Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö miehesi suihkussa ennen suuseksiä?

Vierailija
21.11.2014 |

vai voisitko sekstailla jos miehesi olisi käynyt esim. 2 päivää sitten suihkussa...

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 18:07"]

Kuulostaapa hassulta, että erikseen täytyy käydään pesulla ennen seksiä. Eikö teidän miehet osaa pitää hygieniastaan huolta? Oma mies tuoksuu ja maistuu hyvältä ilman jatkuvaa ruiskutteluakin.

[/quote]

Niin, me molemmat käymme suihkussa päivittäin ja vaihdamme puhtaat alusvaatteet päivittäin, mutta käymme silti suihkussa myös aina ennen seksiä.  

Vierailija
42/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:07"]Mä en ota suihin, jos mies ei ole ensin pessyt penistään.
[/quote]

Sama homma. Kiltisti se mies aina käy pesulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä niin ahdistavaa porukkaa. Onko teillä edes seksielämää ollenkaan kun mietitte miten kaikki voisi olla mahdollisimman steriiliä?

Vierailija
44/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä onko kyse steriiliydestä vaan siitä että se haisee melko eltaantuneelle jos ei ole suurin piirtein just tai vähänaikaa sitten pesty.

En ota extempore suihin vaikka mies panisi millä äänellä. En myöskään oleta että alkais lipsutteleen mua jos en olisi pessyt. Kerran mies väkisin halusi, vaikka sanoin etten ole just käynyt pesulla.No sitten se tuli mun naaman eteen hönkäileen ja voi luoja sitä vitun hajua mikä sen naamasta tuli- hyi saatana! Sen jälkeen en ole ikinä anatnut nuolla ilman huolellista pesua! Ja tiedoksenne että aamulla olin käynyt pikaiseen suihkussa ja ei ollut mtn tulehduksia vaan mulla ehkä voimakkaampaa se juuston eritys...

Vierailija
45/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarvitse ihan äskettäin pesty olla, mutta mitä puhtaampi sen parempi :)

Vierailija
46/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta viikon vanha töhnä on hyvän makuista

Vierailija
47/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ota suihin, jos mies ei ole ensin pessyt penistään.

Vierailija
48/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:07"]Mä en ota suihin, jos mies ei ole ensin pessyt penistään.
[/quote]

Lisäänpä vielä, että yksikään mies ei ole pitänyt sitä kohtuuttomana vaatimuksena :D

Vierailija
49/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun pesee kullin.

Vierailija
50/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, pitänee kysyä kotiapulaiselta.

Vierailija
51/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse hiuksia pestä, mutta kyllä muna pitää pestä suoraan ennen suihinottoa. Miehet eivät pyyhi kusemisen jälkeen eivätkä yleensä vaihda alushousujaan päivittäin. Niin ja hikoilevatkin enemmän. En itsekään rupea nuoltavaksi ellen ole pessyt paikkoja.

Vierailija
52/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä en likaista naamaa reisieni väliin huoli.

Vierailija
53/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pesee jos haluaa suuseksiä, ja pesee yleensä muutenkin ennen seksiä. En todellakaan ota pesemätöntä suuhun eikä kyllä mies antaisikaan, on muuten itse siitä vielä tarkempi.

Vierailija
54/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:07"]

Mä en ota suihin, jos mies ei ole ensin pessyt penistään.

[/quote]Sama

Vierailija
55/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa esim yhden illan juttuja kun ei tiedä missä se kalu on sinä iltana uinut ja mitä eritteitä siimä voi olla. Sama voi olla tietysti joillain perheen isilläkin. Hyyyiii!!!
Että vaatikaa pesulle ensimmäiseksi.

Vierailija
56/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:27"]Ajatelkaa esim yhden illan juttuja kun ei tiedä missä se kalu on sinä iltana uinut ja mitä eritteitä siimä voi olla. Sama voi olla tietysti joillain perheen isilläkin. Hyyyiii!!!

[/quote]
Yhdenillanjutuilta ei oteta paljaana poskeen, ei kiinnosta herpekset ja muut taudit!

Vierailija
57/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:27"]Ajatelkaa esim yhden illan juttuja kun ei tiedä missä se kalu on sinä iltana uinut ja mitä eritteitä siimä voi olla. Sama voi olla tietysti joillain perheen isilläkin. Hyyyiii!!!

[/quote]
Yhdenillanjutuilta ei oteta paljaana poskeen, ei kiinnosta herpekset ja muut taudit!
[/quote]

Okei. En ole ikinä harrastanut ainuttakaan yhden illan juttua enkä tule harrastamaankaan :)

Vierailija
58/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pesee peniksensä kerran päivässä ja jos on esim. pessyt aamulla, niin ei tarvitse illalla pestä uudestaan suuseksin takia.

Vierailija
59/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei apua! Päivän naurut tästä ketjusta :DD
Ketä kiinnostaa penisten pesemiset? :D

Vierailija
60/64 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystäväni kalu on aina puhdas. Käy päivittäin suihkussa tietysti, en tiedä peseekö vielä erikseen penistä jossain välissä. Mutta ei tarvi ennen seksiä erikseen passittaa pesulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan