Enemmän mua häiritsee noi isänmaallista shaibaa huudattavat idiootit ku elokapinalaiset
Kommentit (55)
Vastakkainasettelua. Mun mielestä sais molemmat idioottiryhmät painua h*iin
Sama. Noloja juntteja, joista ei ole yhteiskunnalle sitä vähää hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
No, sinä et olekaan autoilija joka tahtoisi kulkea Mannerheimintietä pitkin.
Kierrä. Mä asun kulmilla. Suurempaa haittaa toi ääni tekee
Minua häiritsee eniten poliisin toiminta. Ensin jetsonit katkaisivat liikenteen eli mahdollistivat laittoman mielenosoituksen järjestämisen ja sitten eivät lopeta mahdollistamaansa laitonta toimintaa.
Huutaako sellainen isänmaallinen luonasi tälläkin hetkellä? Näetkö kuka se on? Apua on saatavilla. 112 ainakin.
Pärssyt aina luulevat, että huutamalla niiden hölmöt väitteet muuttuvat todeksi. Olette varmaan nähneet ja kuulleet Tynkkystä 😂
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee eniten poliisin toiminta. Ensin jetsonit katkaisivat liikenteen eli mahdollistivat laittoman mielenosoituksen järjestämisen ja sitten eivät lopeta mahdollistamaansa laitonta toimintaa.
Missä on meneillään laiton mielenosoitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on meneillään laiton mielenosoitus?
Keskellä mannerheimintietä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on läski rumilus joka ei kelpaa työelämään. Fakta.
Semi-huvittava persu-uhriutuminen. Noinko paljon sattuu kun teille nauretaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Minkä ne voi kun esimieskin on elokapinallinen.
Jaxuheil ruskeahousuisille poikasille.
Harasoo Towerii Persuu.
Meje kjannadamme miliisin toimia.. Pamppua sjelkään.
Vaj mida Toweri Persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa ittes läski rumilus. Sinua ei kukaan huoli työelämään. Olet pelkkä loinen. Ei muuta kuin vedät kaikki mielialalääkkeesi kerralla. Et pääse koskaan niistä lääkkeistä eroon.
Isänmaalliset kai tarkoittaa oikeutta asua omalla maalla ja elää vapaasti kun taas muut yrittää painostaa estää vapautta .
Vierailija kirjoitti:
Harasoo Towerii Persuu.
Meje kjannadamme miliisin toimia.. Pamppua sjelkään.
Vaj mida Toweri Persu
Toveri Marinko se siellä Pietarin trollitehtaalla huutelee?
Mielenosoittaminen on perusoikeus. Mutta nazipoziloiden mielestähän vain heillä itsellään on oikeuksia. Tämä johtuu heidän kolmivuotiaan älystään, jolla he pääsevät ohi dalmatiankoirasta mutta eivät yllä papukaijan tasolle.
Tsemp Elokapina! Tuen! Istukaa lyttyyn ne persuressukat, jos änkeevät iholle! Heidän elämänsä eka ja vika kerta kun pääsevät lähelle naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa ittes läski rumilus. Sinua ei kukaan huoli työelämään. Olet pelkkä loinen. Ei muuta kuin vedät kaikki mielialalääkkeesi kerralla. Et pääse koskaan niistä lääkkeistä eroon.
Oo, kumpi meistä onkaan hullupoika? Sulla kiehuu nuppi melko helposti 😂
Vierailija kirjoitti:
Mielenosoittaminen on perusoikeus. Mutta nazipoziloiden mielestähän vain heillä itsellään on oikeuksia. Tämä johtuu heidän kolmivuotiaan älystään, jolla he pääsevät ohi dalmatiankoirasta mutta eivät yllä papukaijan tasolle.
Tsemp Elokapina! Tuen! Istukaa lyttyyn ne persuressukat, jos änkeevät iholle! Heidän elämänsä eka ja vika kerta kun pääsevät lähelle naista.
Mielenosoittaminen on perusoikeus mutta ajotien tukkiminen ei. Älä koita luennoida oikeuksista kun et niistä selvästi tajua hölkäsen pöläystä.
Yhdessä kelokapinassa on enemmän munaa ja rohkeutta kuin tuhannessa leijonan riiputtajassa.
No, sinä et olekaan autoilija joka tahtoisi kulkea Mannerheimintietä pitkin.