Olisiko joulukalenteri outo synttärilahja marraskuun lopulla syntyneelle?
Saaja olisi keski-ikäinen tätini jolla on jo "kaikkea", kyseessä ei ole kymmenluku synttärit ja mitään varsinaisia juhlia ei järjestä, mutta toivoo että poikkeaisin kahvilla synttärien lähipäivinä. Budjetti on parikymppiä ja ajattelin tee tai karkki/suklaakalenteria. Onko mielestänne hyvä idea?
Kommentit (30)
No korkeintaan joku missä on laadukasta suklaata (esim. Lindt) tai teekalenteri jos teestä tykkää. Mutta ehkä miettisin vielä.
Mielestäni kiva idea, voisin ostaa itsekin, jos olisi tuttujen synttäreitä marraskuussa
Ihan kiva idea jos kalenterissa on joku juttu, teema, josta hän pitää eikä se ole mikään perus-suklaakalenteri.
Noi teekalenterit on ihania, tai joku vähän spessumpi suklaakalenteri. Mä tykkäisin!
Vierailija kirjoitti:
Osta joulukuusen koristeita.
Keski-ikäisellä niitä on jo riittävästi ja synttärit ovat siis ihan marraskuun lopulla.
-ap
Teekalenteri tai laadukasta suklaata 👍🏻
Minusta tuo on hyvä idea. Olen itse joskus ostanut tyttärelle syntymäpäivälahjaksi kosmetiikkakalenterin. Hyvä suklaakalenteri tai teekalenteri olisi mulle mieluinen.
Kiva idea, jos sisältö olisi tosiaan jotain tuollaista kuluvaa, mistä tietää saajan pitävän.
Kiva kuulla ettei ollut outo ajatus☺. Olisiko jollain vielä vinkkiä hyvästä teekalenterista? En itse ole teenjuoja ja muistan nähneeni vain Nordqvistin kalenterin. (Suklaat taidan unohtaa koska hän saa usein konvehtirasioita lahjaksi.)
-ap
Ajattelitko ommella itse vaikka sellaisen kankaisen, jossa on taskut tai pikku sukat?
https://www.ruohonjuuri.fi/products/pukka-adventtikalenteritee-joulukal…
Tuo oli oikein hyvä :)
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla ettei ollut outo ajatus☺. Olisiko jollain vielä vinkkiä hyvästä teekalenterista? En itse ole teenjuoja ja muistan nähneeni vain Nordqvistin kalenterin. (Suklaat taidan unohtaa koska hän saa usein konvehtirasioita lahjaksi.)
-ap
Itse tykkäsin täsät Ruohonjuuren teekalenterista.
https://www.ruohonjuuri.fi/products/pukka-adventtikalenteritee-joulukal…
Tosi kiva idea! Nykyään on vaikka mitä erilaisia kalentereita. Itse ainakin jouluihmisenä olisin todella mielissäni.
Kalliimpi suklaarasia neutraalimpi.Toki miksei kalenteriin,mutta ehkä lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko ommella itse vaikka sellaisen kankaisen, jossa on taskut tai pikku sukat?
Ompelutaitoni on niin olematon että siitä tulisi varsin humoristinen lahja😁.
-ap
Itse ostaisin jäätelöjoulukalenterin.
https://vanhanporvoonjaatelotehdas.fi/tuote/jaatelojoulukalenteri/
Henkilökohtaisesti en innostuisi joulukalenterista synttärilahjana. Jotenkin inhottavaa, että pitäisi odottaa aika kauan ennen kuin itse lahjasta pääsee nauttimaan. Jos suklaakalenterin sijasta saisin suklaalevyn tai rasian, niin olisin lahjasta iloisempi. Tietenkin ihmiset on erilaisia ja lahjaa arvostaa aina, oli se sitten täysosuma tai vähän hutiin.
Joo. Olen 29.11 synt.
Tee vähän hienompi. Osassa pikku lahja osassa karkkia
English tea shopin omat on ainakin hyviä ja kauniita.
Osta joulukuusen koristeita.