Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako edes olla työelämässä

Vierailija
30.09.2021 |

jos eläkeikä vaan nousee, eikä niillä nyt maksettavilla suurilla eläkemaksuilla saa välttämättä itse eläkettä millä pärjää? Ei huvita maksella eläkemaksuja nyt eläkkeellä oleville sukupolville tietäen ettei ehkä koskaan enää nää rahojaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Jos joka tapauksessa joutuu tappelemaan sosiaalihuollon kanssa kun palkka on niin pieni että se ei riitä pakollisiin elämisen kustannuksiin joihin ei voi itse vaikuttaa

Vierailija
2/11 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan. Jos joka tapauksessa joutuu tappelemaan sosiaalihuollon kanssa kun palkka on niin pieni että se ei riitä pakollisiin elämisen kustannuksiin joihin ei voi itse vaikuttaa

Saapahan ainakin juoda aamukahvinsa rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa lohtu on että ainakin omat vanhemmat saa vielä eläkkeensä.

Vierailija
4/11 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalapalkkaisen ei varmaan enää kannata, mutta suurempituloinen voi kerryttää varallisuutta ja sijoittaa, jolloin ei ole täysin eläkkeen varassa.

Vierailija
5/11 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei vaan osaa käyttää sitä vapaa-aikaansa sitten oikein ja syrjäytyy/alkoholisoituu. Työ tuo rytmiä elämään ja monella on eläkeikään vielä niin pitkä aika ettei sitä kannata murehtia.

Vierailija
6/11 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ei vaan osaa käyttää sitä vapaa-aikaansa sitten oikein ja syrjäytyy/alkoholisoituu. Työ tuo rytmiä elämään ja monella on eläkeikään vielä niin pitkä aika ettei sitä kannata murehtia.

Suurin osa alkoholisteista käy töissä.

Vierailija
7/11 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä juurikaan järkeä ole, melkein kaikki työntekijät on korvattavissa.

Vierailija
8/11 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa. Kaikki vaan böööörnautti pummeiksi.

Vierailija
9/11 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan, juoda aamukaljansa rauhassa.

Vierailija
10/11 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan, juoda aamukaljansa rauhassa.

Ei yleensä ihan aamusta asti maistu ja jos taas maistuu, niin ne loppuu kesken kauan ennen iltaa eikä rahat riitä mihinkään.

Vierailija
11/11 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei ole vaihtoehtoja kuin säästää siitä vähästään ja pyrittävä pysymään työkuntoisena. Tulevaisuudessa varmasti aletaan suhtautua yhä kielteisemmin työhaluttomiin ihan valtiota myöten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi