Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Häiritseekö selluliitti?

Vierailija
20.11.2014 |

Olen 20v nainen. Olen hieman ylipainoinen mutta en missään nimessä lihava. Itseasiassa pidän itseäni seksikkäänä. Paino on jakautunut juuri oikeisiin kohtiin joten oikeastaan voisi sanoa että olen vain muodokas. Vaatteet päällä näytän mielestäni hyvältä mutta itsetunto laskee heti kun pitää riisua vaatteet, koska minulla on jonkin verran selluliittiä reisissä ja pakaroissa. Kiinnitättekö miehet siihen huomiota? Onko selluliitti turn off?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittako sua kaljamaha?

Vierailija
2/9 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee, edellisellä naisystävälläni oli reisissä ja takapuolessa sen verran selluliittiä että takaapäin ei tehnyt mieli panna. 

T: M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisia miehiä haittaa. Se ihmistyyppi kannattaa kiertää kaukaa!

Vierailija
4/9 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selluliittia jaloissa ja pepussa. Oon normaalipainoinen. Itseäni häiritsee SIKANA mut mies tykkää yhtä paljon ku ennenkin.

Vierailija
5/9 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde kaatuu selluliittiin ei mies ole arvoisesi ja ennemmin suhde kaatuu siihen että arastelet olematonta selluliittiäsi. Kaikilla on pieniä vikoja.

Vierailija
6/9 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa lähes jokaisella naisella on selluliittia. Itseaiassa, taisiko kaikilla olla. Se kuinka paljon se näkyy vaihtelee. Googleta julkkiksia ja cellulite. Oikeasti tosi monella hoikallakin on tosi näkyvää ja no...omaan silmääni hirveää selluliittia, mutta silti heitä ihaillaan. Itselläni en näkyvästi huomaa, mutta varmaan sitä kävellessä voi vähän näkyä, en tiedä. 

Vierailija
7/9 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:48"]

Haittako sua kaljamaha?

[/quote]

Itseäni ei haittaa esim. Salkkarin joonatanin man boobsit ja maha vaikkakin parempi on ilman. Olen 25 v nainen ja itse hoikka.

Vierailija
8/9 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta typeryys ja ahdasmielisyys kylläkin.

Vierailija
9/9 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanikäinen apn kanssa, hoikkavartaloinen ja selluliittiä ihan reilusti reisissä ja pyllyssä. Ainakin omat exät ovat aina olleet hulluina pyllyyni ja kehuneet sitä paljon, vaikka selluliittiä siinä näkyykin.