Tunnistatko Unelmien Poikamiestytöissä ne hyvät miehet?
Erotatko ns. alfaurokset, hyvännäköiset, machot, jotka eivät kykene pitkään parisuhteeseen näistä kilteistä hyvistä miehistä?
Esim. eka bachelorette Trista valitsi Ryanin, ovat vieläkin yhdessä ja saaneet lapsia. Itse näin Ryanista, että on ns. kiltti, hyvä mies. Tässä tuoreimmat kuulumiset: http://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/trista-sutter-surprised-ryan-sutter-with-camping-trip-for-birthday-2014219
Ja sitten tietty tämä Ashley ja J.P. J.P.stä näki heti, että on kiltti ja hyvä mies. Näettekö muut samalla tavalla, esim. ihan livenä tuolla jossain myös? Vai haksahdatteko näihin renttuihin?
J.P. http://www.usmagazine.com/celebrity-moms/pictures/jp-and-ashley-baby-20141410/41443
Kommentit (21)
Kyllä sarjaa katsoessani muodostan käsityksiä miehistä, mutta se mitä meille näytetään on aika editoitua ja valikoitua. Siksi voi syntyä ihan vääriä käsityksiä. Esim. nyt päättyneessä esityskaudessa Ames vaikutti äärimmäisen kunnolliselta ja herkältä unelmavävyltä, mutta niinpä vain hänkin on mennyt sittemmin mukaan Bachelor Padiin, joka on mitä rasvaisinta roskaa. Gillianin kaudelta muistelen, että hänen valitsemansa Ed ei vaikuttanut sarjan aikana miltään sialta, mutta myöhemmin paljastui hänen pyörittäneen kotipuolessa useita "vakituisia" tyttöystäviä samaan aikaan kun touhusi Gillianin kanssa.
JP vaikutti alusta asti tosi luotettavalta ja mukavalta. En tajua miten typerä se ashleyn sisko oli haukkuessaan JP:tä! Onneksi Ashley piti päänsä eikö uskonut (kateellista?) siskoaan. Vaikea uskoa että JP :n ja kälynsä välit ovat vieläkään parhaat mahdolliset huonon alun jälkeen.
Näytetäänkö Bachelor Pad Suomessa?
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:21"]JP vaikutti alusta asti tosi luotettavalta ja mukavalta. En tajua miten typerä se ashleyn sisko oli haukkuessaan JP:tä! Onneksi Ashley piti päänsä eikö uskonut (kateellista?) siskoaan. Vaikea uskoa että JP :n ja kälynsä välit ovat vieläkään parhaat mahdolliset huonon alun jälkeen.
[/quote]
Mielenkiintoisia nää mielikuvat. Mä oon nähnyt kyseistä ohjelmaa tasan yhden jakson - juuri tämän siskodraaman. Musta se poikamiestyttö vaikutti olevan tyhmä ku saapas, ja ymmärsin hyvin isosiskoa. J.P. vaikutti semmoselta perus kusipäämieheltä, enkä tykännyt yhtään siitä tyylistä millä se alkoi eristää sitä muijaa siskostaan saman tien kun kävi ilmi, että sisko ei ehkä kiljukaan riemusta. Se toinen (Ben?) vaikutti ihan mukavalta.
J.P oli ihana! Olin tosi onnellinen että ashley valitsi itelleen rauhallisen ja fiksun miehen, hyvää vastapainoa.
J.P. ja Ashley ovat yhä yhdessä, sarja kuvattu 2012 alkuvuodesta ja kuukausi sitten saivat vauvan.
Eka jakson jälkeen minulle jäi hyvä kuva Williamista ja Amesista. Ames piti tyylinsä, mutta William hieman upposi =)
Sama juttu. William paljastui siaksi. Aluksi oli tosi hyvä kandidaatti
Olen seurannut jo useamman vuoden Unelmien poikamies ja -tyttö -sarjoja. Kyllä sieltä yleensä nämä sympaattiset ja hyvät miehet tunnistaa. Tosin kyllä nämä rentut ovat uskomattoman seksikkäitä ja karismaattisia, etten yhtään ihmettele naisten menevät sekaisin heistä. Joskus on kiva leikkiä ajatusleikkinä, mitä tapahtuisi, jos olisi itse Unelmien poikamiestyttönä sarjassa. Varmaan tulisi useamman rentun kanssa suudeltua, mutta lopuksi yrittäisin valita sen kunnollisen miehen sieltä joukosta.. :)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:21"]JP vaikutti alusta asti tosi luotettavalta ja mukavalta. En tajua miten typerä se ashleyn sisko oli haukkuessaan JP:tä! Onneksi Ashley piti päänsä eikö uskonut (kateellista?) siskoaan. Vaikea uskoa että JP :n ja kälynsä välit ovat vieläkään parhaat mahdolliset huonon alun jälkeen.
