Voinko mennä valmiiksi huppelissa...
..firman pikkujouluihin?
Avasin viinipullon töistätulon jälkeen jota olen yksikseni naukkaillut ja samalla valmistautunut sopivaan pikkujoulutunnelmaan. Nyt vaan tää olotila taitaa kääntyä jo pikku kännin puolelle ja sen huomasin tuossa äsken meikatessa...Harmi ois kyllä jättää menemättä, kun siellä on ihan varmasti se yks ihana kakslahkeinen, jonka kanssa on jo pitkin syksyä ollut sähköä ilmassa.
Kommentit (12)
Voit. Viime vuoden pikkujouluissa pidettiin porukalla gallup aiheesta ja porukkamme oli nauttinut keskimäärin 7 annosta per nuppi ennen juhlapaikalle menoa :-)
Nolaat vielä itsesi kun meet sinne ripsarit poskilla. Tuskin se mies kattoo hyvällä.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 18:55"]
Voit. Viime vuoden pikkujouluissa pidettiin porukalla gallup aiheesta ja porukkamme oli nauttinut keskimäärin 7 annosta per nuppi ennen juhlapaikalle menoa :-)
[/quote]oot töissä varmaan jossain varastohommissa..
No jos sait meikit tehdyksi suuremmin suttaamatta, niin voit mennä.;) Muista myös huomenna tulla kertomaan tänne, miten siellä meni?
Humala harvoin heikentää naisen mahdollisuuksia romanssiin.
Älä mene. Nimim. kokemusta asiasta valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:04"]
Humala harvoin heikentää naisen mahdollisuuksia romanssiin.
[/quote] Niinpä, ja kun mä olen selvinpäin niin onnettoman ujo saamaan sanaa suustani, niin siksi avasin ton vinkkupullon. Kavereitten mielestä olen pikku kännissä hauska ja sanavalmis ja sitä mä haluaisin tänä iltana olla... Niin ja kyllä mä sain suht kivasti meikatua, vaikka siihen meni normaaliin verrattuna valtavasti aika. Eli ei oo ripsarit pitkin poskia, mut pliis. Kannustakaa lisää.
Totta kai voit. Jos saat ne meikit siististi oikeille paikoilleen , etkä enää siemaile ennen lähtöä (kovin paljoa), menoksi vaan! Pikkujouluissahan on tarkoitus pitää hauskaa. Hauskaa iltaa! Pidä kuitenkin järki mukana!
Älä juo nyt enää enempää, ettei käy köpelösti, vaan siellä pikkujouluissa syöt kunnolla ja sitten vasta lisää juomaa.
Riippuu tilaisuudesta. Jos on sivistynyt cocktailtilaisuus, jää kotiin. Jos on rahtareiden pikkujoulu, anna palaa.
Anna palaa! Tuskin olet ainoa etukäteen naukkaillut.