Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies toivoi minun kuolevan

Vierailija
22.11.2014 |

Mies tuli eilen humalassa kotiin. Tuli siinä sitten vähän riitaa ja sanoi, että toivoo minun kuolevan nukkuessani. No, tässä vielä ollaan, mutta olo on kyllä paska. Ei huvittaisi katsoa tuollaista juoppoa yhtään. On kuitenkin vielä rakkautta, mutta mies on kuin muuttunut mies. Lapsen tultua hänestä on tullut toinen ihminen. Minulle tiuskii koko ajan ja juomisesta on tullut liian tärkeää. Onneksi hän on sentään hyvä isä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois ja nopeasti. Huono suhde pilaa vaan itsetunnon eikä siitä ole hyötyä kenellekään.

Vierailija
2/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdelinkin Kotikanavalla olisi alkoholistien läheisten juttuja. Hyvää vertaistukea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 07:43"]Päihdelinkin Kotikanavalla olisi alkoholistien läheisten juttuja. Hyvää vertaistukea!
[/quote]

Pitääpä tsekata. Kiitos vinkistä!

Vierailija
4/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se alkoholi ole kuitenkaan se suurin ongelma. Selvinpäinkin pitää haukkua minua. Olen kuulemma tyhmä, hullu, psykopaatti ja vaikka mitä muuta. Mies on aina ollut temperamenttinen, muttei näin paljon aiemmin. Stressiä hänellä on, sen tiedän. Eihän se kuitenkaan oikeuta tällaiseen käytökseen, eihän?

Ap

Vierailija
5/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuollainen haukkuminen on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
6/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä isä ei kohtele lapsensa äitiä tuolla tavalla.

Vierailija
7/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko puhuneet asiasta? Tämän palstan mukaan puolessa parisuhteista tuntuu olevan tuo normikäyttäytymistä. Meillä ei ole, onneksi. Puolisoon pitää osata arvostaa ja kunnioittaa, mitä järkeä muuten olla yhdessä? Toki riidat kuuluu parisuhteeseen tietyssä määrässä, mutta toisen järjestelmällinen haukkuminen ja mollaaminen ei.

Vierailija
8/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaileeko peitellysti?

Voit kysyä neuvoja täältä www.naistenlinja.fi

Vierailija
9/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuminenhan ei tietenkään ole sallittua. Mutta pakko kysyä, että mistä teille sitä riitaa oikein tulee?

Kyllä minä ainakin sanoin isoon ääneen, että mies on psykopaatti ja hullu, kun löi mulle mustan silmän. Se, joka olisi mun haukkumiseni nähnyt isompana ongelmana, niin se on hänen ongelmansa. Joten pakko kysyä, että mistä te riitelette, miksi mies kokee, että olisit kuolleena parempi? Harvoin näissä on vain yksi tappelemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän