Mitä tapahtuu jos narsistille sanoo aidosti, että tuntuu todella pahalta
Siis että hänelle näyttää vakavasti, että hänen käyttäytyminen sattuu. Onnistuuko hän siitä? Vai voiko saada hänessä jonkun reaktion aikaiseksi?
Kommentit (46)
Niin ei tapahtunut.
Ja jos tapahtuikin, niin ei se niin paha juttu ollut.
Ja jos olikin, niin ei silti mikään mullistava juttu.
Ja jos olikin, niin se ei ole minun syyni.
Ja jos olikin, niin en tarkoittanut sitä.
Ja jos tarkoitin...
Sinä ansaitsit sen.
Syyttää takaisin ja kertoo, millä eri tavoin minä olen ollut pettymys ja surun aihe hänelle. Jatkaa sen jälkeen päiväänsä normaalisti. Minun alakuloni ei ole hänen ongelmansa, kun itsehän olen siihen syypääkin. Loppujen lopuksi, jos en olisi näin hankala luonne, molempien elämä olisi mukavampaa.
Been there...
Se olisi vain yksi voitonsulka narsistin hattuun. Heikkous toimi! Sitä voi käyttää uudelleen! Jotain ajatuksia...
Narsistin omassa täysin musta-valkoisessa maailmassa on vain muutamia hänenlaisia täydellisiä ihmisiä ja loput niitä heikompia/lahjattomampia/tyhmempiä/yms. joita saa vapaasti solvata, nauraa päälle, alistaa, manipuloida ja kerätä kuoroon ylistämään narsistin erinomaisuutta. Tähän on paras yhteinen tunnettu "vihollinen" jota vastaan voi fokusoida johtamansa kuoron. Tässä on narsistin vaarallisuus, "kuoron" jäsenet eivät käännyttyään enää kaveeraa kummoisesti "vihollisen" kanssa joten työssä etenkin alkaa jäädä omilleen joka on kaikkein vaarallisinta aluetta niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Aitoja kavereita narsisti ei yleensä saa "kuoroonsa" käännytettyä ellei se ole todella palkitsevaa rahallisesti tai suuressa kuvassa mutta siinä narsisti usein paljastuu liiaksi.
Narsisti ei koskaan pyydä anteeksi virheitään, edes "sori", myönnä olevansa jossain edes ilmiselvässä asiassa olevansa väärässä tai ymmärrä musta-valkoisesta maailmankuvastaan poikkeavia käytöstapoja jotka ovat tavallisesti ihan normaaleja. Nauraa muiden emotion-asioiden päälle herkästi. Ei kerro itsestään juuri mitään kuulumisia, vain tarkkaan tähdättyjä "käännytys puheita" miten hänellä on ollut vaikeaa, miten hänet on kaltoinkohdeltu ja muut on olleet siinäkin väärässä. Ja etenkin erinomaisia saavutuksiaan- niitä riittää!
Narsistin luonne paljastuu muuten nopeasti hänen ajaessa autoa- "naamari" ei kestä pitkään kun siellä täällä on sätittäviä "vihollisia" joita pitää haukkua milloin mistäkin ei edes selvistä liikenne virheistä siis. Narsistin maailmassa ei ole sijaa rumille, lihaville, hitaille, epävarmoille, heikoille ihmisille jotka ansaitsevat mehevät pilkat pienestäkin erheestä.
Narsisti pelkää yhtä asiaa ja se on että hänen jokin piilotettu heikkous paljastuu. Narsisti voi mennä lähes shokkiin jos hänelle tokaisee " en tee kuten sanot".
Minun ex nainen ghostasi ja hänen sukulaiset kertoo välillä miten ylpee on kun sai satutettua. Erottiin helmikuussa ja jatkuu kiusa 😅 nän on narsisti.
Minä kokeilin. Sanoi että otatko teetä? Jutellaan vähän mikä on hätänä? Hän paljastui narsistiksi. Luulin että se kaikki ihana käytös oli rakkautta. Täydellinen mies. Olin kukka hänen kämmenellä ❤️. Vasta psykologi osasi sanoa että helliminen on narsismin merkki. Onneksi pääsin eroon. Luin paljon narsismista, olis ollut kauheeta nähdä että tällä kultaisella miehellä puhkee se 😔
Minä en ottanut, mutta isäni otti. Terveisiä äidille!