Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon laitat jouluvaloja?

Vierailija
22.11.2014 |

Joka ikkunalle jotain ja vielä uloskin? Vai pari kivaa vain? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan koska vihaan koko jouluhömpötystä

Vierailija
2/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:46"]

[/quote]

miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiseen ikkunaan ja sisälle lyhdyn. Ei ole parveketta, mutta halusin kauniin lyhtyni jonnekin. Oli viime vuonna parvekkeella.

Vierailija
4/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Ei kiinnosta.

Vierailija
5/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:46"]

[/quote]

miksi?
[/quote]

Turhaa rahantuhlausta. Ja kun sitä hömpötystä aloitetaan jo marraskuun alussa ja sit ne valot roikkuu viel pääsiäisenä siel. Ja kuinka vihaankin niitä rumia jouluvalokaapeleita mitkä sitten kukaan ei osaa nätisti laittaa. Itse vietän joulun töissä, saapahan olla rauhassa.

Vierailija
6/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla muualla on joku valo paitsi olkkarissa, pihavalot on olkkarin ikkunan edessä ja kuusi tulee olkkariin niin ei tarvi muuta.

Vierailija
7/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia tunnelmavaloja, niitä lämpimän kirkkaan värisiä. Minusta ne värikkäät ja tuikkivat valot ovat kauheita.

Vierailija
8/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:46"] Ei ollenkaan koska vihaan koko jouluhömpötystä [/quote] miksi? [/quote] Turhaa rahantuhlausta. Ja kun sitä hömpötystä aloitetaan jo marraskuun alussa ja sit ne valot roikkuu viel pääsiäisenä siel. Ja kuinka vihaankin niitä rumia jouluvalokaapeleita mitkä sitten kukaan ei osaa nätisti laittaa. Itse vietän joulun töissä, saapahan olla rauhassa.

[/quote]

Joillakin vaan se nuttura kiristää niin että se vaikuttaa sit ihan kaikkeen. Kaikesta valitetaan eikä osata nauttia mistään.

En minäkään pidä niistä värikkäistä valoista mutta ihan vapaasti niitä saa laittaa jokainen joka haluaa. Mä en kyllä vihaa mitään. Eikä kaikki ole niin köyhiä että ois rahantuhlausta ostaa niitä valoja :D

Vierailija
9/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuusta helmikuulle oh, mh ja th ikkunassa lämpimät ledkoristeet, sydän ja tähti. Roikkuvat muuten ympäri vuoden paikoillaan, marraskuussa vaan töpseli seinään. Pihapensaassa pari kierrosta pikkulamppuja.
Joulukuussa lumipallovalot pihalle, punaiset tuikkulyhdyt keittiöön ja siinä se sitten onkin.

Vierailija
10/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:46"]

[/quote]

Sama. Inhoan valosaastetta. 

Vierailija
11/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:46"] Ei ollenkaan koska vihaan koko jouluhömpötystä [/quote] miksi? [/quote] Turhaa rahantuhlausta. Ja kun sitä hömpötystä aloitetaan jo marraskuun alussa ja sit ne valot roikkuu viel pääsiäisenä siel. Ja kuinka vihaankin niitä rumia jouluvalokaapeleita mitkä sitten kukaan ei osaa nätisti laittaa. Itse vietän joulun töissä, saapahan olla rauhassa.

[/quote]

Joillakin vaan se nuttura kiristää niin että se vaikuttaa sit ihan kaikkeen. Kaikesta valitetaan eikä osata nauttia mistään.

En minäkään pidä niistä värikkäistä valoista mutta ihan vapaasti niitä saa laittaa jokainen joka haluaa. Mä en kyllä vihaa mitään. Eikä kaikki ole niin köyhiä että ois rahantuhlausta ostaa niitä valoja :D

[/quote]

Sähkön säästäminen on luonnonystävän valinta. 

Ei jouluvaloja. Tähtien valo on kaikki mitä tarvitaan. 

Vierailija
12/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas inhoan pimeää ja nautin kovasti siitä, että meidän asuinseudullamme osa on laittanut jo runsaastikin pihavaloja. Itse en vielä raaski, me ollaan sitten ne, joilla ne on viimeisenä, viime vuonna helmikuun loppuun asti. Nautin kovasti siitä odotuksesta, että kohta laitetaan valoja pihalle.

Meillä on neljä lyhtyä, joissa on valot aina lokakuusta alkaen. Lisäksi parvekkeen kaiteelle laitamme jouluvaloja ensi viikolla. Joulukuuksi keittiön ikkunaan tulee kynttelikkö ja olohuoneen ikkunaan tähti (nämä tosin lähtevät tammikuussa).

Vierailija
13/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeelle ja pariin ikkunaan jotakin.

Jos mulla olisi ok-talo valottaisin sen ja pihan varmaan kauttaaltaan.

Vierailija
14/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:46"]

[/quote]

Sama. Inhoan valosaastetta. 
[/quote]
Kympillä valon määrä on sama. Kun nuo ikkunakoristeet valaisee, ei tarvi kattovaloa kun huoneesta hakee jotain tai istuskelee kaffekupin kanssa soffalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi