Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

---*---*---* Huhtitoiveet, vko 33 ---*---*---*

12.08.2008 |

Heippa kaikki huhtitoiveilijat, vielähän meitäkin on ;)

Avasin uuden viikon niin päästään vielä viimeisetkin toiveilijat pulisemaan oikeaan paikkaan.

Montako meitä oikeastaan enää on? Ja millä aikataululla? Aika moni saa varmuuden ilmeisesti loppuviikosta. Itse odotan menkkoja alkamaan vajaan viikon päästä mutta ajattelin että jossei sunnuntaihin mennessä ala niin testaan silloin - olisi mieskin aamulla kotona ettei tartte maanantaina yksin tikkuun pissiä ;)

No, mutta yritän olla menemättä asioiden edelle...

Mun "muka" oireet muuten häipyivät eikä tänä aamuna ole enää tuntunut missään mitään erilaista... tai no se on erilaista että normaalisti mulla on tissit kipeet kun odotan menkkoja mutta nyt ei ole. Hmmm... onkohan ovis ollut aivan eri aikaan kun mitä kuvittelin ja tulossa pitkä kierto?

Kirjoittelemisiin!!

T. Mannis kp 27 / 30-33

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä niille jotka joutuvat vielä odottamaan odotusta! :)

Itse olen täälä ihmeisssäni... Tai luopunut toivosta!

Minulla on siis ensimmäinen kierto menossa pillereiden jälkeen (pillereiden jälkeinen tyhjennysvuoto tuli), nyt kp 39. Normaalisti ennen pillereitä kierto oli 28-30. Testasin joku aika sitten muka jonkinlaisen plussakummituksen mutta vielä viime viikolla kun tein eri merkkisen testin, se oli negatiivinen.

Eli taitaa nyt vain kroppa temppuilla pillereiden jälkeen...???

Nyt täytys kärsivällisesti vaan odotella niitä kuukautisia ja katsoa sitten mihin pinoon hyppään! :)

Plussatuulia muille ++++ !!!

Tuulikello

kp 39/? yk 1

Vierailija
2/40 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelen täällä jotakin tapahtuvan... kp 49/ 29-36 ja testit näyttää negaa :(.

Tuulikello: Mulla oli pillereitten jälkeen kans tyhjennysvuoto aikalailla heti ja seuraava kierto 50 päivää. Sen jälkeen oli aika tasasesti toi 35-36 kolme kiertoa, sit yks 29 pv ja nyt ollaan tässä enkä ymmärrä mitään... nyt vaan täytyy odotella. Lääkäri oli toiveikas ja sanoi ettei se välttämättä testeissä näykkään?! aikasin jos kierrot on ollu pitkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teilläpä pitkiä kiertoja pukkaa!

Mikä ei tietenkään ole mukavaa, ensin odotella että onko vai eikö ja arvailla seuraavan kierron ovista... Tosin pidän peukkuja ettei teille ensi kiertoa enää tulisi eikä teidän tarttisi enää ensi kuussa ovista pogailla ;) Saisitte vaan keskittyä massunkasvatukseen :)

Meillä mies vieläkin mutristelee suutaan kun puhun tästä perheenlisäyksestä. Sanoin hälle, että mitä sitten jos nyt olisi käynyt semmoinen ihme että se yksi kerta, jonka puputimme, kantaisikin hedelmää - ja että olisin raskaana, vaikka mies ei olekaan vielä varma haluaako.

Jotenkin tympeä fiilis jos yritän asiasta puhua kotona. Itse mies silloin suostui, ei tarvinut pakottaa ja seuraavana päivänä puhui ihan muuta.

Tuntuu, että jossen nyt ole raskaana niin miestä en saa enää tähä hommaan suostuteltua ensi kuussa. Ja jos olen raskaana niin kannan syyllisyyttä siitä ettei mies sittenkään halua kolmatta.

No joo, taas mä kiirehdin asioiden edelle... hohhoijaa, kun pääsis jo testaamaan ja saisi selvyyden asioihin.

t. Mannis kp 27 / 30-33

Vierailija
4/40 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onpas todella pitkiä kiertoja. Mulla on ollut 28(-29) päivää ihan muinaisuutta lukuunottamatta, eli aloitin pillerit 18 vanhana ja sit on ollut kierukkaa yms. Kiva puoli, että tietää koska ovista odottaa, huono puoli, että tässä kuussa ei ollut merkkiäkään oviksesta ja sekös mimmiä masentaa. No, perjantaina sekin selviää :-o Eli siihen asti täällä teidän riemunanne piinailen, ja ehkä viikonlopun yli, jos käy tuuri ja sitten apteekkiin...

