Oletteko huomanneet, aloitteiden määrä (asialliset miehet) arjessa romahtanut, me-too takia ei uskalla enää työtilanteissa flirttailla
Ennen me too kampanjaa suurin osa suhteista alkoi työpaikalta, harrastuksista jne arjen tilanteista. Mies jolla on hyvä työpaikka ei uskalla enää seurausten pelossa tehdä aloitteita kuin Tinderissä.
Kommentit (426)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmanahan on naisille se, että "väärät" miehet lähestyvät. Toivotaan lähestymisiä "niiltä oikeilta" kun taas muiden lähestymiset kategorisoidaan törkeäksi ahdisteluksi.
Käsittämätöntä jankutusta. Tottakai nainen toivoo lähestymistä kiinnostavalta mieheltä. Ei se VOI olla kenellekään yllätys.
Normaali juttelun avaus ei muiltakaan miehiltä ole törkeää ahdistelua, korkeintaan kömpelöä käytöstä. Jos ei yhtään osaa lukea naisen (ja ylipäänsä ihmisten) sanattomia signaaleja, niin joskus tulee mokatuksi, mutta se ei ole ahdistelua, jos moikkaa toista ihmistä ja yrittää aloittaa harmittoman keskustelun.
Mutta edelleen olen samaa mieltä kuin keskustelun alussa; jos et ymmärrä keskustelun avauksen ja ahdistelun eroa, kaikki voittavat, kun et ota mitään kontaktia kehenkään.
Nämä on niitä tyyppejä jotka lähestyy jotain lukiolaisia vaikka ikää on itsellä kohta 40 v. Täysin normaalista elämästä ja ajattelusta irtautuneita tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on se vaan niin kumma, että miesten on vaikea hyväksyä selkeitä tilastotietoja ahdistelun yleisyydestä. Oma näkemys asioista miehenä on ilmeisesti tärkeämpi ja olennaisempi kuin naisten kertomat asiat omasta elämästään.
Mikään ei tule koskaan muuttumaan.
Jos ahdistelua kerran harrastaa miehet niin silloin miehillä on parempi käsitys ahdistelusta. Naiset eivät tajua tästä mitään
Ilmeisesti miehet joko a) ei tunnista ahdistelua sen nähdessään tai b) ne ahdistelijamiehet tekee sen silloin kun muut ei nää. Veikkaan vähän molempia. Koska eihän kaikki miehet ole ahdistelijoita, ei lähimainkaan. Suurin osa on ihan fiksuja. Paitsi nähtävästi hyvin sinisilmäisiä kuvitellessaan, ettei joku mies voisi ollakin täys munapää joka puristelee kaikkia työpaikan naisia kun muiden silmä välttää, kun ei ole koskaan sitä sattunut näkemään.
Täällä kirjoitti kerran baarimikko niin että kun naista kouritaan baarissa, naisen ystävättäret auttaa ja ripittää kyseistä miestä ja miehet joko katselee pitkin seiniä tai hurraa mulkvistin tekemisille. Oma kokemus myös se, että kun joku nainen alkaa olla liian kännissä ja piina ympäristölleen, sen kaverit yrittää hillitä ja vie lopulta nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ole koskaan uskallettu lähestyä XDDDDDDDDDDDD paitsi ulk. miekkoset. Suom. vain tölläilevät menemään.
"Uskallettu" 😄 joo, siitähän tässä on kyse.
Olette saattaneet huomata että harvemmin näkee kauniita suomalaisia naisia ulkomaalaisten miesten kanssa mutta lihavia ja rumia näkyy useinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on se vaan niin kumma, että miesten on vaikea hyväksyä selkeitä tilastotietoja ahdistelun yleisyydestä. Oma näkemys asioista miehenä on ilmeisesti tärkeämpi ja olennaisempi kuin naisten kertomat asiat omasta elämästään.
Mikään ei tule koskaan muuttumaan.
Jos ahdistelua kerran harrastaa miehet niin silloin miehillä on parempi käsitys ahdistelusta. Naiset eivät tajua tästä mitään
Ilmeisesti miehet joko a) ei tunnista ahdistelua sen nähdessään tai b) ne ahdistelijamiehet tekee sen silloin kun muut ei nää. Veikkaan vähän molempia. Koska eihän kaikki miehet ole ahdistelijoita, ei lähimainkaan. Suurin osa on ihan fiksuja. Paitsi nähtävästi hyvin sinisilmäisiä kuvitellessaan, ettei joku mies voisi ollakin täys munapää joka puristelee kaikkia työpaikan naisia kun muiden silmä välttää, kun ei ole koskaan sitä sattunut näkemään.
Minä luulen että he eivät vaan välitä. Ei hetkauta heidän elämäänsä, ei hetkauta heitä. Ei minkäänlaista empatiaa. Vähän kuin exäni. Suuttui minulle jos olin kipeä. Siis suuttui! Ihan kuin minun sairauteni ja heikkouteni olisi ollut loukkaus häntä kohtaan.
En opi koskaan ymmärtämään miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä halutaanko asia tahallaan käsittää väärin vai ovatko nämä kirjoittajat oikeasti niitä ahdistelijoita? Metoo-asia koskee myös miehiä, siis uhreina. Kevin, Corey, toinen Corey. On miesuhreja, on pikkupoikia joita on ahdisteltu. Ahdistelija voi olla mies, aikuinen, nainen. Ahdistelu on aina väärin eikä flirtillä ole sen kanssa mitään tekemistä.
Ahdistelu on epämiellyttävää ja sitä ei pidä harrastaa. Minä vastustan tuota. Mutta vastustan vielä enemmän #meetoo kampanjaa ja sitä kuinka oikeusvaltioperiaate ohitettiin ja ihmisiä maalitettiin vain syytösten perusteella. Noin ei ainakaan minua saa mukaan taistelemaan ahdistelua vastaan. Päinvastoin.
Mitenkäs itse olet taistellut?
En ole ahdistellut ketään. Tuo tuli ensimmäisenä mieleen.
Mitalinko tuosta taistelusta ansaitset?
En ollut hakemassa tunnustusta. Entäs te täällä palstalla meuhkaavat naiset. Kuinka monen miehen kuvittelette muuttaneen käytöstä teidän takia? Entäs kuinka monessa tapauksessa suhtautuminen ja käytös naisiin on parantunut tiedän vaikutuksesta ja kuinka usein suunta on toiseen suuntaan?
Fakta on että pieni joukko miehiä kohtelee naisia kusipäisesti. Tuon kun pystyisitte tunnustamaan, niin olisi helpompi saada myös miehet tukemaan tavoitetta.
Pieni joukko miehiä kohtelee naisia kusipäisesti. Muut taas ovat niin kivoja ja kunnioittavia, että he ovat ehkä valmiita tukemaan naisiin kohdistuvan ahdistelun loppumista SILLÄ EHDOLLA, että naiset ottavat jatkuvasti heidän tunteensa huomioon ja pitävät huolen ensisijaisesti siitä, että heille ei tule syyllistetty olo eikä heille puhuta ikävään sävyyn. Jos näille "hyville miehille" tulee keskustelusta hyökkäävä tai epäreilu kuva naisten puhuessa ahdistelusta omasta kokemuksestaan, niin onhan se aivan ymmärrettävää, että seksuaalisen ahdistelun uhrit eivät enää kiinnosta ja suhtautuminen naisiin ylipäätään huononee. Vau.
Niin. Noinhan se menee. Kaikessa on aina ja iänkaikkisesti kyse miehestä ja hänen egostaan. Uhrinkin täytyy ansaita puolustus mieheltä hyväilemällä sitä egoa. Saa olla kaksi kertaa miehen kynnysmattona. Miten etuoikeutettua.
Ja naisille kaikessa on aina kyse naisesta, mikä tässä nyt on yllättävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä halutaanko asia tahallaan käsittää väärin vai ovatko nämä kirjoittajat oikeasti niitä ahdistelijoita? Metoo-asia koskee myös miehiä, siis uhreina. Kevin, Corey, toinen Corey. On miesuhreja, on pikkupoikia joita on ahdisteltu. Ahdistelija voi olla mies, aikuinen, nainen. Ahdistelu on aina väärin eikä flirtillä ole sen kanssa mitään tekemistä.
