Me Naiset vai Cosmopolitan?
Mietin kumman tilaan itselleni. Olen 30-vuotias 3-vuotiaan lapsen äiti, opiskelija ja vaimo. Tykkään lukea henkilöhaastatteluja mutta myös tyylivinkkejä ja juttuja meikeistä ja muodista. Auttakaa! En osaa päättää!
Kommentit (20)
Cosmopolitan on 15 vuotiaille ja Me Naiset 70 vuotiaille.
Osta irtonumeroita eri lehdistä kyllä pian huomaat mikä on sulle sopivin.
Me naiset on 30-vuotiaalle sopiva. Itse luen myös trendiä. Yllättävän hyvä lehti myös meidän ikäisille.
Kotivinkistä en tykkää. Kauneus ja terveys tilaus loppui just. Oli kyllä hyvä lehti mut äidille tulee se ja saan häneltä ne lehdet. Jospa sitten tilaan sen Me Naiset. Vai olisko jotain ehdotuksia?
ap
Mä oon 23 ja MeNaisista tykkään! Cosmo taas on naurettavaa sontaa.
Trendiä luin joskus teininä. Onko se vielä samanlainen kuin 10-15 vuotta sitten? Toisaalta sen vois kyllä kokeeksi tilata.
ap
Cosmo, mutta tilaa se jenkkiversio, joka on valovuosia Suomen Cosmoa edellä.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:30"]
Mä oon 23 ja MeNaisista tykkään! Cosmo taas on naurettavaa sontaa.
[/quote]
Mä oon 23 ja MeNaiset on yhtä naurettavaa sontaa kuin Cosmokin. Ei mitään tyyliä. Tai no onhan ne taattua wt-tyyliä :D
Me Naiset. Siinä on haastatteluja eilaisista ihmisistä, julkkiksista ja taviksista. Hauskinta on "viikon olennaiset"vai mikä se nyt onkaan. Ilmestyy joka viikko, siitä plussaa. Irtonumeroita saa tosin melkein joka vko alehinnalla, joten en tiedä kannattaako välttämättä edes tilata. Paitsi jos ei viitsi kaupasta lehteä kantaa... Itse olen lehteä lukenut vuosikausia, nyt ikää 42v.
Trendi on hyvä. Cosmo hauska Lehti jos on 15v.
Jos noista pitää valita, ehdottomasti Me Naiset. Kokeile tutustua myös Oliviaan, ap.
Ei kumpaakaan. Kodin kuvalehti tai Kotivinkki ennemmin. Aika turhia nekin tosin.
MeNaiset. Oma suosikkini on Olivia.
Cosmohan on laatulehti! Uskonnon esitelmänkin vetäsin siitä ainoinaan!
Olen 35 ja luen molempia. Cosmoa vähän silmä pilkkeessä kylläkin. Me Naisissa on oikeasti mielenkiintoisia juttuja. Trendi on myös ok, mutta oli mielestäni parempi tuolloin 10 vuotta sitten.
Cosmo? Ur kiddingz?
Trendi? Siinä ei ole MITÄÄN. Ei mitään.
Jos jotain haluaa lukeakin, niin Me Naiset. Muissa ei mitään oikeita juttuja ole.
Cosmo on aika naiivi ja jos lukee pidempään, huomaa että samat jutut kiertää vuodesta toiseen. Kaikki miesten viettelyvinkit on myös aika shaissea. On kuitenkin tavallaan ihan hauska, ja näin 25-vuotiaana jaksaa selata koko lehden ja välillä jopa samaistua joihinkin juttuihin.
MeNaiset taas on ärsyttävä mukahauskuudessaan eikä mua myöskään kiinnosta lukea joidenkin ikivihreiden suomalaistähtien nyyhkytarinoita tai elämänkertomuksia. Välillä on kuitenkin jotain kiinnostavaa ja journalismi on laadukkaampaa kuin Cosmossa.
Jossain odotustilan lehtihyllyllä uskoisin tarttuvani mielummin Cosmoon.
Trendi meni nyt koetilaukseen kun sitä en ole yli kymmeneen vuoteen lukenut. Kiitos kaikille vielä vastauksista! :)
ap
Xd luin cosmoa joskus 17-18-vuotiaana. Mut ei kumpikaa.mieluummin vaikka kauneus ja terveys