Rasistialoitukset poistettu. Rauha maassa.
Rasistien aloitukset on poistettu palstalta. Sekä se mustiin koululaisiin liittynyt aloitus että se, jossa kerrottiin suomalaispojan joutuneen hakatuksi puistossa. Rauha maassa.
Kommentit (13)
Olen kuullut ja niin on varmaan moni muukin. Mikä oli pointti, että on myös mustia sarjamurhaajia?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 09:42"]
Olen kuullut ja niin on varmaan moni muukin. Mikä oli pointti, että on myös mustia sarjamurhaajia?
[/quote]
Et ole. Pointti on siinä, että media ei saa kertoa näistä. Se on kiellettyä.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen kuullut.
Coral Eugene Watrs murhasi naisia vuonna 1982
Andre Crawford vuosina 1993-1999
Matthew Emmanuel Macon vuosina 2004-2007
Eiköhän näistä olla uutisoitu silloin kun ne on ollut ajankohtaisia uutisia. Sä et ollut tainnut edes syntyä kuin vasta tän viimesen kohdalla. Ja kyllä mun mielestä näistä uutisoidaan. Aloitukset on saatettu poistaa jos keskustelu ei ole ollut asiallisia, on huudeltu neekeriä, yleistetty esim. että kaikki mustat on rikollisia tai muuta asiatonta.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:20"]
Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen kuullut. Coral Eugene Watrs murhasi naisia vuonna 1982 Andre Crawford vuosina 1993-1999 Matthew Emmanuel Macon vuosina 2004-2007 Eiköhän näistä olla uutisoitu silloin kun ne on ollut ajankohtaisia uutisia. Sä et ollut tainnut edes syntyä kuin vasta tän viimesen kohdalla. Ja kyllä mun mielestä näistä uutisoidaan. Aloitukset on saatettu poistaa jos keskustelu ei ole ollut asiallisia, on huudeltu neekeriä, yleistetty esim. että kaikki mustat on rikollisia tai muuta asiatonta.
[/quote]
Lapsi kulta, minä synnyin silloin kun sinun isäsi vielä taputteli paskaa lattialla. Koskaan ei ole näistä rikollisista uutisoitu ainakaan Suomen lehdissä - olen seurannut sanomalehtiä aktiivisesti 50 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:20"]
Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen kuullut. Coral Eugene Watrs murhasi naisia vuonna 1982 Andre Crawford vuosina 1993-1999 Matthew Emmanuel Macon vuosina 2004-2007 Eiköhän näistä olla uutisoitu silloin kun ne on ollut ajankohtaisia uutisia. Sä et ollut tainnut edes syntyä kuin vasta tän viimesen kohdalla. Ja kyllä mun mielestä näistä uutisoidaan. Aloitukset on saatettu poistaa jos keskustelu ei ole ollut asiallisia, on huudeltu neekeriä, yleistetty esim. että kaikki mustat on rikollisia tai muuta asiatonta.
[/quote]
Lapsi kulta, minä synnyin silloin kun sinun isäsi vielä taputteli paskaa lattialla. Koskaan ei ole näistä rikollisista uutisoitu ainakaan Suomen lehdissä - olen seurannut sanomalehtiä aktiivisesti 50 vuotta.