[/quote]
Mielenkiintoisia nää mielikuvat. Mä oon nähnyt kyseistä ohjelmaa tasan yhden jakson - juuri tämän siskodraaman. Musta se poikamiestyttö vaikutti olevan tyhmä ku saapas, ja ymmärsin hyvin isosiskoa. J.P. vaikutti semmoselta perus kusipäämieheltä, enkä tykännyt yhtään siitä tyylistä millä se alkoi eristää sitä muijaa siskostaan saman tien kun kävi ilmi, että sisko ei ehkä kiljukaan riemusta. Se toinen (Ben?) vaikutti ihan mukavalta.
[/quote]
Sisko vastusti koska JP tulee muuttamaan perheen dynamiikkaa. Se söpö kaveri olIsi solahtanut perheeseen ja mikään ei olisi muuttunut. Tämä JP on energialtaan yhtä voimakas kuin Ashleyn sisko, eli siis kilpailija siskolle. Jos sisko ei hyväksy tätä, se tulee vaikuttamaan myös Ashleyn suhtautumiseen siskoonsa ja aiheuttaa tämän " eristymisen". JPn kanssa Ashley aloittaa uuden elämän, BENin kanssa olisi jatkanut vanhaa elämää.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:21"]JP vaikutti alusta asti tosi luotettavalta ja mukavalta. En tajua miten typerä se ashleyn sisko oli haukkuessaan JP:tä! Onneksi Ashley piti päänsä eikö uskonut (kateellista?) siskoaan. Vaikea uskoa että JP :n ja kälynsä välit ovat vieläkään parhaat mahdolliset huonon alun jälkeen. [/quote] Mielenkiintoisia nää mielikuvat. Mä oon nähnyt kyseistä ohjelmaa tasan yhden jakson - juuri tämän siskodraaman. Musta se poikamiestyttö vaikutti olevan tyhmä ku saapas, ja ymmärsin hyvin isosiskoa. J.P. vaikutti semmoselta perus kusipäämieheltä, enkä tykännyt yhtään siitä tyylistä millä se alkoi eristää sitä muijaa siskostaan saman tien kun kävi ilmi, että sisko ei ehkä kiljukaan riemusta. Se toinen (Ben?) vaikutti ihan mukavalta.
[/quote]
Yhden jakson perusteella tuskin kannattaa tähän keskusteluun osallistua. Ashley oli hyvin lämmin ja mukava nainen, ajatteli tosi syvällisesti päätöksiä tehdessä ja oli mielestäni todella järkevä. Hän oli aikaisempiin naisiin verrattuna hyvin haavoittuva, hieman epävarma, mutta niin inhimillinen. J.P. puolestaan oli alusta alkaean todella sympaattinen ja hänestä näki, että hänellä on suuri sydän. Sopivat todella hyvin yhteen ja on ihana lukea, että rakkaus on kestänyt ja ovat saaneet vauvan. Ashleyn sisko on kertonut julkisuudessa, että jaksot nähdessää hän tajusi heti J.P:n olevan oikea Ashleylle. Vaikka televiossa näytetään vain muutama jakso, täytyy muistaa, että sarjaa kuvattiin 2 kuukautta eli on se aika pitkä aika tutustua ja muodostaa mielipiteitä toisesta ihmisestä.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:21"]JP vaikutti alusta asti tosi luotettavalta ja mukavalta. En tajua miten typerä se ashleyn sisko oli haukkuessaan JP:tä! Onneksi Ashley piti päänsä eikö uskonut (kateellista?) siskoaan. Vaikea uskoa että JP :n ja kälynsä välit ovat vieläkään parhaat mahdolliset huonon alun jälkeen. [/quote] Mielenkiintoisia nää mielikuvat. Mä oon nähnyt kyseistä ohjelmaa tasan yhden jakson - juuri tämän siskodraaman. Musta se poikamiestyttö vaikutti olevan tyhmä ku saapas, ja ymmärsin hyvin isosiskoa. J.P. vaikutti semmoselta perus kusipäämieheltä, enkä tykännyt yhtään siitä tyylistä millä se alkoi eristää sitä muijaa siskostaan saman tien kun kävi ilmi, että sisko ei ehkä kiljukaan riemusta. Se toinen (Ben?) vaikutti ihan mukavalta.
