Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laaja maskisuositus poistuu tänään

Vierailija
30.09.2021 |

Tulipas tää hetki nopeasti eteen. Miten sitä enää ilman maskia osaakaan käydä kaupassa.

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/1e96a2ca-2d55-4c13-b622-916e2fce…

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengityssuojainta tai maskia käytetään siksi, ettei tahdota saada koronavirusta.

Vieläkin löytyy näitä urveloita, jotka kuvittelee maskin suojaavan käyttäjäänsä koronavirukselta. Kannattaa tutustua laajoihin koti- ja ulkomaisiin tutkimuksiin aiheesta jos tietämys asiasta on noin hataraa..

Hataraa? Olen lukenut puolentoista vuoden ajan kansainvälisiä vertaisarvioituja tutkimuksia arvostetuista tieteellisistä lähteistä, kuten esim. The Lancetista. Sinä puhut täyttä paskaa.

T: FFP2

Pidä vaan FFP2-maskia, ei se oikeasti ole meiltä muilta pois. Kuten suositus sanoo, päätetään itse, miten halutaan toimia, toisia tuomitsematta. Itse en jatka maskin käyttöä.

Vierailija
82/89 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Maskinrakastajat voivat käyttää sitä jatkossakin. Suosituksen poisto ei tarkoita maskikieltoa sen enempää kuin tarkoitti pakkoakaan. Monilla suosituksen ja pakon ero vain on ollut hämärän peitossa viimeiset puolitoista vuotta.

Vihaan maskia! Vihaan! Puolisollani on syöpä, joten vihasta huolimatta täytyy FFP-maskia pitää. Älä ikinä kutsu maskia pitävää maskin rakastajaksi!!!!

AV:lla kaikkien maskinrakastajien läheisellä on syöpä.

Tässä koronan aikana on tullut huomattua, että suomalaiset ovat todellakin hyvin sairasta kansaa monella tavoin. Lähes jokaisen lähiomaisissa tai tutuissa on monta syöpää, keuhkoahtaumaa/muuta keuhkosairautta sairastavaa, on leukemiaa, on jotain muuta tautia johon kuolee heti, jos saa pientä nuhaa, on hyvin iäkkäitä läheisiä, joiden seurassa varotaan ja on kaikenlaisia muita ikäviä sairauksia. Ja tästä syystä kaikkien suomalaisten pitää noudattaa suosituksia ja varoa kaikkia, koska jossain Peräseinäjoella on Sirkka joka kuolee heti, jos Riihimäellä asuva Leevi ei käytä maskia julkisilla paikoilla. 

Sairaat eivät ota vastuuta itsestään, eli suojautuisivat itse paremmin, mikä on väärin. Eheei, vaan kaikkien muiden pitää suojella Heitä, koska he ovat vaan niin parempia ihmisiä sairauksineen.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin eilen ruokakauppaan vahingossa ilman maskia, oli todella outoa liikkua maskittomana kun kaikilla muilla oli maskit.

Vierailija
84/89 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen ihmisen toimintaa ohjaa heidän oma ymmärryksensä ja se tieto mikä heillä on asioista.

Muut ihmiset voivat suositella mitä tahtovat, mutta jokaisen vastuulla on itse tehdä oikeat ratkaisut elämässään.

Jokainen tietää miksi meillä on ollut suosituksia ja miksi meillä on ollut rajoituksia.

Onko koronavirus yhä olemassa vai onko se jonnekkin kadonnut ?

Jos se on yhä olemassa, sitä vastaan on viisasta suojautua, niin hyvin kuin vain kykenee.

Vierailija
85/89 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotusväli on erilainen kuin Suomessa monessa maassa. Moni maa rokottaa kolmannen kerran vähintään yli 65- vuotiaat, osa jopa yli 40- vuotiaat. Suomessa saa vain minimaalinen osa riskiryhmäläisistä kolmannen rokotteen. Ja moni kuvittelee riskiryhmäläisten olevan eläkkeellä / laitoksissa. Ei ole. Hyvin moni on työelämässä.

Vastahan uutisoitiin että kolmas annos tulossa kaikkien saataville.

Seurataan sitä uutisointia, eikä levitellä hölynpölyä tietona.

Niinpä. Eiköhän lääkärit päätä, ketkä ovat rokotejärjestyksessä etusijalla. Ei se oma diagnoosi ihan riitä.

Vierailija
86/89 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa sh-piirissä huono tilanne joten pidän maskia edelleen niin kauan kuin on tarve ja seuraan ennen kaikkea sh:n tiedottamista. Ei ole iso vaiva pitää maskia sen 10-15min kun käy kaupassa.

Vierailija
87/89 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen suupallo suukapulaa sekä anaaliplugia kaikille maskipakottajille!!! ;-D :-D :-D

Vierailija
88/89 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surukseni olen huomannut korona aikana kuinka itsekkäitä ja ilkeitä ihmiset ovat  , ihmettelen myös uskoa että jos saa luvan mennä , tulla ja kokea huolet on ohi . 

Vierailija
89/89 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja korona-aikana minulle on paljastunut ihmisten tekopyhyys, kyttäämisen tarve, itsensä jalustalle nostamisen ja hyvesignaloinnin tarve sekä lapsenusko sekä silmänpalvonnan tarve. Lisäksi välinpitämättömyys niitä kohtaan, jotka ovat tåmän jeesustelun keskellä menettäneet toimeentulonsa tai mielenterveytensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi