupajuu, lehmät taas lentää ja kissa on koira..

Vierailija
13/17 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sanottu no.9

Vierailija
14/17 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen verran kyllä voin todeta ettei parisuhdekaan tai työ, ole jäänyt lähes yhtään vähemmälle huomiolle ! Siinä on auttanut mm. Nuo ikäerot lasten välillä.

Enkä todellakaan tehtaile tänne alotuksia joka päivä, joku muu on sitten tehtaillut, mutta onko joku pakkomielle avata sitten tälläsiä ketjuja jos potuttaa?? Lopeta se. ! Ja mitähän suurta vääntöä tästä aiheesta voisi edes saada, kun jokainen tekee elämässään haluamallaan tavalla ja kerta vielä asiallisia vastauksia pyydetään?

Vierailija
15/17 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:49"]

Oikein sanottu no.9

[/quote] Mitä oikeaa siinä nyt on? En tiedä minkä ikäinen kirjoittaja 9 nyt on, mutta kun sanoi että meinaa odottaa vielä vanhemmaksi ja tehdä mukamas 4 lasta viiden vuoden sisään. Niin jos hän aloittaa lasten tekemisen esimerkiksi 35-vuotiaana ja tavote on tuo, niin aika kovasti lihaa sinne toosaan saa tunkea. Anteeksi ruma ilmaukseni.

Ei kuulosta vaan kovin realistiselta. Ihan kun pikku lapsi olisi kirjoittanut koko tekstin.

Voi tulla esim. Keskenmenoja yms. Niin se pilaa jo tuon kiireellisen lastenhankinta tahdin. !

Vierailija
16/17 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sinä :-DDD Tykittäkää tätä typerillä kysymyksillä, niin sillä pettää hetkessä hermo :-D Sulle on jo monta kertaa sanottu, että ollaan huolissamme sun lapsista kun sun psyyke on tuolla tasolla, ja aina häviät siinä vaiheessa...

Vierailija
17/17 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:28"]

[/quote] APUA! Mitä teen?? ;( tapanko nyt lapseni, kun sinä et sattumoisin jostain syystä pysty ihan hyväksymään, toisten perheiden ratkaisuja...
[/quote]

Olet nolo. En vaan hyväksy, että lapsi(a) tehdään yli 40, koska monet ovat tuolloin jo mummoja ja lapselle tosi kiva olla 10-vuotias ja äiti jo yli 50.