Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin homomyönteisyydestä tuli muotia?

Vierailija
20.11.2014 |

En muista että esim. Sauli Niinistö olisi kertaakaan ministeriaikanaan (siis 2003 ja sitä ennen) puolustanut homoja millään tavalla. 2006 presidentinvaaleissa kuitenkin ilmoittautui jo suvaitsevaiseksi. Stubb valittiin EU:hun 2004, ja hän puhui homoystävällisesti. Halosen Seta-ajoista puhuttiin negatiivisesti vielä 2000 vaaleissa. Onko muutos siis tapahtunut joskus 2000–2005?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattekos kun meidän kulttuuriministerimme kävi heiluttamassa homolippua ryssällä?
En omista televisiota, en ole moneen vuoteen omistanut siksi koska sinne nykyään tärkeimmät pääsyvaatimukset taitavat olla homous ja neekeriys.

Vierailija
2/34 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:44"]

Kaikkien näiden homopuolustajien mielestä se olisi sitten ok, jos omasta pikku kallesta tulisi homo ja toisi jonkun karvaperseen kotiin. Tuntuu varmaan normaalilta tietää, että omaa poikaa pökkii toinen sälli perseeseen.

[/quote]

Vastaan suoraan: jos lapseni on onnellinen jonkun oikeustoimikelpoisen vapaan ihmisen kanssa niin olisin onnellinen. Minulle ei kuulu lapseni seksielämä sen jälkeen kun hän on yli 16. Sinulle voi olla muuten yllätys sellainen tieto etteivät kaikki homomiehet pidä anaaliseksistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituhanteen vaihteessa alkoi kunnon homobuumi ja tahti kiihtynyt kunnes ilmiö ylikuumenee ja tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa. Sitten palataan taas normaaliin päiväjärjestykseen.

Vierailija
4/34 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain kehitystä, ei muotia.

Vierailija
5/34 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:44"]

Kaikkien näiden homopuolustajien mielestä se olisi sitten ok, jos omasta pikku kallesta tulisi homo ja toisi jonkun karvaperseen kotiin. Tuntuu varmaan normaalilta tietää, että omaa poikaa pökkii toinen sälli perseeseen.

[/quote]

Olisin ylpeä mun pojasta jos se uskaltaisi tuoda jonkun karvaperseen kotiin näytille, osoitus siitä että olisin äitinä tehnyt jotain oikein. :)

Vierailija
6/34 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei homoist voi ku tykätä!! Varsinki ku telkkarissa on pariki semmosta pantavaa homoa (harmi vaa ku niit tuskin meikä tyttö nappaa...).

Vierailija
7/34 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muodissa jos ihmiset kasvaa suvaitsevimmiksi?? Jos on ni minut on sitten kasvatettu aika muodikkaasti :)

Vierailija
8/34 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:40"]

Bjurströmmi juonsi Bumtsibumia jo 90-luvulla, mutta oli kai kaapissa silloin, vaikka kaikki tiesi.

[/quote]

Eli ei ollut kaapissa. Ei Marco koskaan asiaa kieltänyt. Hän eli omaa elämäänsä ja julkisuus omaa elämäänsä. Silloin oli yksinkertaisemmat ajat.

Kuten Jari Sillanpäänkin kanssa. Ei ole ikinä itse ollut kaapissa, mutta media halusi pitää kaapissa. Rahnaa!

Vierailija
9/34 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
10/34 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua vaan haittaisi, jos poikani ilmoittaisi olevansa homo. Antaa ihmisen rakastaa <3 Maailmassa on liikaa vihaa

Vierailija
11/34 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:42"]Ei minua vaan haittaisi, jos poikani ilmoittaisi olevansa homo. Antaa ihmisen rakastaa <3 Maailmassa on liikaa vihaa
[/quote]
Tässä piti olla lainaus, mutta ei näköjään tullutkaan.

Vierailija
12/34 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään muotia ole, tietoisuus vaan kasvaa.

Vierailija
13/34 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bjurströmmi juonsi Bumtsibumia jo 90-luvulla, mutta oli kai kaapissa silloin, vaikka kaikki tiesi.

