Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eroon narsistista? auttakaa!

Vierailija
21.11.2014 |

Miten pääsen eroon narsistisesta miehestä? Suhde on kestänyt 5 vuotta, ollaan erottu ja aina olen (tyhmänä) luullut että mies muuttuu.  Mutta ei.  Valehtelua, pettämistä, hallitsevuutta, välinpitämätön, pistää rahansa menemään ja siinä samassa meidän vuokra rahat ym. Ei välitä mielipiteistäni, minusta ja lapsista. Huutaa, komentaa, haukkuu.  Mutta joskus taas aivan ihana. Nyt en enää jaksa henkisesti ja fyysiset voimat on myös lopussa. :( Lapset kärsii tappelusta ja riidoista. Onneksi lapseni saavat olla vanhemmillani paljon. Ja jääneet onneksi pois pahimmista tappeluista. Henkinen väkivalta on pahin. Miten pääsen helposti eroon hänestä? Mies on vielä 11 vuotta vanhempi minua eli 37. Ja on kuin pahainenkin pikkukakara. Ja päivä päivältä enemmän on varmistunut hänen luonne. On eronnut tietääkseni 6 parisuhteesta ja sanonut että kaikki naiset on samanlaisia. On varmaan kun tekee kaikista samanlaisia.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Vierailija
2/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa on helpoin tapa. Ja varmista selustasi. Älä eron jälkeen puhu hänelle puhelimessa tai ilman todistajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sen heikko kohta ja sano että isket siihen jos se ei päästä sua menemään. Ja tarkoita sitä. Mitä hullumpi sen parempi.

Vierailija
4/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teenkö väärin kun haen samalla miestä treffi sivustosta?  Olen siellä avoimesti kertonut miksi siellä olen. Ja olen siellä keskustellut muutamien miehien kanssa. Äsken sanoin miehelle että en jaksa enää. Ja että olen väsynyt. Ja sanoin että menen muuttamaan vuokrasopimuksen omiin nimiini. 

Vierailija
5/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisin erittäin kiitollinen ja onnessani, jos täältä saisin myös tukea päätökseeni. <3 :) KIITOS! :) Lapseni ovat minulle kaikki kaikessa.  Ja haluan elää onnellisena heidän kanssaan. 

Vierailija
6/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoita kaikki.

Vierailija
7/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:21"]

Teenkö väärin kun haen samalla miestä treffi sivustosta?  Olen siellä avoimesti kertonut miksi siellä olen. Ja olen siellä keskustellut muutamien miehien kanssa. Äsken sanoin miehelle että en jaksa enää. Ja että olen väsynyt. Ja sanoin että menen muuttamaan vuokrasopimuksen omiin nimiini. 

[/quote]

Tuota... just..

Nyt et kyllä kuulosta narsistin uhrilta ollenkaan :D

Tais olla joku Porvoon suunnalta tai sitten aika häiriintynyt mamushka itsekin.

8/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko useasti yrittänyt erota? Toisaalta tuo unohtaminen toisen ihmisen kanssa keskustelemalla voi olla hyvä ja pitää ajatuksesi muualla. Haetko vain keskustelua ja vai parisuhdetta? 

Vierailija
9/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain keskustelua ja naisten kanssa myös. En halua patisuhdetta ihan hetkeen. VAIN KESKUSTELU SEURAA. ja siksi tänne myös kirjoitin. Ilmaisin asiani vain todella tyhmästi. Anteeksi.  Useasti on varmaan 6 kertaa. Ja onhan minua varoiteltu. Mutta tyhmä kun olen. Kokeilen nyt lähinnä vinkkejä joita olen saanut,  jotta pääsisin eroon hänestä. Ja tuon seuranhakemisen sain perhekeskuksesta.

Vierailija
10/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:21"]Teenkö väärin kun haen samalla miestä treffi sivustosta?  Olen siellä avoimesti kertonut miksi siellä olen. Ja olen siellä keskustellut muutamien miehien kanssa. Äsken sanoin miehelle että en jaksa enää. Ja että olen väsynyt. Ja sanoin että menen muuttamaan vuokrasopimuksen omiin nimiini. 
[/quote]

Sinuna en kertoisi avoimesti asioista treffisivustolla. Jos huonosti käy, niin törmäät mieheesi siellä.

11/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kyllä kuullut jostain että toinen mies on paras tapa päästä eroon. Vain senkin takia että voit unohtaa helpommin. Oletko käynyt perhekeskuksessa juttelemassa tuosta? Ja miten lapset reagoi? :)

Vierailija
12/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ap: Tee kaikki järjestelyt (uuden kodin hankkiminen jne) etukäteen ja salaa. Älä kerro kellekään ennen kuin on ihan pakko. Sitten vain häivyt.

