En jaksa olla enää isä..
En vaan yksinkertaisesti jaksa enää. Muijan kans riidellään koko ajan ja vauva on kaiken keskipiste. Ei seksiä, ei läheisyyttä. Vauva sitä vauva tätä. Joo ymmärrän toki että vauva on tärkeä ja kaikki kaikessa, mutta muija on niinku unohtanut mut. En halua tätä. 2 viikkoa takana ja unet ei paljon soittele. Ikää 18v. Mun elämä on ohi jo nyt. Muut elää ja nauttii, mä oon vankina kotona koska pitää olla vauvan kanssa. En edes tunne olevani isä.
Mitä tehdä???
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
omg siis etkö sä välitä meijän tulevaisuudesta ja lapsesta!? 😱😡
ei hitto! miksi edes annoin reikääni sinulle!?
vihaaan suuaaaaaa! 😭
Beibi... pliis ymmärrä... mul on niin yksinäinen olla ilman sua! Kyllä mä sua ja vauvaa rakastan, mutta en kestä tätä paskan määrää!
😤🙄💢
:,( Eks sä sitten enää rakastakkaan mua!? Aiotko heittää kaiken sen, jota loimme vain menemään thjään tuuleen? Beibi... minä....
joo... thjään tuuleen, lol 😂 no totta kai rakastan! sä oot mun ykkös besu ja best bf ever alive! ❤️ en vaan ymmärrä miks tuut vauva palstalle möykkäämään, etkä anna suoraa palautetta. 👊
Melkosen provon ap pisteli tänne. Ja kirjoittaja on vielä kaiken lisäksi itse nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vihaaan suuaaaaaa! 😭
Beibi... pliis ymmärrä... mul on niin yksinäinen olla ilman sua! Kyllä mä sua ja vauvaa rakastan, mutta en kestä tätä paskan määrää!
😤🙄💢
:,( Eks sä sitten enää rakastakkaan mua!? Aiotko heittää kaiken sen, jota loimme vain menemään thjään tuuleen? Beibi... minä....
joo... thjään tuuleen, lol 😂 no totta kai rakastan! sä oot mun ykkös besu ja best bf ever alive! ❤️ en vaan ymmärrä miks tuut vauva palstalle möykkäämään, etkä anna suoraa palautetta. 👊
Beibi... mäkin rakastan sua! Ollaan tiimi yhdessä. <3 Ymmärrän, seuraavalla kerralla en tee näin typerää aloitusta tänne vaan tulen suoraan sun luo. :) Oot aivan mahtava tyttis! <3
Taitaa olla taas sen tunnetun tarina-tädin kirjoitelmia, tämäkn aloitus.
Selvä trollihan tuo, alusta loppuun.
Parinkymmenen vuoden päästä olet jo isoisä! Onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vihaaan suuaaaaaa! 😭
😤🙄💢
Beibi... mäkin rakastan sua! Ollaan tiimi yhdessä. <3 Ymmärrän, seuraavalla kerralla en tee näin typerää aloitusta tänne vaan tulen suoraan sun luo. :) Oot aivan mahtava tyttis! <3
aaws, sä oot liian söps! 🥰 mentäskö joku päivä vaikkapa rannalle? siellä sä silittelet mun kultatukkaa samalla katsoen minua hennosti silmiin ja otat minut mukaan intohimoiseen suudelmaasi. 😍 oih! ❤️
Olisi kannattanut ennen vauvan tuloa treenata kovasti. Olin kovassa kunnossa kun minusta tuli isä kaksysinä.
Sen nelisen vuotta vauvan ehdoilla ja seksittä huonoilla yöunilla kesti melko hyvin, koska olin kovassa kunnossa.
Neljän vuoden päästä helpottaa. Silloin yleensä syntyy sitten se uusi vauva. Sitten homma lähtee uudestaan käyntiin.
Isyys on kovaa hommaa. Isä on perheen pää ja kuningas.
Vastuu on kova kun pitää johtaa ja määrätä koko pesuetta.
Siinä viimeistään kasvaa mieheksi, jos ei ole sitä aikaisemmin sattunut kasvamaan.
Onnea ap:lle ja lohdutukseksi sellaista että sua ennen on tuhansia ja kymmeniä tuhansia vuosia miehet selvinneet isyydestä. ET sinä ole mikään poikkeus siinä.