Ahdistelu on epämiellyttävää ja sitä ei pidä harrastaa. Minä vastustan tuota. Mutta vastustan vielä enemmän #meetoo kampanjaa ja sitä kuinka oikeusvaltioperiaate ohitettiin ja ihmisiä maalitettiin vain syytösten perusteella. Noin ei ainakaan minua saa mukaan taistelemaan ahdistelua vastaan. Päinvastoin.
En ollut hakemassa tunnustusta. Entäs te täällä palstalla meuhkaavat naiset. Kuinka monen miehen kuvittelette muuttaneen käytöstä teidän takia? Entäs kuinka monessa tapauksessa suhtautuminen ja käytös naisiin on parantunut tiedän vaikutuksesta ja kuinka usein suunta on toiseen suuntaan?
Fakta on että pieni joukko miehiä kohtelee naisia kusipäisesti. Tuon kun pystyisitte tunnustamaan, niin olisi helpompi saada myös miehet tukemaan tavoitetta.
Ei kai kukaan ole ikinä väittänytkään, että kaikki miehet olisi ahdistelevia kusipäitä? Se on nyt ihan omaa tulkintaa tästä keskustelusta. Mutta ei se poista sitä faktaa, että lähes kaikille naisille on tullut vastaan yksi tai useampi semmoinen, ja se on ihan oikea ongelma. Sitähän tässä ketjussa on yritetty jankata sivutolkulla, että olisi ihan kaikkien etu että nämä ääliöt olisi lähestymättä naisia. Mutta ei, miehet ei näköjään suostu näkemään oman sukupuolensa edustajissa mitään vikaa vaan loukkaannutaan ja uhriudutaan, kun naiset uskaltaa kertoa tulleensa ahdistelluiksi joidenkin miesten toimesta.
Edelleenkään: kenelläkään ei ole mitään niitä normaaleja fiksusti käyttäytyviä miehiä vastaan. Mutta riittävän monet huonot kokemukset saa kyllä naisen kuin naisen suhtautumaan epäluuloisesti kaikenlaisiin lähestymisyrityksiin. Jos nainen kohtaisi vain niitä fiksuja lähestymisiä niin suhtautuminen olisi paljon positiivisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ole ikinä väittänytkään, että kaikki miehet olisi ahdistelevia kusipäitä? Se on nyt ihan omaa tulkintaa tästä keskustelusta. Mutta ei se poista sitä faktaa, että lähes kaikille naisille on tullut vastaan yksi tai useampi semmoinen, ja se on ihan oikea ongelma. Sitähän tässä ketjussa on yritetty jankata sivutolkulla, että olisi ihan kaikkien etu että nämä ääliöt olisi lähestymättä naisia. Mutta ei, miehet ei näköjään suostu näkemään oman sukupuolensa edustajissa mitään vikaa vaan loukkaannutaan ja uhriudutaan, kun naiset uskaltaa kertoa tulleensa ahdistelluiksi joidenkin miesten toimesta.
Edelleenkään: kenelläkään ei ole mitään niitä normaaleja fiksusti käyttäytyviä miehiä vastaan. Mutta riittävän monet huonot kokemukset saa kyllä naisen kuin naisen suhtautumaan epäluuloisesti kaikenlaisiin lähestymisyrityksiin. Jos nainen kohtaisi vain niitä fiksuja lähestymisiä niin suhtautuminen olisi paljon positiivisempaa.
Ja mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän hän saa miehiltä huomiota ja myös niitä huonoja kokemuksia, törkeyksiä ja lääppimistä. Joten defenssit on ehkä herkemmässä tulkitsemassa huomion negatiivisesti. On ihan ok pyytää ystävällisesti sitä Pirkkoa kahville, mutta jos Pirkkoa on pyytänyt kahville jo työpaikan Rane, Mikko, Esko ja Olavi edellisen viikon aikana niin kyllä se alkaa jo v*tuttaa kun itse haluaisi tehdä rauhassa töitä ja toiset ajattelee vaan treffeille lähtöä.
