Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eroon narsistista? auttakaa!

Vierailija
21.11.2014 |

Miten pääsen eroon narsistisesta miehestä? Suhde on kestänyt 5 vuotta, ollaan erottu ja aina olen (tyhmänä) luullut että mies muuttuu.  Mutta ei.  Valehtelua, pettämistä, hallitsevuutta, välinpitämätön, pistää rahansa menemään ja siinä samassa meidän vuokra rahat ym. Ei välitä mielipiteistäni, minusta ja lapsista. Huutaa, komentaa, haukkuu.  Mutta joskus taas aivan ihana. Nyt en enää jaksa henkisesti ja fyysiset voimat on myös lopussa. :( Lapset kärsii tappelusta ja riidoista. Onneksi lapseni saavat olla vanhemmillani paljon. Ja jääneet onneksi pois pahimmista tappeluista. Henkinen väkivalta on pahin. Miten pääsen helposti eroon hänestä? Mies on vielä 11 vuotta vanhempi minua eli 37. Ja on kuin pahainenkin pikkukakara. Ja päivä päivältä enemmän on varmistunut hänen luonne. On eronnut tietääkseni 6 parisuhteesta ja sanonut että kaikki naiset on samanlaisia. On varmaan kun tekee kaikista samanlaisia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse en tämänhetkisestä asunnosta lähde. Vuokranantajat asuvat lähes seinän takana ja ovat valmiita auttamaan jos sitä tarvitsen. Sillä asun asunnossa josta pidän ja lapset myös. Ja asunto on sukulaisteni, joten en halua miestäni jättää tänne."

Jos vuokranantaja on valmis auttamaan, pyydä sanomaan vuokrasopimus mahd.pian irti. Ja tee uusi vuokrasopimus nimellesi. Vuokranantajalla on oikeus vaihtaa asuntoon lukot. Jos mies aiheuttaa häiriötä tai uhkaa sinua tai lapsia, soita poliisit, jolloin esim. lähestymiskielto on mahdollinen.

Kerroit, ettei miehesi ole ollut väkivaltainen, mutta suuttuessaan sekin voi olla mahdollinen, ethän edes tiedä miten aikaisemmat suhteet ovat päättyneet, jos poliisia on tarvittu, se viittaisi väkivaltaan.

Vierailija
22/23 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätös on tehty. Mies lähtee työmatkalle, jonka aikana tavarat siirretään ns. uuteen asuntoon, joka on hankittu hänen suvun avustuksella. Poliisi ystävä tulee virka-apuna siviilinä avustamaan ja lukot vaihdetaan kun lentokoneeseen olen miehen saattanut. Asunnon avaimet toimittaa hänen veljensä ja kertoo osoitteen. :) Olen helpottunut <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähes identtinen tilanne. Olisi kiva kirjoitella lisää. Onko sinulla anonyymia sähköpostia?