Mannaryyni, meillä mies on tunnollisesti mukana, ainakin yrittämässä. Mutta ei selityksistä huolimatta ymmärrä näistä kiertohommista yhtään mitään. Lienee geeneissä? Tosin taitaa olla enemmän sillä linjalla, että kun tuo vaimo välttämättä haluaa kolmannen, niin mieluummin nyt kuin myöhemmin. Meillä siis on 2&4 vuotiaat vesselit kotona sohlaamassa.

Se hyvä puoli tässä palstailussa on, että aina välillä usko palaa tuohon, jos nyt kuitenkin olis tärpännyt ajatukseen. Mutta odotellaan...

tuuti, taas vähän optimistisempana kp 26/28

Vierailija
5/40 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myös yksi vielä huhtikuulle toiveilija ilmoittautuu joukkoon! olin käynytkin tuonne edellisen viikon pinoon eilen kirjoittamassa, mutta enpä ensikertalaisena hoksannut, että se on jo vanha pino.. :)

Oon siis jonku aikaa seuraillu taustalta tätä palstaa, ja lukenu vähän niinku vertaistukena, nyt sitten rohkenin kirjoittelemaan, kun täällä voi jutella samassa tilanteessa olevien kanssa. Lähipiiristä ei kauhean moni tiedä meidän yrityksestä, eikä niille muutamille jotka tietää viittis kokoajan jauhaa, ja kertoa mahdollisia oireita... ;) niitä, muka, on nytki hirveesti... esim. piilolinssit tuntuu oudosti päässä, ja viime perjantaina joka olis ollu kiinnittymispäivä, olin huonovointinen...

keväällä siis jätettiin ehkäisy pois, käytin laastareita. Kierto ja kaikki muutenkin normalisoitunu tosi hyvin, siitä päättelen, että ainaki vanhat kunnon tuskalliset menkkakivut on palannut!! mulla normaalisti kierto 27, joskus harvoin 28. Elikkäs perjantaina pitäis alkaa, jos alkaa tai sitten lauantaina. Toivottavasti ei tietysti ollenkaan... tuntuu vaan että aika tulee NIIN pitkäks, kun vaan odottaa että olis jo viikonloppu ja sais testata, jos niitä menkkoja ei kuulu... sitä yrittää kokoajan keksiä kaikkea tekemistä, eilenki vielä töiden jälkeen innoistuin siivoamaan vaatekaappia, ei oo normaalia..

Tämmöstä siis täällä, tsemppiä kaikille piinailijoille!!! Ja varsinki sille (anteeks, en muista nimimerkkiä) jolla jo kierto venynyt tosi pitkäksi eikä silti plussaa!!

Terkuin myym kp 25/27

Vierailija
6/40 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs kp 28/28-32 ois menossa. Aamulla testasin negan, mut oviskii oli kyl myöhempää ku yleensä. Oireita on olevinaa ollu...! Rinnat on kipeemmät ku yleensä enne menkkoja, valkovuoto on vetisempää ja mahastakii nippaillu... mut saas nähä... Perjantaina aattelin taas testata et voiko ostaa saunaolutta vai ei...

Toivottavasti saadaan vielä plussia! Tsemppiä kaikille! :)

marjaleena

Vierailija
7/40 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pienimuotoista aamupahoinvointia havaittavissa, mutta yritän pinnistellä viikonloppuun ja testata vasta sitten. Nyt kp lienee jotain 27/30 en ole niin tarkkaan laskenut.. Maanantaina tuli jotain tuhrua, en tiedä enteilikö menkkoja vai olisiko sittenkin ollut kiinnittymisvuotoa, aika ainakin sopisi juuri jälkimmäiseen..

Mutta jännityksellä viikonloppua odotellen ;)

Vierailija
8/40 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli la olis laskurin mukaan 20.4.2009.

Ensimmäinen siis tulossa (-->toivottavasti)

Vierailija
9/40 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muistaakseni ilm. huhtipinoon johonkin, mutta laiska olen kirjoittelemaan joten taustailuun on tämäkin jäänyt ;)Haahuihin kirjoittelen, tosin yhtä harvoin:)

maamuska:oireet kuulostavat hyvälle, hyvin voi olla sitä itseään::))++++++!!

Tsemppiä ja malttia kaikille muillekkin!:) JA paljon "hedelmiä"::))

Omaa: Oviksen pongaus kp. 20 testillä, Malttamattomana olen testaillut ovistesteillä jo dpo 6 --> jolloin jo haalea viiva uudestaan ovistestiin(testi oli ollut jo täysin nega parina päivänä oviksen pongauksen jälkeen). Eilen illalla dpo9, tein mammaksi herkän r.testin ja mielestäni haalea viivanpaikka, tosin mies ei tätä nähnyt ja testin kuivuttua en enää itsekään:) Tänään aamulla tein uudestaan r.testin, haalea plussahan sieltä tuli! ja selvästi väriäkin jo viivassa vaikkakin haalea vielä, tämän mieskin näki!

