Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko mennä valmiiksi huppelissa...

Vierailija
21.11.2014 |

..firman pikkujouluihin?

Avasin viinipullon töistätulon jälkeen jota olen yksikseni naukkaillut ja samalla valmistautunut sopivaan pikkujoulutunnelmaan. Nyt vaan tää olotila taitaa kääntyä jo pikku kännin puolelle ja sen huomasin tuossa äsken meikatessa...Harmi ois kyllä jättää menemättä, kun siellä on ihan varmasti se yks ihana kakslahkeinen, jonka kanssa on jo pitkin syksyä ollut sähköä ilmassa. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa! Tuskin olet ainoa etukäteen naukkaillut.

Vierailija
2/12 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Viime vuoden pikkujouluissa pidettiin porukalla gallup aiheesta ja porukkamme oli nauttinut keskimäärin 7 annosta per nuppi ennen juhlapaikalle menoa :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolaat vielä itsesi kun meet sinne ripsarit poskilla. Tuskin se mies kattoo hyvällä.

Vierailija
4/12 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 18:55"]

Voit. Viime vuoden pikkujouluissa pidettiin porukalla gallup aiheesta ja porukkamme oli nauttinut keskimäärin 7 annosta per nuppi ennen juhlapaikalle menoa :-)

[/quote]oot töissä varmaan jossain varastohommissa..

Vierailija
5/12 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sait meikit tehdyksi suuremmin suttaamatta, niin voit mennä.;) Muista myös huomenna tulla kertomaan tänne, miten siellä meni?

Vierailija
6/12 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humala harvoin heikentää naisen mahdollisuuksia romanssiin.

Vierailija
7/12 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Nimim. kokemusta asiasta valitettavasti.

Vierailija
8/12 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:04"]

Humala harvoin heikentää naisen mahdollisuuksia romanssiin.

[/quote] Niinpä, ja kun mä olen selvinpäin niin onnettoman ujo saamaan sanaa suustani, niin siksi avasin ton vinkkupullon. Kavereitten mielestä olen pikku kännissä hauska ja sanavalmis ja sitä mä haluaisin tänä iltana olla... Niin ja kyllä mä sain suht kivasti meikatua, vaikka siihen meni normaaliin verrattuna valtavasti aika. Eli ei oo ripsarit pitkin poskia, mut pliis. Kannustakaa lisää.

Vierailija
9/12 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit. Jos saat ne meikit siististi oikeille paikoilleen , etkä enää siemaile ennen lähtöä (kovin paljoa), menoksi vaan! Pikkujouluissahan on tarkoitus pitää hauskaa. Hauskaa iltaa! Pidä kuitenkin järki mukana!

Vierailija
10/12 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juo nyt enää enempää, ettei käy köpelösti, vaan siellä pikkujouluissa syöt kunnolla ja sitten vasta lisää juomaa. 

Vierailija
11/12 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilaisuudesta. Jos on sivistynyt cocktailtilaisuus, jää kotiin. Jos on rahtareiden pikkujoulu, anna palaa.

Vierailija
12/12 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up