Jos olisit hetkeksi laskenut lehtesi ja silmälasisi sohvalle ja...
miehesi istuisi niiden päälle ja lasit menisivät rikki, mitä sanoisit miehellesi?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:10"]
Siis hei kamoon naiset, eikö kenelläkään teistä ole yhtään temperamenttia? Mitä lääkitystä te käytätte, kun reagoitte noin laimeasti tuollaiseen?
[/quote]
Itse ainakin olen intohimoinen ihminen mutten jaksa vetää kilareita parin huntin vahingosta. Mitä se auttaa?
[/quote]
Mutta eikö tuo tilanne antaisi mehukkaan hetken kaivaa hampaankolosta kaikki muutkin viikon aikana patoutuneet harmituksen aiheet ja päästää kerralla ukolle kaikki ulos. Kyllä miehelle pitää silloin tällöin osoittaa kaapin paikka, että se pysyy ruodussa ;).
[/quote]
"Pysyy ruodussa"? Hankin piskin jos on tarvettä käskyttää.
Sanon asiasta silloin kun sen aika on enkä kaivele vanhoja. Jösses miten epärakentava tapa. Siis hakkaat sanoilla aina kun tilaisuus tulee?
[/quote]
Älähän nyt ryhdy liian aikuismaiseksi. Riidellessä kuuluu taantua. Riita päivässä pitää mielen virkeänä.
[/quote]
Toki suutuksissaan voi livahtaa sammakoita. Mutta jos tarkoituksella esittää vihaista nöyryytys- ja manipulointitarkoituksiin.. Tai käyttää tarjoutuneen tilaisuuden henkiseen väkivaltaan.. En edes raski sanoa mitä ajattelen.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:22"]
En sanoisi mitään, vaan todennäköisesti huutaisin suoraa huutoa... mistä seuraisi se, että mies valittaisi siitä, että olisin jättänyt lasit sohvalle, ja minä taas lisäisin volyymia. Sitten varmaan paiskoisin ovia ja esittäisin verisesti loukkaantunutta kunnes mies tulisi häntä koipien välissä pyytämään anteeksi.
[/quote]
Tuota, onko sinulla jokin persoonallisuushäiriödiagnoosi?
[/quote]
Ei ole, mutta mitä ehdotat ;)? Mitä olisi tarjolla?
[/quote]
Epävakaa T:ohis
[/quote]
mjaa... kyllä mä olen liian vakaa ollakseni epävakaa. Räjähtelen vain tuollaisista oikeasti tärkeistä asioista.
[/quote]
No ei tuo kyllä ole mikään "oikeasti tärkeä" asia. Ja nöyryytät miestäkin pyytelemään anteeksi vahinkoa. Tosi tervettä. Not.
[/quote]
Silmälasien hajoaminen on minusta oikeasti iso juttu. Esim. mun kohdalla uudet rillit kustantavat monta sataa euroa. Meille se on iso raha ottaen huomioon, että ne lasit pitäisi ostaa heti.
.
Ja vahinkojakin on minusta kohteliasta pyytää anteeksi. Minä ainakin pyydän. Meillä kyllä mieskin osaisi pyytää anteeksi ilman kiukutteluja. En mä huutaan tuossa alkaisi vaan todennäköisemmin alkaisin itkemään. Oon sellainen herkkis, joka itkee pikkujutuistakin puhumattakaan sitten tämän luokan takaiskuista ;)
En sanoisi mitään, vaan todennäköisesti huutaisin suoraa huutoa... mistä seuraisi se, että mies valittaisi siitä, että olisin jättänyt lasit sohvalle, ja minä taas lisäisin volyymia. Sitten varmaan paiskoisin ovia ja esittäisin verisesti loukkaantunutta kunnes mies tulisi häntä koipien välissä pyytämään anteeksi.
[/quote]
Kyllä ihmiset on tyhmiä.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:57"]
oma vika tavallaan, jätin.
[/quote]
Miten niin tavallaan? Kyllä sohvalla nukkuvat rillit on vapaata riistaa kenen vain perseelle. En mitään niin varjele kuin rillejäni, en ikinä laske niitä turvattomiin paikkoihin, ja painan mieleeni illalla mistä ne aamulla pitäisi löytämäni. Kerran tosin olin niin väsynyt, että heräsin sohvalta, näkimet sievästi rinnan päälle taiteltuina. Se oli pohjanoteeraus. Sitä nyt toki sattuu, että nukahtaa silmät päässä.
