Mulla on kova ikävä mun vauvaa :(
Pikkuinen on lentomatkan päässä ja minä täällä töitä tekemässä. Ihan outoa, ettei näe joka päivä sitä pientä rakasta. Olen näillä näkymin tammikuun loppuun asti komennuksella. Joulun onneksi kotona. Miten muut olette selviytyneet erosta vauvastanne? Jos siis sellaista on ollut...
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:48"]
Ei oikein kolahda enää nää Murun jutut, tauko oli vähän liian pitkä. Hohto haihtus jo.
keksi uusi tarina ja hahmo =)
[/quote]
No tämähän vastaskin sitten odotuksia. Hyvä pitää jalat maassa.
Maisa torppako siellä kirjottelee? ei sun lapsi enää vauva ole, se on jo 2v.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:00"]Ap on mies?
[/quote]
En ole mies :)
ap
Hah just,varmaan, työnantajat lähettää vauvojen vanhempia yksin komennukselle, no ei ku perhe mukana sitte
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:00"]Ap on mies?
[/quote]
En ole mies :)
ap
[/quote]
No sitten en ymmärrä...
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:01"]Hah just,varmaan, työnantajat lähettää vauvojen vanhempia yksin komennukselle, no ei ku perhe mukana sitte
[/quote]
Tämä on ihan mun oma valintani ja erillinen projekti. Mä olen äitiyslomalla vielä muuten.
ap
En tajunnut, että kiireestä huolimatta on näin kova ikävä :(
ap
*nauraa makeesti* Tiedätkö mikä on komennus?
Olin 4kk yöt erossa, kun vauva oli sairaalassa. Kamalaa oli ja ikävä kova, kun pieni piti aina illalla sinne jättää.
Mietipä miltä vauvasta tuntuu. Hän kantaa eron aiheuttamaa turvattomuuden tunnetta ja menettämisen pelkoa läpi elämän. T. Nimimerkki kokemusta on.
Nyt minut komennettiin komeroon