Oireita on ollut oviksesta asti: jalkojen ja käsien palelu etenkin iltaisin, alavatsa turvonnut, kipuilua, painontunnetta ja "repäisyjä" vatsassa ja nivusissa, tissit todella "turpeat" ja kipeät. Sitten dpo 6 ja 7 kuvotusta joka sittemmin katosi. Nyt muutamana päivänä ollut enemmän menkka oireita, mässäily, ärtyisyys, valkkari kuin ennen menkkoja ja toisaalta moni r.oireista myös kävis menkkoihin...

Nyt vaan en halua liikaa innostua koska alitajunnassa ajatus että se menee kuitenkin kesken, tiedän ettei näitä tunteita sais päästää valloilleen...

Nyt meneillään kp. 31/29-36 joten vielä ois matkaa näiden "kriittisten" päivien yli!!!

+++++++++++++++++++puhuria kaikille+++++++++++++++++++++++

Nappe

Vierailija
10/40 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, Maamuska :) Pidetään peukkuja sinnekin suuntaan!

Oma napa menee kiikun kaakun näissä oireissa... välillä tuntuu että ihan taatusti olen raskaana ja välillä että en missään nimessä voi olla. Onneksi ei enää ole montaa päivää.

Yhä vaan se ensimmäisen raskauteni ykkösoire puuttuu eli tissit eivät ole mitenkään kipeät vaikka silloin ekalla kertaa oli niin etten pystynyt edes mahalla makaamaan tai kunnolla suihkussa suihkuttelemaan... nyt ei mitään, joten kovasti ei ole uskoa raskautumiseen tällä kierroksella. Tosin mulla on ne kipetä aina ennen menkkojakin joten outoa on... jos sitten ovis on ollut myöhässä ja megakirto tulossa niin ei ole mitään toivoa kun ei ole aktiivista yritystä ollut kun silloin kun laskin oviksen kierron perusteellá olleen..

Mutta ei kai tässä auta ku ootella...

t. Mannis kp 28 / 30-33

Vierailija
11/40 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan että se on nyt ihan todellinen plussa, hyvältä ainakin kuulostaa! :)

täällä aika kuluu edelleen hitaasti, töissäkin nyt vähän hiljaisempi väli menossa, ehtii miettiä ihan liikaa. tänä aamuna jo olin ihan varma, että nyt alkaa menkat jo, kun olin todella pahantuulinen aamulla ja maha kipeenä hetken aikaa niinku menkkakipuja. Ei ne sitte onneks alkanu. Vielä ainakin perjantaihin pitää odottaa, ennenku viittii testailla...... Nyt alkaakin kaikilla oleen kiperät paikat, saa nähdä mitkä tunnelmat maanantaina..

Pitkää pinnaa ja plussia!!

Terv. myym

Vierailija
12/40 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin täällä tosiaan vielä kuumeilen, vähän harvakseltaan on tullut vaan kirjoteltua..

mulla pitäs menkat alkaa ma, ainakin oletan niin. elikkäs siihen asti ainakin täällä roikutaan (ellei sit täti tuu jo aikasemmin). ma olis kp 30. noista pillereiden jälkeisistä kierroista on ollut puhe. mulla oli eka kierto 40 pv, seuraava 30 pv, ja nyt toivon et tämäkin olis sen 30, niin pysyis säännöllisenä. ainakin olin bongaavinani oviksen siinä joskus 16 päivän paikkeilla, joten hyvinkin voi kierto pysyy samana. tää on kyllä joo tuskaa odotella, varsinkin jo asiaa rupeaa oikein miettimään niin varmastri menee aika hitaasti. parempi siis miettiä kaikkia muita juttuja :D mä varmaan testailisin joskus kp32 tai kp 33, jos ei tätiä ois kuulunu siihen mennessä. mut kattellaan nyt ihan rauhassa, ei pidä mennä taas asioiden edelle :D

tsemppiä kovasti kaikille meille ja toivottavasti saadaan vielä monta plussaa tässä kuussa <3

tuiskutuuli kp 25/30 yk3

Vierailija
13/40 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä mie oon 26v neljän lapsen äiti ja haaveilen huhtikuun vauvasta..mulla ois maanantaina pitäny menkat alkaa,mutta eipä alkaneetkaan,jos ei viikonloppuun mennessä ala niin ajattelin sitten testata,oireita kyllä löytyy mut saas nyt nähä että onko tärpänny vai ei..sitä odotellessa..hyvät yöt kaikille!!

naperotx4 kp 35/32

Vierailija
14/40 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa jo oikeesti jännittää, kun ei vieläkään mitään oireita suuntaan tai toiseen (kp28/28). Tietty ne menkat kuuluiskin alkaa huomenna, mutta en ole ollut yhtään kärttyinen tms. KUn oikein mietin, niin esikoisen kanssa mun raskausoireet alkoi ehkä viikolla 6, mulla oli eka valemenkat ja olin täysin vakuuttunut, etten ole raskaana. No, muillakin taitaa olla jännä viikonloppu tulossa! Tervetuloa mukaan naperotx4, sulla ainakin kuulostaa lupaavalta. Toivottavasti saadaan paljon plussia aikaan!

Tuuti, vaihteeksi toiveikkaana

Vierailija
15/40 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävät hetket taas monella, toivotaan parasta!!

Ihme ja kumma: + tuli tänä aamuna!!! :D

Eka kierto pillereiden jälkeen ja kp oli nyt 41!! En oikein usko vielä todeksi... Toivottavasti en vaan näe unta... ;D

Sori nyt tuli vain todella omanapaista tekstiä!

Tsemppiä teille lopuille huhtikuisille, haluan teidätkin mukaan!

Tuulikello kera ihmeen

Vierailija
16/40 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia!

Perässä tullaan, toivottavasti :)

t. Mannis

Vierailija
17/40 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa naperotx4! Sulla onkin erittäin jännät (ja lupaavankuuloiset) paikat siellä!!

Ja Tuutille + muille piinailijoille bd bd bd...!!

Mullakaan ei selviä oireita ole suuntaan eikä toiseen joten eikai auta muuta kun odottaa viikonloppua ja sitä, mitä se tuo tullessaan.

- Viluttanut on koko ajan viikon verran, mutta sehän voi liittyä kylmeneviin syysiltoihin kun sisällä ei ole lämmitys päällä.

- Vatsa on sekaisin, mutta sehän voi liittyä ruokavalioon.

- Viime viikonloppuna (5-6 päivää oviksen jälkeen) nippaili alavatsaa todella oudosti, mutta sehän voi vaan tarkoittaa että ovis onkin ollut myöhässä tällä kertaa ja munasolu irtosi vasta silloin.

- Pari päivää olen ollut herkällä päällä; suuttunut, leppynyt, itkenyt ja nauranut muutaman minuutin sisällä mutta sehän voi johtua stressistä/jännityksestä jota nyt on ilmassa.

- Naama kiiltää ja iho tuntuu paljon rasvaisemmalta kun normaalisti, mutta sehän voi johtua myös ruokavaliosta tai tästä painostavasta kosteasta syysilmasta.

Kun noita netistä löytyviä muiden raskausoireita lueskelee, niin toiveet herää mutta realistina löytyy kyllä kaikille selitys ;) Kaikki semmoiset, jotka itse yhdistän raskauteen (=joita oli ekassa raskaudessa) puuttuu.

Mukavaa torstaita kaikille!! Täällä alkaa olla äärettömän jännät paikat kaikilla!! Toivotaan että mahdollisimman moni päästäis plussajunaan - mielellään kaikki :)

t. Mannis kp 29 / 30-33

Vierailija
18/40 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella tosiaan lupaavia oireita ja jännä viikonloppu tulossa. Pidetään peukkuja kaikille! :)

Täällä on taas kauhiat oireet.. :)

*Maanantaina oli älyttömän kylmä mikä on todella outoa.

*Tuossa puoli tuntia sitten alkoi koskemaan mahaan ja tuli kauhean huono olo. Ajattelin että on vaan niin nälkä, mutta en sit tiedä. Kävin syömässä ja ei ainakaan vielä tunnu muutosta, masuun koskee, huono olo ja vähän päässä heittää..

Kiva yrittää keskittyä excelin- taulukoihin..

Kaksi testiä odottaa kotona, jos tätiä ei näy, teen testin huomen aamuna. Saa sit illaal ottaa muutaman lasin joko iloon tai suruun.. :)

Bejpi kp 28/29-33 kp1

Vierailija
19/40 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että saat ottaa mehua iloon :)))

Mennään aikalailla samoissa lukemissa... mä tässä yritän malttaa testaamista, mutta tekisi mieli ajaa apteekkiin samantien kun töistä pääsen!

t. Mannis kp 29 / 30-33 yk1

Vierailija
20/40 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä töissä ja yritin tarkastella juuri lähettämääni mailia, mutta Outlook ei löytänyt mitään nyt iltapäivällä lähettämiäni maileja sent-kansiosta. Rupesin sitten etsimään niitä find:lla ja kappas vaan, löytyi jostain lokerosta mutta jostain kummasta sinne oli ilmestynyt että lähetyspäivä olisi 23.4 eikä tänään! Hups, ja mun toivottu LA olisi just 23.4 ;))

Meinasin pudota tuolilta *heh*

Pitäisköhän yrittää ajatella jotain muutakin välillä ;)

-mannis-