Vierailija
14/34 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on nää ihmisoikeudet ja tasa-arvo nyt niin muotia niin muotia. Toisin se oli kultaisella keskiajalla, kun valtavirrasta poikkeava syylä nenässä riitti jo roviossa polton aiheeksi. Siis hyi helkkari joku Suomi missä kaikenlaiset ihmiset saisi elää rauhassa ja onnellisina niin kauan kun eivät muita vahingoita.

Vierailija
15/34 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomyönteisyydestä on tullut muotia Suomessa ehkä noin kymmenen viime vuoden aikana. Tämä johtuu Suomessa tuona aikana pakotetusta homopropagandasta.

http://gatesofvienna.blogspot.fi/2012/01/how-to-destroy-country-part-2.html

Vierailija
16/34 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvään suuntaan ollaan menossa, vielä on tosin jonkun verran näitä idiootteja jotka kokevat ettei toiselle ihmiselle voi antaa samoja oikeuksia muuta onneksi vähenemäänpäin.. Parin kymmenen vuoden päästä varmaan nauretaan suohon tuollaiset ääliöt.. Sitä odotellessa:)

Vierailija
17/34 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut? Kysyin vain ajankohtaa.

Vierailija
18/34 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:40"]

Nää on nää ihmisoikeudet ja tasa-arvo nyt niin muotia niin muotia. Toisin se oli kultaisella keskiajalla, kun valtavirrasta poikkeava syylä nenässä riitti jo roviossa polton aiheeksi. Siis hyi helkkari joku Suomi missä kaikenlaiset ihmiset saisi elää rauhassa ja onnellisina niin kauan kun eivät muita vahingoita.

[/quote]

Jollakin taas nuttura kiristää :D Höllää vähän, kyllä se siitä..

Vierailija
19/34 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa-a, ehkä silloin kun suvaitsevainen ja äänekäs sukupolvi (tai niiden lapset) kasvoi?
Synnyin ysärillä, enkä ole koskaan osannut pitää homoutta vääränä.

Vierailija
20/34 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyse ei ole MUODISTA, vaan siitä että tietoisuus on kasvanut.

Homoja on aina ollut yhtä paljon, ennen se salattiin. Miettikää vaikka Tove Janssoni, ei hän aikanaan voinut olla julkisesti sitä mitä oli, tänä päivänä hän voisi olla.

Itse huomaan saman omassa lähipiirissä, omat vanhempani tietävät "poikkeavia" ja ihan hyväksyvät nämä, mutta pitävät heitä vähän erikoisina. Itse taas olen kasvanut lähes koko elämäni niin että homous on aivan LUONNOLLISTA, tarkoitan sitä etä yläasteelta lähtien omaan lähipiiriini on kuulunut lesboja ja homoja, ja minä näen heidät IHMISINÄ, en lesboina/homoina vaan ihan vaan Maijana tai Mattina, en siis edes muista mitä he ovat seksuaaliseltaan suuntautumiseltaan.

On aivan älytöntä että joku sanoo että parista parhaasta ystävästäni ei koskaan olisi vanhemmiksi, vain siksi että he elävät samaa sukupuolta olevan kanssa. Ihan huippuja ja rakkaita tyyppejä, todella ihania ihmisiä.

Vaikka itse olen hetero, vertaan tätä asiaa esim. orjuuteen: aikanaan "n**kerit" nähtiin alempana kastina, ei edes ihmisinä, ja heitä sai kohdella miten tahansa, VAIKKA HE OVAT IHMISIÄ. Nykyään tummaihoiset ovat ihan normaali näky, jos lapsen luokkakaveri tulee meille en näe että nyt se "musta tyttö" tulee meille, vaan ihaan Maija tulee meille. Sama homojen kanssa, en näe heitä homoina vaan ihan samalla tavalla ihmisinä mitä muutkin.

Tuo asenne on nykyään hyvin yleinen, muutama jäärä kamppailee tuota vastaan, en ymmärrä miksi.