[/quote]
Onko joku syy miksi et voi keskustella asiallisesti? Ja miksi tuollainen asenne? Kirjoitin että olen kuullut näistä mustista sarjamurhaajista ja sä vastaat että et ole. Ei tule ainakaan sun kirjoituksista hirveän kypsää kuvaa susta. Tosin rasistit yleensä ovat heikkolahjaisempia kuin muut. Ja en ole sun lapsesi, onneksi. Mä ymmärtäisin että jos nyt olisi joku musta sarjamurhaaja liikkeellä ja siitä ei uutisoitaisi, se olisi väärin. Mutta nämä ovat ikivanhoja juttuja jotka ei ole edes tapahtunut Suomessa. Miksi niistä nyt pitäisi ruveta vaahtoamaan, vai pitäisikö kaikista murhaajista ympäri maailmaa ruveta kirjoittamaan lehdet täyteen juttuja, eikä vain mustista vaan kaikista sekä vanhoista ja uusista? Eiköhän kaikki tajua että rikollisia on kaiken värisiä ja rotuisia.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:20"] Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen kuullut. Coral Eugene Watrs murhasi naisia vuonna 1982 Andre Crawford vuosina 1993-1999 Matthew Emmanuel Macon vuosina 2004-2007 Eiköhän näistä olla uutisoitu silloin kun ne on ollut ajankohtaisia uutisia. Sä et ollut tainnut edes syntyä kuin vasta tän viimesen kohdalla. Ja kyllä mun mielestä näistä uutisoidaan. Aloitukset on saatettu poistaa jos keskustelu ei ole ollut asiallisia, on huudeltu neekeriä, yleistetty esim. että kaikki mustat on rikollisia tai muuta asiatonta. [/quote] Lapsi kulta, minä synnyin silloin kun sinun isäsi vielä taputteli paskaa lattialla. Koskaan ei ole näistä rikollisista uutisoitu ainakaan Suomen lehdissä - olen seurannut sanomalehtiä aktiivisesti 50 vuotta. [/quote] Onko joku syy miksi et voi keskustella asiallisesti? Ja miksi tuollainen asenne? Kirjoitin että olen kuullut näistä mustista sarjamurhaajista ja sä vastaat että et ole. Ei tule ainakaan sun kirjoituksista hirveän kypsää kuvaa susta. Tosin rasistit yleensä ovat heikkolahjaisempia kuin muut. Ja en ole sun lapsesi, onneksi. Mä ymmärtäisin että jos nyt olisi joku musta sarjamurhaaja liikkeellä ja siitä ei uutisoitaisi, se olisi väärin. Mutta nämä ovat ikivanhoja juttuja jotka ei ole edes tapahtunut Suomessa. Miksi niistä nyt pitäisi ruveta vaahtoamaan, vai pitäisikö kaikista murhaajista ympäri maailmaa ruveta kirjoittamaan lehdet täyteen juttuja, eikä vain mustista vaan kaikista sekä vanhoista ja uusista? Eiköhän kaikki tajua että rikollisia on kaiken värisiä ja rotuisia.
[/quote]
Asenne on vastaus sinun sikalinjaasi ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan: "Sä et ollut tainnut edes syntyä kuin vasta tän viimesen kohdalla." Miksi sinä otit tuon asenteen, lapsi? Olet niin tekopyhä, syytät muita asenteesta, jonka sinä itse otit.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:20"] Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen kuullut. Coral Eugene Watrs murhasi naisia vuonna 1982 Andre Crawford vuosina 1993-1999 Matthew Emmanuel Macon vuosina 2004-2007 Eiköhän näistä olla uutisoitu silloin kun ne on ollut ajankohtaisia uutisia. Sä et ollut tainnut edes syntyä kuin vasta tän viimesen kohdalla. Ja kyllä mun mielestä näistä uutisoidaan. Aloitukset on saatettu poistaa jos keskustelu ei ole ollut asiallisia, on huudeltu neekeriä, yleistetty esim. että kaikki mustat on rikollisia tai muuta asiatonta. [/quote] Lapsi kulta, minä synnyin silloin kun sinun isäsi vielä taputteli paskaa lattialla. Koskaan ei ole näistä rikollisista uutisoitu ainakaan Suomen lehdissä - olen seurannut sanomalehtiä aktiivisesti 50 vuotta. [/quote] Onko joku syy miksi et voi keskustella asiallisesti? Ja miksi tuollainen asenne? Kirjoitin että olen kuullut näistä mustista sarjamurhaajista ja sä vastaat että et ole. Ei tule ainakaan sun kirjoituksista hirveän kypsää kuvaa susta. Tosin rasistit yleensä ovat heikkolahjaisempia kuin muut. Ja en ole sun lapsesi, onneksi. Mä ymmärtäisin että jos nyt olisi joku musta sarjamurhaaja liikkeellä ja siitä ei uutisoitaisi, se olisi väärin. Mutta nämä ovat ikivanhoja juttuja jotka ei ole edes tapahtunut Suomessa. Miksi niistä nyt pitäisi ruveta vaahtoamaan, vai pitäisikö kaikista murhaajista ympäri maailmaa ruveta kirjoittamaan lehdet täyteen juttuja, eikä vain mustista vaan kaikista sekä vanhoista ja uusista? Eiköhän kaikki tajua että rikollisia on kaiken värisiä ja rotuisia.
[/quote]
Asenne on vastaus sinun sikalinjaasi ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan: "Sä et ollut tainnut edes syntyä kuin vasta tän viimesen kohdalla." Miksi sinä otit tuon asenteen, lapsi? Olet niin tekopyhä, syytät muita asenteesta, jonka sinä itse otit.
