Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisittekö syömään yhtä paljon?

Vierailija
10.10.2014 |

Söin äsken pienen pizzan, levyllisen suklaata, puol pussillista lakuja ja pari kourallista sipsejä. Ei oo ees kauheen huono olo.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon sulla on massaa?

Vierailija
2/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kepeästi.

Mä olen ihan mahdoton syömään. Keskiviikkona söin 9 laissia RAxin pitsaa ja 3 jätskiä kinuskilla ja olisin niitä pitsoja voinut syödä vielä enemmänkin.

Äsken vedin juustonaksupussin. Sitä ennen olin syönyt 5 hiivaleipää Oivariinilla ja sitä ennen 8 lihapullaa aiolilla. 

Mä olen läski, mutta onneksi sentään kuntoilen 5-6 kertaa viikossa, niin se sentään tasapainottaa edes vähän tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:24"]

Ihan kepeästi.

Mä olen ihan mahdoton syömään. Keskiviikkona söin 9 laissia RAxin pitsaa ja 3 jätskiä kinuskilla ja olisin niitä pitsoja voinut syödä vielä enemmänkin.

Äsken vedin juustonaksupussin. Sitä ennen olin syönyt 5 hiivaleipää Oivariinilla ja sitä ennen 8 lihapullaa aiolilla. 

Mä olen läski, mutta onneksi sentään kuntoilen 5-6 kertaa viikossa, niin se sentään tasapainottaa edes vähän tilannetta.

[/quote]

En haluaisi vessaan sun jälkeen! ;(

Vierailija
4/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken vedin litran suklaajäätelöä, 8 tortillaa mansikkahillolla, kaksi isoa kulhollista niitä hölmöjä lasten muroja joissa paketin kannessa on joku leijona. 171/62, teen fyysistä työtä ja syön juuri sitä mitä haluan milloin haluan.

Vierailija
5/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyisin. Normiperjantai.

Vierailija
6/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5 mun vessassakäynnit on aika sieviä. Varastoin kaiken itseeni, jotain häikkää kropassa ja käyn harvoin ja pienillä asioilla. Sen takia lyönkin vähän väliä ihan lössiksi, kun en pysty laihduttamaan normaaleilla ruokavalioilla ja mätän kaikkea mitä vain keksin haluta ja niin paljon kuin mahtuu.

Vierailija
7/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin helposti. Viime viikonloppuna söin kaksi litraa jäätelöä ehkä kolmen tunnin aikana. Mutta hitsi että oli kyllä nukkuminen mahdotonta. Kamala sokerinhimo koko ajan ja sitten on vatsa kipeä kun ahmin todella hirveän määrän herkkuja. Joo, on ylipainoa, noin 10-15 kiloa "omaan hyvältä tuntuvaan painoon" verrattuna, vaikka painoindeksin mukaan ehkä 8 kg. Enkä kyllä ihmettele miksi.. tällä syömisellä ei voi pysyä virkeänä!

Vierailija
8/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOOOPA JOOO. Sitten olet ensimmäinen läski universumissa joka paskoo kukkasia. katso vaikka se Olet mitä syöt - sarja. Läskit paskoo kammottavia jätöksiä.

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:31"]

3/5 mun vessassakäynnit on aika sieviä. Varastoin kaiken itseeni, jotain häikkää kropassa ja käyn harvoin ja pienillä asioilla. Sen takia lyönkin vähän väliä ihan lössiksi, kun en pysty laihduttamaan normaaleilla ruokavalioilla ja mätän kaikkea mitä vain keksin haluta ja niin paljon kuin mahtuu.

[/quote]

Vierailija
9/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin ja tuohon päälle näin perjantaina 20 olutta...

-100kg mies-

Vierailija
10/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:27"]Äsken vedin litran suklaajäätelöä, 8 tortillaa mansikkahillolla, kaksi isoa kulhollista niitä hölmöjä lasten muroja joissa paketin kannessa on joku leijona. 171/62, teen fyysistä työtä ja syön juuri sitä mitä haluan milloin haluan.
[/quote]

Tykkäätkö oksentaa?

Vierailija
11/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siis läski (30kg ylipainoa), harrastan liikuntaa (hölkkää, uintia, talvella hiihdän) mutta mä ahmin lähes päivittäin, en vaan saa tätä kuriin. Nyt tekis mieli jatkaa mättämistä, joten pakko lähteä lenkille. Ilman liikuntaa painaisin varmaan 200kg. Ap

Vierailija
12/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:21"]

paljon sulla on massaa?

[/quote]

Opettele käyttämään kysymyslauseissa  -ko ja -kö -liitepartikkeleita: "Paljonko Sinulla on massaa?"

Vierailija
13/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi