Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvani pahoinpiteli mut

Vierailija
21.11.2014 |

Ensin löi päällä mua nenään ja sitten räpsäytti kaulassani olevan kuminauhakorun mun naamaan. Auts.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä runtelin äitini korvat pienenä. Äidillä oli aina pyöreät korvarenkaat. Mulla oli vauvana tapana laittaa sormi korviksesta läpi ja nykäistä lujasti. 

Omat lapseni ovat vetäneet mua tukasta, nipistelleen, purreet tissistä ja huutaneet korvan melkein kuuroksi. Eikä virkavalta oo puuttunu mitenkään asiaan!

Synnytyksessä esikoinen repäisi alapäänikin! Kuka korvaa?

Vierailija
2/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, esikoinen puraisi mua vauvana tissistä muutaman kerran, ja se kyllä sattui. Panin tissin heti pois. Imetin esikoista lähes 2-vuotiaaksi, mutta oppi läksynsä, eikä purrut enää siinä vaiheessa, kun suu oli hampaita täynnä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
4/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:42"]

JSSAP

[/quote]

Tarkoitat kai JSPAP - jätä se POSSU, ansaitset parempaa ;)

Ap

Vierailija
5/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin sain tänään maistaa nyrkkiä ja kynsiä lapsen toimesta kun olin nukuttamassa päiväunille. Tukastakin pääsi pirulainen vetämään. Töissä olis tosiaankin helpompaa kuten jotkut sanoo :D Ainakaan omassa työpaikassa ei tarvi ottaa turpaan...

Vierailija
6/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raapiminen, mä meinasin ihan unohtaa sen, vaikka mulla on nytkin rinnassa rupi. Kutsun tätä vauvaa usein raapimakäpäläksi.

Ap

Vierailija
7/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla usein herään kun vauva lähtee kiipeämään päälleni, lähes aina juuri kaulan ja naaman kohdalta. Kiva herätä kun happea ei saakaan. Nukuttaessa raapii ja nipistelee, joskus riemastuessaan heiluu ja hytkyy niin että milloin kolisee päät ja milloin potkaisee tai nyrkkeilee vahingossa. Imettäessä yöllä (olen siis kyljellään) vauva potkii alavatsaa niin että nykyisin asetan väliimme aina tyynyn vaimentimeksi. Välillä myös hiipii lähelle ja niin söpösti "pussaa" (suu auki koskettaa esim. jalkaani/kättäni) ja yhtäkkiä kaksi pikkuhammasta pureutuu ihoon. Myös hiukset on vauvalle eräänlainen narunvetopeli - tuosta onkin hyvä kiskaista!
Tällaista meillä tämän väkivaltaisen ja kiduttamishaluisen rääpäleen kanssa ;)

Vierailija
8/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lapsena tempaisut äitiä helistimellä päähän niin lujaa tai sopivaan kohtaan että oli saanut mustan simän.

Vierailija
9/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on purrut useita kertoja mm. Tissistä, olkapäästä ja käsivarsi oli lemppari kohta :/ raapi vauvana kasvot melkein verille. Potki vatsaan tissiä syödessä ja pahin näistä oli n. Vuoden uneton jakso :) kidutuskeino tämäkin on. Onneksi nyt nukkuu kokoyöt.

Ihana tuo silti on vaikka nykyäänkin aika riiviö

Vierailija
10/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:54"]

Joo, mäkin sain tänään maistaa nyrkkiä ja kynsiä lapsen toimesta kun olin nukuttamassa päiväunille. Tukastakin pääsi pirulainen vetämään. Töissä olis tosiaankin helpompaa kuten jotkut sanoo :D Ainakaan omassa työpaikassa ei tarvi ottaa turpaan...

[/quote]

No riippuu vähän... jos oot esim. crack-huora ammatiltas ni lasten kanssa on kumminkin turvallisempaa--

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi