Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet hermostuu jos seksiä ei ole tarpeeksi usein?

Vierailija
21.11.2014 |

Tuntuu että minun miehestäni tulee aivan hirviö jos hän ei saa seksiä vähintään joka toinen päivä. Sitten minä en kestä sitä kiukuttelua ja en halua seksiä ollenkaan. Minä haluaisin enintään kaksi kertaa viikossa. Nyt olemme eroamassa koska en kestä enää tuota marttyyriasennetta, kiukuttelua ja turhaa draamaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:09"]Ap, en tiedä, miten kauan olette olleet yhdessä ja minkä ikäisiä olette. Me oltu vuosikymmeniä yhdessä. Mies sanoo, että nuorempana koski kiveksiin, jos (ja kun!) seisoi yhtenään, eikä saanut ... Ja minä en edes tietoisesti pihdannut, olin vaan niin tyhmä, etten tajunnut, että miehelle seksi on avioliitossa läheisyyden kaipuun täyttymys ja seisokit saavat kivekset kivistelemään, mikä saattaa aiheuttaa ärtymystä. Sitä mun mies ei osannut kuitenkaan kertoa kuin vasta nyt vanhempana!!! Nyt ei enää noita kipuja ole, on leppoisampaa koko seksi, ja osaa ottaa jo minutkin huomioon, ettei ole vain sellaista vähän itsekeskeistä ja hätäistä panemista. Sitä itse harmittelee nyt, ettei silloin tajunnut minun tarpeitani huomioida! No, en kyllä tajunnut minäkään! Kun tajusin, että ihan väärin kohtelen miestä, kun verukkeita keksin, kun ei vaan huvita ja en jaksa nähdä vaivaa alkaa seksiin, niin tein käännöksen elämässäni ja aloin (eka hampaat irvessä!) suostua joka kerta, kun ehdotuksia tuli. Ja kohta olinkin itse jo vauhdissa mukana ja seksielämä kukoisti! Ap, älä tuhoa liittoanne seksin vähyydellä, vaan heittäydy mukaan! Ota itsellesi asenne, että itse villiinnyt ja keksit vähän höpöjä juttuja, yllätyksiä miehelle. Hiukan mansikahilloa, tai uudet sexyt pikkarit, tms. Silloin tällöin. Seksi on parisuhteen liima, joka yhdistää ja lähentää! Älä karta sitä, vaan virittäydy mukaan! [/quote] Mä kyllä suostun aina miehen ehdotellessa kun suuttuu muuten, mutta eipä se oo tehny omalle halulle kuin huonoa :/ ei tee mieli koskaan :(

[/quote]

Mulla ihan sama juttu. Aluksi seksi kiinnosti, mutta kun sitä ois pitänyt olla joka päivä niin mua ei enää hirveästi kiinnostanut. Suostuin silti oikeastaan aina ja se johti lopulta siihen, ettei mua kiinnostanut enää suunnilleen koskaan. Ei ehtinyt halut syttyä kun aina harrastin seksiä vastentahtoisesti. Ehkä pidempi tauko olisi auttanut ja sitten vaikka kolmesti viikossa.

Vierailija
22/22 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa kyllä. Että siinä on kaksi marttyyria samassa draamassa eri kulmilta vain.

jutelkaa. Tai jos ei onnistu. Niin omille teille. Ei sen seksin tarvi olla suorittamista...mulle 2x viikossa ja sulle jokatoinen päivä...."ei käy!"

kuullostaa aika pikkumaisesta. Oletteko te lähellä vai suoritatteko. Joskus voi suorittaakin, ihan vaan toista auttaakseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme