Epämiellyttävät arjen sattumukset ja itsetunto?
Kertooko se siitä, että ihminen on arvoton, jos missaa bussin, ratikan tai junan tai jos kaupanmyyjä ei tervehdi?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Aiika paljon riippuu elämäntilanteesta ja siiitä että missä elämänvaiheessa kukin eläessäään on, taustoista ja ajanhengeestä esiim.
Se mitä itse esiim nurena aikuiisena arvostan ihmisissä ja enneaikaisissa suomalaisiisa miehissä oli varsinkin se että olivat hiljaiisia miehiä jotka avasivat suunsa vain kun heillä oli asiaa. ELi eivät puhuneet asioista jos ei ollut täysin käsitystä siiitä. Toki tunteet sitten purkautuivat ja purkautuu varmaaan yhä tänäkin päivänä sittten kun on padonnut kaiikkea sisälllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiika paljon riippuu elämäntilanteesta ja siiitä että missä elämänvaiheessa kukin eläessäään on, taustoista ja ajanhengeestä esiim.
Se mitä itse esiim nurena aikuiisena arvostan ihmisissä ja enneaikaisissa suomalaisiisa miehissä oli varsinkin se että olivat hiljaiisia miehiä jotka avasivat suunsa vain kun heillä oli asiaa. ELi eivät puhuneet asioista jos ei ollut täysin käsitystä siiitä. Toki tunteet sitten purkautuivat ja purkautuu varmaaan yhä tänäkin päivänä sittten kun on padonnut kaiikkea sisälllä.
Taii jos puhuttiiin asioista niin kevennettiin tunnelmaaa esim huumorin keinoin eli asialliset hommat hoidettiin kunnialla j muuutoin oltiin kuin ns ellunkanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taii jos puhuttiiin asioista niin kevennettiin tunnelmaaa esim huumorin keinoin eli asialliset hommat hoidettiin kunnialla j muuutoin oltiin kuin ns ellunkanat.
Se on justiin kun miettii tuota suomen historiaakin niin siinä pieni ihminen on laitettu kyllä äärimmäisen koville kaikkien katovuosien ja sotien vuoksi pärjääämään ja taistelemaaan.
Ei tietenkään kerro, jokainen on arvokas virheistä huolimatta, olipa ne sitten isoja tai pieniä virheitä. Tämmöisten kysymysten kysely toivottavasti kertoo siitä, että kysyjä on myös itse hoksaamassa sen.