Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myin "vahingossa" läpipaskan kiinteistön kalliilla.

Vierailija
29.09.2021 |

No vähän välittäjä auttoi keksimällä mainoslauseita kuten peruskorjattu ja ei tulossa remontteja.

Nyt ostaja maalittaa mua ja vaatii rahoja ylihintaisesta homehtuvasta rähjästä takaisin.

Minä ja lähipiirini ei ymmärretä miksi laki ei suojele minua. Miksi myydessä ei saa keksiä omia mainoslauseita? Miksi myyjän pitää vastata myymästä omaisuudestaan? Eikö olis reilumpaa että kaikki saisi valehdella, liioitella ja vähätellä miten haluaa. Ostajan vika jos uskoo.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä on se joka maksaa. Case closed.

Vierailija
2/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olet uhri. Voisinko saada tilinumerosi, niin laittaisin vähän rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistön omistaja on vioista vastuussa 5 vuotta myymisen jälkeen. Etkö tiennyt?

Vierailija
4/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan käräjille.

Vierailija
5/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinteistön omistaja on vioista vastuussa 5 vuotta myymisen jälkeen. Etkö tiennyt?

En voi hyväksyä sitä. Miksi minä joutuisin maksamaan ostajan remontit. Ainahan sitä vanhassa talossa jotain remonttia tulee.

Vierailija
6/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalat viisi vuotta edessä, jaxuhalit.

Vierailija
7/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole mikään 5 vuoden takuu. Kaikki mitä on näkynyt ja kerrottu on poissa laskuista. Jotkut idiootit luulevat että se on takuu ja sitten on niitä pitkiä oikeusjuttuja, joissa voittaa vain juristit.

Vierailija
8/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olet uhri. Voisinko saada tilinumerosi, niin laittaisin vähän rahaa.

En voi hyväksyä lahjoituksia remonttiin. Sen sijaan, jos haluat maksaa kuohuviinini ja lapseni ratsastuksen, raha kelpaisi.

9/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caveat emptor!

Vierailija
10/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olisi yllättänyt jos olisit ollut rehellinen myyjä ainahan myyjät valehtelee

Vierailija
11/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole mikään 5 vuoden takuu. Kaikki mitä on näkynyt ja kerrottu on poissa laskuista. Jotkut idiootit luulevat että se on takuu ja sitten on niitä pitkiä oikeusjuttuja, joissa voittaa vain juristit.

Takuusta ei ole puhunut kukaan muu kuin sinä. 

Vierailija
12/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! ❤️❤️❤️ Ehkä pieni Levin-matka niillä roposilla joita julma ulosotto ei ole vienyt voisi virkistää? 🍾

Vierailija
13/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi hyväksyä sitä. Miksi minä joutuisin maksamaan ostajan remontit. Ainahan sitä vanhassa talossa jotain remonttia tulee.

Niin tulee, mutta kuvauksesi homehtuvasta rähjästä viestii vähän laajemmasta ongelmasta ja siitä, että totuutta on piiloteltu ostajalta.

Vierailija
14/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun muassa tämän vuoksi en enää koskaan halua omistaa yhtään ainutta kiinteistöä. Kokeiltu on. Vuokraan ja annan muiden murehtia ja kantaa omistamisen vastuut. Sijoituksillekin saa helpomman tuoton muualta.

Vierailija
15/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Caveat emptor!

Ostajan kannattaa aina teettää kuntotarkastus. Vestigia terrent.

Vierailija
16/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tulee, mutta kuvauksesi homehtuvasta rähjästä viestii vähän laajemmasta ongelmasta ja siitä, että totuutta on piiloteltu ostajalta.

Ei ole piiloteltu mitään. Kyllähän ostajan pitäisi itsekin ymmärtää, että talo on vanha ja väärin rakennettu. En minä voi kantaa vastuuta talosta, joka on rakennettu minun leikkiessä vielä hiekkalaatikolla. Tämä fakta poistaa myyjän vastuun minun osaltani.

Vierailija
17/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän olisi yllättänyt jos olisit ollut rehellinen myyjä ainahan myyjät valehtelee

Meitä rehellisiäkin myyjiä on joitakin. Minä olen omissa kiinteistökaupoissani (ja muissakin) aina kertonut täysin inhorehellisesti kaiken kauppakohteesta. Jos naapurin sòmpanššiŧ pitävät vuohia parvekkeella, niin minä kerron sen sinulle.

Meitä ei ole montaa, mutta meistä tykätään.

Vierailija
18/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avauksesta päätellen ap ei ymmärrä kiinteistökaupan ja asunto-osakkeen eroa. Ei omakotitalossa ole suunniteltuja remontteja. Niitä on taloyhtiöissä.

Avaus on siis keksitty provo.

Vierailija
19/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole piiloteltu mitään. Kyllähän ostajan pitäisi itsekin ymmärtää, että talo on vanha ja väärin rakennettu. En minä voi kantaa vastuuta talosta, joka on rakennettu minun leikkiessä vielä hiekkalaatikolla. Tämä fakta poistaa myyjän vastuun minun osaltani.

No raastupa osaa varmaan sanoa tarkemmin, että kuka tässä joutuu vastuuseen.

Vierailija
20/28 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhat torpat on läpipaskoja.

Ja yli 10 vuotta vanhat. Upeita aihioita kaikki

Et tehnyt mitään väärää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi