Eric Forrester on ihana!!
Voi että mikä ihana määrätietoinen mies Eric on! Ihan paras hahmo koskaan :)
Kommentit (9)
Ridgen näyttelijä vaihtu, ja se uus on ihan persläpi, vaikka itseä miellyttääkin ulkonäöllisesti enemmän kun Ronn Moss.. Mutta Ronn vaan on se aito ja oikea Ridge! :D
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:09"]Ridgen näyttelijä vaihtu, ja se uus on ihan persläpi, vaikka itseä miellyttääkin ulkonäöllisesti enemmän kun Ronn Moss.. Mutta Ronn vaan on se aito ja oikea Ridge! :D
[/quote]
Noniin mäkin tykkäsin Ronn Mossista. Sekä siitä ihan alkuperäisestä Thornesta myös. Miksi kaikkien pitää vaihtua?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:09"]Ridgen näyttelijä vaihtu, ja se uus on ihan persläpi, vaikka itseä miellyttääkin ulkonäöllisesti enemmän kun Ronn Moss.. Mutta Ronn vaan on se aito ja oikea Ridge! :D
[/quote]
Noniin mäkin tykkäsin Ronn Mossista. Sekä siitä ihan alkuperäisestä Thornesta myös. Miksi kaikkien pitää vaihtua?
[/quote]
Sanos muuta!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:14"]Ja välillä kuollaan ja sitten tullaan takaisin. Darlat aun muut...
[/quote]
Sun muut.
Joo, ja eikös Taylorkin oo ainakin kerran heittäny veivinsä :D Hopesta on ainakin tullu tosi rassaava, ja inhoan Fullereita :D Joo, on mulla elämä kun seuraan orjallisesti kaunareita jossa ei edes ikinä tapahdu mitään!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:14"]Ja välillä kuollaan ja sitten tullaan takaisin. Darlat aun muut...
[/quote]
Sun muut.
[/quote]
http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1288753186156.html
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:16"]Joo, ja eikös Taylorkin oo ainakin kerran heittäny veivinsä :D Hopesta on ainakin tullu tosi rassaava, ja inhoan Fullereita :D Joo, on mulla elämä kun seuraan orjallisesti kaunareita jossa ei edes ikinä tapahdu mitään!
[/quote]
Mä en oo varmaan kymmeneen vuoteen seurannu sitä, mutta silti oon perillä juonenkäänteistä. Niin köyhä sisältö siinäkin on.
Brooke ja Ridge menee taas sadannen kerran naimisiin ymymym...
Uusi vai vanha? Vai oliko se Ridge jonka näyttelijä vaihtui? Ei niissä pysy enää perässäkään...