[/quote]
Sikalinjaasi? :D Sanoin vain sen minkä kuvan sain sinusta. Sinä sen sijaan heti vastaat mulle mun kirjoitukseen että mä valehtelen. Joten minä vastasin sen mukaan kuin sinäkin. En ole tekopyhä, tiedän että asenteeni voi olla hyökkäävä. En vain siedä tälläisiä päättömiä aloituksia ja vihan lietsontaa. Mutta et vastannut kysymyksiini. Mikä oli tarkoitus näiden vanhojen uutisten kaivamiselle?
Ja mä en tiedä mitä lehtiä sä luet ja uutisia katsot televisiosta, mutta kyllä mä olen nähnyt uutisia mustista rikollisista siinä kuin valkoisistakin.
Okei. Se siitä sitten. Nyt täytyy lähteä piha hommiin. Oli hauska jutella!
Olisi vielä pitänyt sanoa että mamupatja ja vasurihyyssäri.
Miksi kommenttini poistettiin ??
Lyhyestä virsi kaunis, mamut tekee rikoksia, mutta kaikki lakaistaan maton alle, koska ei uskalleta myöntää että niistä alkaa muodostua ongelmia!!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:35"] [quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:20"] Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen kuullut. Coral Eugene Watrs murhasi naisia vuonna 1982 Andre Crawford vuosina 1993-1999 Matthew Emmanuel Macon vuosina 2004-2007 Eiköhän näistä olla uutisoitu silloin kun ne on ollut ajankohtaisia uutisia. Sä et ollut tainnut edes syntyä kuin vasta tän viimesen kohdalla. Ja kyllä mun mielestä näistä uutisoidaan. Aloitukset on saatettu poistaa jos keskustelu ei ole ollut asiallisia, on huudeltu neekeriä, yleistetty esim. että kaikki mustat on rikollisia tai muuta asiatonta. [/quote] Lapsi kulta, minä synnyin silloin kun sinun isäsi vielä taputteli paskaa lattialla. Koskaan ei ole näistä rikollisista uutisoitu ainakaan Suomen lehdissä - olen seurannut sanomalehtiä aktiivisesti 50 vuotta. [/quote] Onko joku syy miksi et voi keskustella asiallisesti? Ja miksi tuollainen asenne? Kirjoitin että olen kuullut näistä mustista sarjamurhaajista ja sä vastaat että et ole. Ei tule ainakaan sun kirjoituksista hirveän kypsää kuvaa susta. Tosin rasistit yleensä ovat heikkolahjaisempia kuin muut. Ja en ole sun lapsesi, onneksi. Mä ymmärtäisin että jos nyt olisi joku musta sarjamurhaaja liikkeellä ja siitä ei uutisoitaisi, se olisi väärin. Mutta nämä ovat ikivanhoja juttuja jotka ei ole edes tapahtunut Suomessa. Miksi niistä nyt pitäisi ruveta vaahtoamaan, vai pitäisikö kaikista murhaajista ympäri maailmaa ruveta kirjoittamaan lehdet täyteen juttuja, eikä vain mustista vaan kaikista sekä vanhoista ja uusista? Eiköhän kaikki tajua että rikollisia on kaiken värisiä ja rotuisia. [/quote] Asenne on vastaus sinun sikalinjaasi ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan: "Sä et ollut tainnut edes syntyä kuin vasta tän viimesen kohdalla." Miksi sinä otit tuon asenteen, lapsi? Olet niin tekopyhä, syytät muita asenteesta, jonka sinä itse otit. [/quote] Sikalinjaasi? :D Sanoin vain sen minkä kuvan sain sinusta. Sinä sen sijaan heti vastaat mulle mun kirjoitukseen että mä valehtelen. Joten minä vastasin sen mukaan kuin sinäkin. En ole tekopyhä, tiedän että asenteeni voi olla hyökkäävä. En vain siedä tälläisiä päättömiä aloituksia ja vihan lietsontaa. Mutta et vastannut kysymyksiini. Mikä oli tarkoitus näiden vanhojen uutisten kaivamiselle?
[/quote]
Pointti on siinä, että media ei saa kertoa näistä. Se on kiellettyä.
Sinä olet lukenut uutisia sarjamurhaajista. Sellaisista kuin Charles Manson, Ted Bundy, Aileen Wuornos jne. Heitä yhdistää yksi asia.
Sitten on olemassa toisenlaisiakin sarjamurhaajia. Heistä sinä et kuule koskaan. Ikinä. Heistä ei kerrota julkisuuteen. Koska heitäkin yhdistää yksi asia.
Coral Eugene Watts. Murhasi 100 naista. Kuka on kuullut?
Andre Crawford. Murhasi 10 naista, raiskasi 11. Kuka Andre?
Matthew Emanuel Macon. Murhasi kuusi naista. Siis kuka?