[/quote]
Yhden jakson perusteella tuskin kannattaa tähän keskusteluun osallistua. Ashley oli hyvin lämmin ja mukava nainen, ajatteli tosi syvällisesti päätöksiä tehdessä ja oli mielestäni todella järkevä. Hän oli aikaisempiin naisiin verrattuna hyvin haavoittuva, hieman epävarma, mutta niin inhimillinen. J.P. puolestaan oli alusta alkaean todella sympaattinen ja hänestä näki, että hänellä on suuri sydän. Sopivat todella hyvin yhteen ja on ihana lukea, että rakkaus on kestänyt ja ovat saaneet vauvan. Ashleyn sisko on kertonut julkisuudessa, että jaksot nähdessää hän tajusi heti J.P:n olevan oikea Ashleylle. Vaikka televiossa näytetään vain muutama jakso, täytyy muistaa, että sarjaa kuvattiin 2 kuukautta eli on se aika pitkä aika tutustua ja muodostaa mielipiteitä toisesta ihmisestä.
[/quote]...hmm jaa no on se kumma kun se Bentley olisi kiinnostanut ihan viimeiseen asti vaikka oli sitä aikaa tutustua ja muodostella.
Ameshan on ihan hölmö, en ihmettele ettei koulu oikein sujunut. Ilmeisesti hyvät perinnöt (?) saanut ja voi nyt matkustella ja olla naistenmiehenä. Sellainen tossukka, joka ei edes oikein tiedä mitä haluaa muttei osaa sanoa Ei.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:59"]
Ameshan on ihan hölmö, en ihmettele ettei koulu oikein sujunut. Ilmeisesti hyvät perinnöt (?) saanut ja voi nyt matkustella ja olla naistenmiehenä. Sellainen tossukka, joka ei edes oikein tiedä mitä haluaa muttei osaa sanoa Ei.
[/quote]
Lisään vielä, että just JP:stä huokui sellainen terve itseluottamus ja uskalsi näyttää, että haluaa Ashleyn. Miehekäs, ei pelkää näyttää mustasukkaisuuttaan. En ihmettele, että Ashleykin hullaantui. Nainen haluaa tuntea olevansa ainutlaatuinen ja JP osaa sen näyttää.
[/quote]Mihin hänen olisi pitänyt sanoa ei?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:44"]
[/quote]
[/quote]...hmm jaa no on se kumma kun se Bentley olisi kiinnostanut ihan viimeiseen asti vaikka oli sitä aikaa tutustua ja muodostella.
[/quote]
Bentley lähti alkuvaiheessa, olisiko ollut jo neljännessä jaksossa? En osaa sanoa, kuinka monta päivää olivat tutustuneet. Bentley oli tyypillinen naistenmies, uhkui itsevarmuutta ja sanoi Ashleylle ne kaikki klassiset, mitä jokainen nainen hakuaa mieheltä kuulla. Lisäksi vielä, kun Ashleyn jaksolla ollut toinen nainen varoitteli miehestä, siihen tuli jotain kielettyä hedelmää ja Ashley (hyvä sydämisenä) halusi varmasti löytää miehestä ne positiiviset puolet ja ei halunnut uskoa, että pienen lapsen isä todellakin voi olla valehtelija ja huijari. Ashley oli niin hyväuskoinen, etten ihmettele yhtään hänen langenneet Benteyn pauloihin.
[/quote]
Miten muistan päinvastoin? Ames oli varakkaasta perheestä, mutta käsittääkseni hän oli Harvardin (tai miten kirjoitetaan käynyt) käynyt ja muutenkin älykkö. Todella hyvätapainen, mutta naisista ei niin paljoa kokemusta.
Hauska kommentti: tutustuivat 2012 ja ovat vielä yhdessä. :)
En ole katsonut sarjaa pitkään aikaan. Minua häiritsee ns. ristiinmuhinoiminen, koska kannatan uskollisia parisuhteita.