Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko joulukalenteri outo synttärilahja marraskuun lopulla syntyneelle?

Vierailija
30.09.2021 |

Saaja olisi keski-ikäinen tätini jolla on jo "kaikkea", kyseessä ei ole kymmenluku synttärit ja mitään varsinaisia juhlia ei järjestä, mutta toivoo että poikkeaisin kahvilla synttärien lähipäivinä. Budjetti on parikymppiä ja ajattelin tee tai karkki/suklaakalenteria. Onko mielestänne hyvä idea?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin kauan 😂jos synttäri marraskuun lopussa

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti en innostuisi joulukalenterista synttärilahjana. Jotenkin inhottavaa, että pitäisi odottaa aika kauan ennen kuin itse lahjasta pääsee nauttimaan. Jos suklaakalenterin sijasta saisin suklaalevyn tai rasian, niin olisin lahjasta iloisempi. Tietenkin ihmiset on erilaisia ja lahjaa arvostaa aina, oli se sitten täysosuma tai vähän hutiin.

Vierailija
22/30 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliimpi suklaarasia neutraalimpi.Toki miksei kalenteriin,mutta ehkä lapselle.

Miksi lapselle? Eikö sinun mielestäsi aikuiset saa fiilistellä joulua kalenterin muodossa.

Onhan niitä joulukalentereita vaikka kuinka paljon nimenomaan aikuisille suunnattuna. Kosmetiikka, seksilelu, olut, kynttilä, lakritsi, tee. Mitä näitä kaikkia nyt on.

Mielestäni joulukalenterit eivät ole vain lapsille tai edes lapsenmielisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti en innostuisi joulukalenterista synttärilahjana. Jotenkin inhottavaa, että pitäisi odottaa aika kauan ennen kuin itse lahjasta pääsee nauttimaan. Jos suklaakalenterin sijasta saisin suklaalevyn tai rasian, niin olisin lahjasta iloisempi. Tietenkin ihmiset on erilaisia ja lahjaa arvostaa aina, oli se sitten täysosuma tai vähän hutiin.

Eikö sinulla ole mitään itsekuria? Lapsena popsit varmaan suklaakalenteritkin siltä istumalta.

Vierailija
24/30 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo ihan hauska lahja, koska yleensä ajatellaan, ettei mitään lahjoja anneta pikkusynttäreinä.

Vierailija
25/30 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luukut voi repiä auki heti kun lahjanantaja on häipynyt.

Vierailija
26/30 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut 2 krt ja olen tykännyt tosinpaljon. Ei haittaa, vaikka olisi 2 kalenteria per vuosi

Vierailija
27/30 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aikuisen näkökulmasta erikoisjoulukalenteri olisi kiva yllätys. Olen syntynyt 1.12. ja lapsena ärsytti, kun sain aina jouluaiheisia lahjoja.

Vierailija
28/30 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Fazerilta ole tulossa joulukalenteri, jossa on klassikkosuklaita patukoina? Sellaisen ostaisin itse. Belgialaiset ym. laatusuklaat eivät ole makuuni. Fazerin suklaat on parhaita!

Vierailija
29/30 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli jopa mysli- ja puurojoulukalenterit!

Olisin mielelläni ottanut testiin, mutta parinkympin budjetti ei ihan riittänyt.

Vierailija
30/30 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nordqvistin ja forsmannin teekalenterit ja ne oli kumpikin kivoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä