Lue keskustelun säännöt.
Mihin normaaliin te palaatte?
30.09.2021 |
Nyt ollaan kuulemma palaamassa normaaliin. Itse olen elänyt normaalisti koko ajan. En ole käyttänyt maskia tms. jolla olisin kokenut kuuluvani joukkoon. Käsiä olen pessyt useammin. Salilla olen käynyt koko Koronan ajan 4 kertaa viikossa. Olisin halunnut mennä nyt syksyllä käymään tähtitornissa, mutta yleisöltä suljettu koska korona. Tämä on yksi harvoja asioita joihin korona on vaikuttanut elämässäni.
Kommentit (23)
Samaa rataa. Mikään ei muutu. Ehkä nyt maskitta uskaltaa käydä kaupassa. Töissä se kuiten on vielä pakollinen..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tätä ei ehkä saisi sanoa, mutta pidän rohkeana vetona sitä että jotkut eivät sosiaalisesta paineesta huolimatta ruvenneet käyttämään maskeja. Pisteet siitä👍
En osaa vielä sanoa millaiseen normaaliin palaan. Ap:n tavoin olen käynyt salilla/ryhmäliikunnassa koko ajan. Käyttänyt maskia kaupassa ja töissä. Tehnyt töitä toimistolla puolet viikosta koko korona-ajan.
Leffateatteriin, teatteriin, nähdä ystäviä, jotka asuvat toisessa kaupungissa, lähteä risteilylle tai matkalle ei ole vielä ollut innostusta. Odottelen rauhassa niiden suhteen.