lääkkeellä raskauden keskeytys kysymys
Teen huomenna raskauden keskeytyksen toisen vaiheen. Sikiö siis on ollut kuollut, joten siksi keskeytys. Onko neuvoja? Kuolen pelkoon.
Mikä edesauttaa, että kohtuun jäisi jotain raskausmateraalia? Miten voisin edesauttaa sen kaiken materiaalin poistumista? Se tässä eniten pelottaa.
Kiitos!
Kommentit (13)
Et voi itse valitettavasti asiaan vaikuttaa :/ jos materiaalia jää, niin tehdään kaavinta. Itselläni ei ole kokemusta asiasta, joten en osaa muuta sanoa tai lohduttaa sinua. Paljon voimia ja jaksamista surussasi!
Kohtu supistelee voimakkaasti ja tyhjentää ylimääräisen yleensä. Ole huoleti, kaikki menee hyvin. Ja voimia jaksamiseen.
Minulle tehtiin lääkkeellinen keskeytys sairaalassa ja hoitaja tarkasti sikiön ja istukan, että tulivat kokonaisina ulos.
Teetkö sen kotona? Mitä kipuläääkkeitä sinulla on?
Itse sain aikoinan Panacodia, ja neuvottiin ottamaan n. 30min. ennen kuin otti kohtua tyhjentävät lääkkeet jotta kipulääke jo vaikuttaisi kun kivut alkavat. Panacodin lisäksi voi sitten ottaa Buranaa.
Voimia koitokseen.
Sain Panacodia ja hain buranat sitä nopeasti liukenevaa (punaiset pallot) ja siis sama homma, että puol h ennen kipulääkettä.
Kiitos, toivottavasti kaikki menee hyvin... :'(
ihmettelen myös, miksi minulla ei ekasta pilleristä (joka keskeyttää keltahormonin sikiössä jne) niin ei ole tullut vuotoa, kun melkeen kaikilla on tullut. Merkkaako tämä, että kaikki ei ole tulossa ulos?
Siis melkein kaikilla, mistä olen lukenut, on tullut vuotoa jo ennen itse keskeytystä..
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:07"]
ihmettelen myös, miksi minulla ei ekasta pilleristä (joka keskeyttää keltahormonin sikiössä jne) niin ei ole tullut vuotoa, kun melkeen kaikilla on tullut. Merkkaako tämä, että kaikki ei ole tulossa ulos?
[/quote]
Siitä ei voi päätellä mitään. Itselläni tuli hyvin kaikki pois, vaikka ensimmäinen pilleri ei aiheuttanut vuotoa eikä muitakaan oireita. Tsemppiä, kaikki menee hyvin!
Varaudu kunnon siteisiin!
Minulla tuli päivän/kaksi niin paljon verta, että sai vaihdella 15-30min välein sidettä.
Mulla ei tullu yhtään vuotoa, silti kaikki tuli pois. Koita olla huoleti!
Hei kaikki. Joo, siis aamulla 4 pilleriä kohtuun. 30min meni ja alko supistukset. Maailman kauhein kipu. Kesti n. 6h.. sitten pystyin kävellä vähän ja hypin ja pompin, menin vessaan ja tuli ulos sitä kautta iso punainen verinen pussi , missä oli kiinni jotain solumöykkyä. Eli istukka ja sikiö. Nyt kivut helteet, vuotoa vielä.
En enään ikinä halua kokea mitään tällaista. Kiitos neuvoista kaikille.
Toivottavasti kaikki tuli siinä samassa, en sitten tiedä, mistä voi tietää että tuliko.
Itku pääsi, nyt vain päivä kerrallaan.