Täällä on taas palstan peräkammarin pojat ja palstamammat ulisemassa.
Peräkammarin pojat eivät tule ikinä naisia pokaamaan. Palstamammat valittavat ahdistelusta jota eivät ole ikinä kokeneet, sillä yksikään mies, ei edes edellä mainittu peräkammarin poika, halua lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen tyttö yläkoulusta asti on kokenut kouluterveyskyselyn mukaan seksuaalista ahdistelua. Luulisi että nämä lukemaat saisivat miehet hieman miettimään mieskulttuuria ja ehkä pikkasen häpeämään jos häpeämisen aihetta on. Joka. toinen. tyttö.
En näe että suurta miesten itsehillinnän ja asiallisuuden kasvua olisi tapahtunut. Tai onko sitten kohderyhmä vain siirtynyt nuorempiin tyttöiihin kun aikuisia naisia ei enää kehtaa ahdistella.
Olisikohan syynä maahantuonti? Tuntuu kuin ei ns. kantasuomalaisilla on suurempi kiinnostus nuoriin tyttöihin. Onhan tuota suomalaisissakin, mutta tuo on syy miksi ahdistelutapaukset eivät laske.
Jos sulla ei ole muuta todistetta kuin mututuntuma, niin et voi esittää tuollaisia väitteitä.
Moni suomalainen mies tuntuu ajattelevan noin, että nimenomaan muualta tulevat ovat niitä ahdistelijoita, ja suomalaiset miehet kunnollisia ja rehtejä. Ei se välttämättä aina niin mene.
Ei todellakaan mene. Kun olin yläasteella 90-luvun lopulla, silloinkin oli ahdistelua. Meidän koulussa ei ollut yhden ainutta ulkomaalaista.
Tosin se ahdistelu tapahtui ihan oman ikäisten tai vähän vanhempien poikien suunnalta. Ei pelkästään pervojen aikuisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ole koskaan uskallettu lähestyä XDDDDDDDDDDDD paitsi ulk. miekkoset. Suom. vain tölläilevät menemään.
"Uskallettu" 😄 joo, siitähän tässä on kyse.
Olette saattaneet huomata että harvemmin näkee kauniita suomalaisia naisia ulkomaalaisten miesten kanssa mutta lihavia ja rumia näkyy useinkin.
Olen eri, ja otan kantaa vain tuohon "harvemmin näkee kauniita suomalaisia naisia ulkomaalaisten miesten kanssa"-kohtaan.
Omassa tuttavapiirissä nimenomaan kauniilla naisilla on usein ulkomaalainen mies.
Yksikin tuttu nainen on aivan kuin Monica Bellucci nuorena, ja naimisissa arabiiiimiehen kanssa.
Toinen kaunotar on norjalaisen miehen kanssa, kolmas ranskalaisen.
Yksi kauneimmista naisista jonka tiedän, oli nuorempana ruotsalaisen miehen kanssa ja nykyään hänelläkin on ranskalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä, että kaikki voittavat kun miehet, jotka eivät erota ahdistelua aloitteista, eivät tee mitään. Vilpittömästi.
Ja ei, en ole huomannut minkäänlaista muutosta omassa ympäristössäni.
Ei ole mitään eroa ahdistelun ja aloitteen välillä.
Epätoivottu aloite on ahdistelua.
Kysyn vilpittömästi: etkö ihan oikeasti ymmärrä eroa noiden kahden välillä vai trollaatko? En näe sinulle sosiaalisessa elämässäsi kovin valoisaa tulevaisuutta, jos olet vakavissasi.
Mutta ehkä syvällä sisimmässäsi tiedät sen jo itsekin.
Jos Pertti pyytää Pirkkoa kohteliaasti kahville ja Pirkko ei tahdo, niin kyseessä on ahdistelu.
Jos Pertti pyytää Pirkkoa kohteliaasti kahville ja Pirkko suostuu, niin kyseessä ei ole ahdistelu.
Mitä kohtaa et ymmärrä?
Eli siis naisten ajatukset täytyy etukäteen jotenkin lukea että uskaltaa pyytää kahville? Kertokaa naiset sitten miten toisten ajatuksia pystyy lukemaan?