Muuten olen paremminkin huithapeli, mutta ajatus että pitäisi elää sokeana päivänkään ei oikein innosta. Sitä paitsi kun on samoissa kehyksissä kulkenut yli 20 vuotta, niin ei niistä osaa ajatella eroavansa.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:22"]En sanoisi mitään, vaan todennäköisesti huutaisin suoraa huutoa... mistä seuraisi se, että mies valittaisi siitä, että olisin jättänyt lasit sohvalle, ja minä taas lisäisin volyymia. Sitten varmaan paiskoisin ovia ja esittäisin verisesti loukkaantunutta kunnes mies tulisi häntä koipien välissä pyytämään anteeksi. [/quote] Kuulostat mukavalta ihmiseltä:(
[/quote]
Kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:10"]
Siis hei kamoon naiset, eikö kenelläkään teistä ole yhtään temperamenttia? Mitä lääkitystä te käytätte, kun reagoitte noin laimeasti tuollaiseen?
[/quote]
Itse ainakin olen intohimoinen ihminen mutten jaksa vetää kilareita parin huntin vahingosta. Mitä se auttaa?
[/quote]
Mutta eikö tuo tilanne antaisi mehukkaan hetken kaivaa hampaankolosta kaikki muutkin viikon aikana patoutuneet harmituksen aiheet ja päästää kerralla ukolle kaikki ulos. Kyllä miehelle pitää silloin tällöin osoittaa kaapin paikka, että se pysyy ruodussa ;).
[/quote]
"Pysyy ruodussa"? Hankin piskin jos on tarvettä käskyttää.
Sanon asiasta silloin kun sen aika on enkä kaivele vanhoja. Jösses miten epärakentava tapa. Siis hakkaat sanoilla aina kun tilaisuus tulee?
[/quote]
Älähän nyt ryhdy liian aikuismaiseksi. Riidellessä kuuluu taantua. Riita päivässä pitää mielen virkeänä.
[/quote]
Toki suutuksissaan voi livahtaa sammakoita. Mutta jos tarkoituksella esittää vihaista nöyryytys- ja manipulointitarkoituksiin.. Tai käyttää tarjoutuneen tilaisuuden henkiseen väkivaltaan.. En edes raski sanoa mitä ajattelen.
[/quote]
Palstamammathan eivät koskaan takuulla manipuloi miehiään millään tavalla :))
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:32"]
Miten noin pienestä vahingosta voi suuttua?
[/quote]
Hä? Eihän se ole pieni, eikä se ole vahinko. Mutta siis minä en ymmärrä tuota, miksi se olisi vastuussa, joka istuu rillien päälle, jotka on jätetty istumiseen tarkoitettuun paikkaan. Jos te kerran ymmärrätte, niin selittäkää. Sitten en enää ihmettele sitäkään, miksi ylipäätään ihmiset jatkuvasti suuttuvat muille omista virheistään. Kaikki niistä eivät taida olla tietoisesti manipulointiretkelläkään?
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:36"]
[/quote]
Tuota, onko sinulla jokin persoonallisuushäiriödiagnoosi?
[/quote]
Kyllä mies pitää saada tajuamaan, että se on toiminut väärin. Ei siinä tilanteessa paljon päätä silitellä...
[/quote]
Eikö kyseessä olekaan vahinko?? Miten vahinko voi olla väärin toimittu?
[/quote]
Eihän kukaan vahingossa jätä miettimättä minkä päälle istuu. Sellainen kuvaa ennemmin välinpitämättömyyttä.
Varmaan "mikä toi rasahdus oli?" koska en näkisi mitään ilman laseja.
No en nyt ihan kauheasti jaksaisi suuttua. Vahinkoilmoitus vakuutusyhtiölle ja uudet lasit optikolta tilaukseen. Mutta toisaalta en onneksi ole niin huolimaton, että jättäisin lasejani sohvalle, joka on tarkoitettu istumiseen, edes hetkeksi.