Vierailija
13/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
14/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:21"]

[/quote]

Ei ole narsisti, narsisti ei päästä sinua lähtemään. 

Vierailija
15/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ainomariia" time="21.11.2014 klo 21:49"]

Olen joskus kyllä kuullut jostain että toinen mies on paras tapa päästä eroon. Vain senkin takia että voit unohtaa helpommin. Oletko käynyt perhekeskuksessa juttelemassa tuosta? Ja miten lapset reagoi? :)

[/quote]

Niin ja saattaisi saada siinö turpaansakin sitten, pahimmillaan joku hullu voi tappaa. Ei siis toista miestä ennen eroa.

Vierailija
16/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tämänhetkisestä asunnosta lähde. Vuokranantajat asuvat lähes seinän takana ja ovat valmiita auttamaan jos sitä tarvitsen. Sillä asun asunnossa josta pidän ja lapset myös. Ja asunto on sukulaisteni, joten en halua miestäni jättää tänne.

Vierailija
17/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on myös valmiina auttamaan. Tietävä kuulemma miehen entuudestaan. Ja erot on olleet vaikeita. Ne oli ainoat tiedot mitä sain joskus, samaa sanoivat hänen entiset ystävät. Mutta ei ole vielä ollut ketään kohtaan väkivaltainen. 

18/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskallat uhmata narsistia/ narsistin piirteitä omaavaa ihmistä? Ole varovainen! Täysi tuki tulee itseltäni sinulle!  :) Tsemppiä koitokseen! :) Ja infoa kun juttu menee eteenpäin, eli miten onnistuu. Pelkäätkö väkivaltaisuutta? Vai onko sinulla tukiverkosto tms miten uskallat tuohon? Tai onko jotain ammatillista taustaa? Muista että apua saat kyllä joka suunnasta.  Ja hyvä jos pystyt puhumaan siitä.

Vierailija
19/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikeasti ap: Tee kaikki järjestelyt (uuden kodin hankkiminen jne) etukäteen ja salaa. Älä kerro kellekään ennen kuin on ihan pakko. Sitten vain häivyt."

Juuri näin. Teet järjestelyt salaa ja varmistat, ettei miehesi tiedä asiasta, etkä kerro edes parhaalle ystävällesi, näin varmistat, ettei tieto kulje miehellesi. Lähde pois vähin äänin ja ole vastaamatta puheluihin jne.

Toinen mies ei ole hyvä juttu, siitä miehesi saa uutta pontta, narsistit yleensä ovat hyvin mustasukkaisia ja syyllistää sinua entisestään. Yritä olla menemättä mukaan miehen riitoihin ja anna hänen puheensa mennä toisensa korvasta sisään ja toisesta ulos. Teki miehesi mitä tahansa, älä anna niiden vaikuttaa tunteisiisi. Hillitsi itsesi ja anna miehen ymmärtää hänen olevan oikeassa. Jos kuvioihin tulee väkivalta, mene turvakotiin. Lähde yhteisestä kodista niin pian kuin mahdollista. Hae tukea ja vertaisryhmiä esim. Naistenlinjalta tai Narsistien uhrien sivuilta.

Narsisti on parantumaton sairaus, eikä siihen apu ole. Lähde niin pian kuin mahdollista, jo lastesi vuoksi, ennen kuin hän tuhoaa sinun ja lastesi elämän.

Vierailija
20/23 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teenkö väärin kun haen samalla miestä treffi sivustosta?  Olen siellä avoimesti kertonut miksi siellä olen. Ja olen siellä keskustellut muutamien miehien kanssa. Äsken sanoin miehelle että en jaksa enää. Ja että olen väsynyt. Ja sanoin että menen muuttamaan vuokrasopimuksen omiin nimiini. "

Jos miehesi on narsisti, sinun on aivan turha sanoa, ettet jaksa enää tai olet väsynyt, sillä narsistilla ei ole empatiakykyä tai sitä on vähän. Kaikki arvostelu tai sanomiset vuokrasopimuksen muuttamisesta, on kuin löysit vettä lisää myllyyn ja elämäsi on vielä tuskallisempaa.  Tässä vaiheessa yritä olla mahdollisimman sovitteleva ja lähde pois tuosta suhteesta mahdollisimman pian, kun vielä voit, jo oman ja lasten hyvinvoinnin vuoksi.