Suljet silmäsi ja kuuntelet sisintäsi. Olet ensisijaisesti isä ja et muuta.
Noudatat vain vuosimiljoonien ikivanhaa traditiota kuin unessa. Vaellat isyydestä vanhuuteen isossa virrassa. Se on meidän isien virta ja isät johdattaa sut perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vihaaan suuaaaaaa! 😭
😤🙄💢
aaws, sä oot liian söps! 🥰 mentäskö joku päivä vaikkapa rannalle? siellä sä silittelet mun kultatukkaa samalla katsoen minua hennosti silmiin ja otat minut mukaan intohimoiseen suudelmaasi. 😍 oih! ❤️
Hyvä idea beibi! Rakastan kuinka luova osaat olla. <3 Se sopii! Mä kyyditsen... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vihaaan suuaaaaaa! 😭
😤🙄💢
Hyvä idea beibi! Rakastan kuinka luova osaat olla. <3 Se sopii! Mä kyyditsen... ;)
🥺😘😏😍👌❤️
"Ja sitten he menivät rannalle."
T.Satutäti
"Rannalla kuitenkaan Beibi ja Kultsi eivät osanneet odottaa yllätystä, joka tekisi illasta epämieluisan..."
T.Jatkuu osassa 2
Sen kuin lopetat vaan. Niin moni mies (valitettavasti) tekee, mukaan lukien minunkin ex-mieheni. Elareista voit keplotella ainakin hetken kun et mene lastenvalvojalle. Miehenä kelpaa olla tässä maassa. Kunhan heilutat keppiä silloin kun sattuu huvittamaan.
" 'Mitä HÄN tekee täällä!?' kiljaisee Beibi kimittävällä teinipissis äänellään höystettynä dramaattiseen äänennykseen. Kultsi ei ihan heti tajunnut, mitä on tapahtunut kunnes..."
T.Jatkuu osassa 3
Muistakaa pojat että oma nyrkki riittää. Paineiden purkuun ei tarvita tyttöjä tai naisia. Siinä on se vaara että ne tulevat raskaaksi, ja vaikka eivät tulisi niin naiset vaativat huomiota ja tunteita ym.
Vasta kun on kypsä ihmissuhteeseen ja siihen että ottaa vastuuta seksin seurauksista, on valmis harrastamaan seksiä toisen ihmisen kanssa. Ei leikitä toisten tunteilla eikä siitetä isättömiä lapsia.
"Hän näki kurvikkaan exänsä pienissä punaisissa ja samettisissa pyllybikineissä, jotka tuskin peittävät mitään. Exää kutsuttiin punahilkaksi, kultatukaksi, tähkäpääksi hänen silkkisen noin vyötärölle ulottuvien hiushaikeidensa vuoksi. Kultsilla alkoi vähän jöpöttämään kieltämättä. Mikä pahinta, Beibi huomasi sen..."
T.Jatkoa?
Vierailija kirjoitti:
Sen kuin lopetat vaan. Niin moni mies (valitettavasti) tekee, mukaan lukien minunkin ex-mieheni. Elareista voit keplotella ainakin hetken kun et mene lastenvalvojalle. Miehenä kelpaa olla tässä maassa. Kunhan heilutat keppiä silloin kun sattuu huvittamaan.
Heiluttaa heppiä kuin hammastahnatuubia ja turauttaa tuubin päästä tahnat sisuksiin.
Kirkastuu ja valaistuu uusi kille, ellei muija käy killeröimässä killeä.
Kannattais käydä se koulun viides luokka ennen kuin panee lihaa piiloon ilman kortsua. Ni tietäs mitä siitä lihanpiilotusleikistä seuraa.
"Exä ja Beibi kumartuivat Kultsin eteen ja siitä lähti intohimoiset orkideat vauhtiin! Roiskuteltiin minne sattuu, mutta kas kun se ei haittaa koska vesi jäljet lopulta vie mennessään. Kultsi makaa jyväisellä hiekalla, vasemmassa kainalossaan Beibi ja oikeassa Exä euforian hurmioissa. 'Tätä iltaa kelatessa alkaa aina jöpöttämään!', tuumaa Kultsi toiveikkaana miettien milloin olisi uusinnat."
Loppu, mitäs piditte?
Häippäse. Elarit ja siinä se.