Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

27v mies joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa – tuhlasinko nuoruuteni?

Vierailija
29.09.2021 |

Kaduttaa etten ole tehnyt asialle vielä mitään. Tuhlasinko nuoruuteni? Onko minulla vielä toivoa?

Olen siisti, yksilöurheilua harrastava, työssäkäyvä ja korkeasti kouluttautunut mies Espoosta.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa vahingon takaisin ryhtymällä harrastamaan maksullisia naisia.

Vierailija
42/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlasit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
44/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27v on edelleen tosi nuori....

Yläpeukutin tätä. Itse löysin vaimoni reilusti vanhempana. Parempi etsiä hyvä ja perustaa sitten perhe. Älä lennä kukasta kukkaan, vaikka voisitkin.

Vierailija
45/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät asiat elämässä tapahtuu rauhassa....ei kiirettä mies. Nauti elämästä ja etsi nainen rauhassa.

Vierailija
46/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Vierailija
47/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otaniemi haloo. Joskus oli insinöörien ja sairaanhoitajien kekkereitä jossain helsinkiläisessä baarissa. Eiku järjestämään.

Elämää on myös IRL ei vain koneella.

Vierailija
48/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otaniemi haloo. Joskus oli insinöörien ja sairaanhoitajien kekkereitä jossain helsinkiläisessä baarissa. Eiku järjestämään.

Ainakin mun tuntemat insinöörit ovat löytäneet naisen opintojen aikana ikävuosina 19-25. Mikä AP sua vaivaa?

Vierailija
49/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mulla 27 vuotiaana ollut jo ainakin 50 naista. ai että silloin nussittiin ja paljon. Vieläkin tärkeintä on nussiminen. Mies 36v

Vierailija
50/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mun tuntemat insinöörit ovat löytäneet naisen opintojen aikana ikävuosina 19-25. Mikä AP sua vaivaa?

Mun tuntemista insinööreistä monet ovat todella juroja ja suorastaan ihme, että heistä niin monet ovat jonkun naisen onnistuneet saamaan (100% alkoholilla oli vaikutusta asiaan). Varmasti osa noista jää ilman naista kokonaan.

Vierailija
51/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että olet säästynyt paljolta, toki tämä on yksilöllistä riippuen mikä tekee kenetkin onnelliseksi. Seksi ei minua tehnyt, päin vastoin.

Vierailija
52/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi ainakin ihan yhdentekevää vaikka olisin neitsyt. Naiset ovat tuoneet elämääni pääasiassa vain tarpeetonta draamaa ja rahan kulua. Kun mietin parhaita hetkiä elämässäni niin ne kaikki ovat olleet miespuolisten kaverieni kanssa (bilettämässä, reissussa, harrastuksissa jne.). Seksi ei mielestäni edes tunnu kovin erikoiselta ja jos sitä harrastaa humalassa niin eihän se tunnu miltään.

Toki toivon, että joskus löytäisin ihan oikean rakkauden ja hyvän parisuhdeen. Vielä en ole sellaista kohdannut.

M29

Vierailija
53/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pääse enää panemaan 16-20 vuotiaita pystytissisiä herkkupeppu tiukkapilluisia söpöjä tyttöjä. Paras aika meni sulta kokematta. Näitä miehet kuolaa panomielessä loppuelämän.

Kyllähän 27v mies voi hyvin ottaa itselleen 20v pystytissisen

Joo alffat voi mut ap kaltainen luuseri ei todellakaan saa. Ilman jää ikuisesti. Nytkin ei kukaan pystytissinen huoli kun ne saa isoa parrua alffoilta.

Vierailija
54/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh. Hyvin ehtii vieläkin. :)

Mulle ei ole mikään ongelma miehen neitsyys, mutta itseä säälivä valitus on.

N30

Vierailija
55/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30

Ei ole mikään ongelma, että 27 vuotias "mies" on edelleen neitsyt? Onhan toi nyt todella surkeeta, mulla ja AP:lla ei varmaa olisi mitään yhteistä vaikka ollaan samanikäisiä

Vierailija
56/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
57/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet edelleen nuori

Vierailija
58/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Ei ole mikään ongelma, että 27 vuotias "mies" on edelleen neitsyt? Onhan toi nyt todella surkeeta, mulla ja AP:lla ei varmaa olisi mitään yhteistä vaikka ollaan samanikäisiä

Sun ainoa saavutus elämässä on ollut seksin harrastaminen?

Vierailija
59/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
60/74 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Sun ainoa saavutus elämässä on ollut seksin harrastaminen?

Minulla on kaksi kouluikäistä lasta, mies ja asuntolaina. Miten voisin samaistua ikäiseeni ihmiseen, joka on seksuaalisesti yhtä kokenut kuin itse olin 14-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi