Olen 23v, voinko käyttää tikkitakkia?
Vai onko ne vain senioreille? Oletko itse käyttänyt sellaista?
Kommentit (26)
Riippuu tikkitakista. Jos se on sellainen muodoton senioritikkitakki, niin et voi käyttää. Jos hyvännäköinen, niin miksi ei.
Nehän on nyt muotia. Esim. Vila täynnä niitä.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:39"]
Riippuu tikkitakista. Jos se on sellainen muodoton senioritikkitakki, niin et voi käyttää. Jos hyvännäköinen, niin miksi ei.
[/quote]
Kröhöm! Minä olen käyttänyt muodotonta senioritikkitakkia 16-vuotiaasta lähtien. Ei ole vielä tullut poliisi ovelle.
sanooko 23v tikkitakki? Jos et käytä tikkitakkia, laita parka tai villakangastakki. Turkkia tuskin haluat käyttää?
Tikkitakki, söpöä, sana lapsuudesta, 60-70-luvuilta.
Porvareiden takki. Haluatko houkuttaa keikareita? Kaunis takki.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:53"]
sanooko 23v tikkitakki? Jos et käytä tikkitakkia, laita parka tai villakangastakki. Turkkia tuskin haluat käyttää?
[/quote]
Miten niin sanooko? O.o
Minä löysin ap:n iässä kaupasta ihanan punaisen pitkän tikkitakin ja olisin todellakin ostanut, jos olisi ollut sillä hetkellä tarpeeksi rahaa.
Ei voi käyttää. Kaikilta alle 40-vuotiailta syöpyy naama jos vetää tikkitakin niskaan.
Vai tarkoitatko että nauraisimmeko sinulle? Omasta puolesta voin sanoa että nauran tuolle kysymykselle.
Miksei voisi? Kokonaisuus on se mikä ratkaisee.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:02"]
Tikkitakki, söpöä, sana lapsuudesta, 60-70-luvuilta.
[/quote]
Täh? Se on kyllä edelleen ihan käytössä oleva sana. :D
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:47"]
Mikä on tikkitakki???
[/quote]
Et voi kysyä tosissaan jos oot 23? Muoti ja katukuva niitä takkeja pullollaan ollu jo vuosia.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:48"]
Kröhöm! Minä olen käyttänyt muodotonta senioritikkitakkia 16-vuotiaasta lähtien. Ei ole vielä tullut poliisi ovelle.
[/quote]
Nettivinkattu.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:48"]
[/quote]
Nettivinkattu.
[/quote]
Pitkästä aikaa AV:lla joku sanoo jotain hauskaa :D Eikö kaamos vaikuta suhun? Mee lääkäriin.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:26"]
Muoti ja katukuva niitä takkeja pullollaan ollu jo vuosia.
[/quote]
Tarkoitat just niitä senioreja?
Onko ne oikeasti lämpimiä vai jotain välikausitakkeja?
Itsellä tikkitakki (19v.) älä vain osta pitkää/muodotonta, ne ovat +50 ihmisille
Oletan että alapeukku = kehoitus olla käyttämättä, vai?