Jos Pirkko on työkaveri, niin siinä kannattaa miettiä muutamaan kertaan pyytääkö Pirkkoa kahville vai ei. Miten hyvin he tuntevat toisensa vai onko toinen vain nimeltä ja naamalta tuttu. Osalla porukasta on periaate, että kuormasta ei syödä eli työkavereihin ei sekaannuta.
Tuntemattomia ei kannata kahville pyytää. Jos Pirkko on tuttu jollain muulla tapaa, vaikka kaverin tyttöystävän sisko, niin sitten Pirkkoa voi pyytää kahville.
Spontaani uusiin ihmisiin tutustuminen on siis mahdotonta, hyvä tietää
On se varmaan, jos sosiaaliset kykysi ovat kovin rajoittuneita. Mulla on spontaani tutustuminen uusiin ihmisiin onnistunut varsin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen tyttö yläkoulusta asti on kokenut kouluterveyskyselyn mukaan seksuaalista ahdistelua. Luulisi että nämä lukemaat saisivat miehet hieman miettimään mieskulttuuria ja ehkä pikkasen häpeämään jos häpeämisen aihetta on. Joka. toinen. tyttö.
En näe että suurta miesten itsehillinnän ja asiallisuuden kasvua olisi tapahtunut. Tai onko sitten kohderyhmä vain siirtynyt nuorempiin tyttöiihin kun aikuisia naisia ei enää kehtaa ahdistella.
Olisikohan syynä maahantuonti? Tuntuu kuin ei ns. kantasuomalaisilla on suurempi kiinnostus nuoriin tyttöihin. Onhan tuota suomalaisissakin, mutta tuo on syy miksi ahdistelutapaukset eivät laske.
Niin, löytyyhän se syntipukki aina jostain muualta, ettei tarvitse miettiä omaa tai muiden suomalaisten miesten käytöstä. Tympeää. Minua ovat ahdistelleet vain kantasuomalaiset miehet. Kiitos vaan teille!
Ahdistelutapaukset eivät laske vaan päinvastoin kasvavat koko ajan juuri siitä syystä, että suomalaiset miehet kieltävät koko asian olemassaolon ellei se toimi heidän maahanmuutt*kriittisen ajattelunsa polttoaineena. Muuten se ei kiinnosta pennin vertaa, vaikka siitä kärsii ja on aina kärsinyt suuri osa tytöistä.
Te olette tehneet hyvin vaikeaksi puolustaa teidän näkökulmaa. Kannattaa yrittää toista lähestymiskulmaa, niin ehkä tulee sympatiaa. V*ttuilulla ja haukkumisella harvoin saa puolustajia.
Ei tartte puolustaa. Kunhan jätätte tytöt rauhaan ja pidätte ainakin heidän puoltaan, vaikka aikuiset naiset kuinka ketuttaisi. Me pärjätään ilman teidän puolustamista ihan niinkuin tähänkin asti, mutta olisi kunniallista olla lasten ja nuorten naisten puolella.
Pitääkö jättää rauhaan vai pitää puolta?
Nuorilla miehillä on suurin syrjäytymisriski yhteiskunnassa, mutta pitääkö silti olla vain nuorten naisten puolella, vaikka pärjäävät ilmankin?
Feminismillä pilaat kyllä paremmankin elämän.
Eikö onnistu olla nuorten naisten puolella, kun heitä ahdistellaan ja nuorten miesten puolella, kun heillä menee huonosti? Sun resurssit riittää vain jompaan kumpaan? Vai ovatko nämä mielestäsi jotenkin keskenään vastakkain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten sinut on kasvatettu, mutta minun lähipiiriini kuuluvat miehet ovat tavanneet tehdä oikein ja auttaa apua tarvitsevia ihan siksi, että se on oikein. Ei siksi, että se on heille hyvin perusteltu ja oikein toimiminen on tehty heille helpoksi ja miellyttäväksi. He nappaavat kiinni tielle karanneen koiran vaikka se purisikin, ja vievät väärään laatikkoon tulleet postit naapurille, vaikka se naapuri olisikin aiemmin syyttänyt postiensa varastamisesta. Ei oikein tekeminen edellytä sitä, että heitä olisi kohdeltu erityisen hyvin tai heihin ei kohdistuisi mitään vaaraa. Normaaleja suoraselkäisiä miehiä.
Ehkä tällainen malli on sinun näkökulmastasi aivan liikaa vaadittu mieheltä, ihmisluonnon vastaista?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas palstan peräkammarin pojat ja palstamammat ulisemassa.
Peräkammarin pojat eivät tule ikinä naisia pokaamaan. Palstamammat valittavat ahdistelusta jota eivät ole ikinä kokeneet, sillä yksikään mies, ei edes edellä mainittu peräkammarin poika, halua lähestyä.
Sepä se kun tätäkin umpitavallista palstamammaa on ahdistelu monta kertaa. En osaa edes kuvitella minkälaista on jollain oikeasti hyvännäköisellä.
Koronakin varmaan vaikuttaa. Ihmiset ovat harjaantuneet netin käyttämisessä ja tulleet kömpelömmiksi livekontakteissa.
Mihin naista tarvitaan kun on porno? Voittaa naisen 100-0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, löytyyhän se syntipukki aina jostain muualta, ettei tarvitse miettiä omaa tai muiden suomalaisten miesten käytöstä. Tympeää. Minua ovat ahdistelleet vain kantasuomalaiset miehet. Kiitos vaan teille!
Ahdistelutapaukset eivät laske vaan päinvastoin kasvavat koko ajan juuri siitä syystä, että suomalaiset miehet kieltävät koko asian olemassaolon ellei se toimi heidän maahanmuutt*kriittisen ajattelunsa polttoaineena. Muuten se ei kiinnosta pennin vertaa, vaikka siitä kärsii ja on aina kärsinyt suuri osa tytöistä.
Te olette tehneet hyvin vaikeaksi puolustaa teidän näkökulmaa. Kannattaa yrittää toista lähestymiskulmaa, niin ehkä tulee sympatiaa. V*ttuilulla ja haukkumisella harvoin saa puolustajia.
Ei tartte puolustaa. Kunhan jätätte tytöt rauhaan ja pidätte ainakin heidän puoltaan, vaikka aikuiset naiset kuinka ketuttaisi. Me pärjätään ilman teidän puolustamista ihan niinkuin tähänkin asti, mutta olisi kunniallista olla lasten ja nuorten naisten puolella.
Ensin syytetään että pitäisi kiinnostaa, mutta sitten ei tarvitse kiinnostaa. Yleistyksesi on myös mahtavaa.
Joka toinen tyttö on tullut seksuaalisesti ahdistelluksi. Jätän tämän "yleistyksen" nyt vain tähän ja siirryn muihin puuhiin.
Jos yksi kusipää ahdistelee yhtä tyttöä päivässä. Se tekee 356 tyttöä vuodessa ja jos tuo jatkaa kymmenen vuotta niin ...
Eli ehkä jopa sinä ymmäristi asian. Ahdistelijoiden lukumäärä ei ole yksi yhteen urien kanssa.
Onko joku jossain väittänyt että olisi? Yksi uhri voi olla monen uhri, yksi ahdistelija voi ahdistella montaa uhria. So?
Ok. Ymmärrän. Sinun on kovin vaikea käsittään että suurin osa miehistä EI ahdistele naisia, saati lapsia. Vaikka sinä et asiaa ymmärrä, ei tee siitä faktaa. Yleistyskommentti liittyi tuohon.
Mutta iso osa miehistä ei myöskään tee mitään, vaikka tietää sen yhden tutun/kollegan/sukulaisen tms. ahdistelevan. Sekin on osa ongelmaa.
Minkälaisissa töissä edes on aikaa alkaa iskemään työkavereita? Jossain konttoreilla istumatyössä, jossa on vähän tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Mihin naista tarvitaan kun on porno? Voittaa naisen 100-0
Varmaan moni tykkää kun on lämmin ja elävä kumppani, jonka kanssa voi vaikka lisääntyä? Toiset tyytyy vähempään eikä siinä mitään.